Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34-vuotiaalla miehellä tekohampaat - turn off?

Vierailija
22.01.2018 |

Ovatko tekohampaat pahempi asia kuin pieni pili ja miehen lyhyys?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Hoitaako mies muuten itseään vai päästääkö hän kaikki muutkin asiat repsottamaan hampaiden hoidon lisäksi?

Ei se olisi minulle täysin poissulkeva juttu, eihän niitä tekareiksi helposti tunnista suussa ollessaan. Vihamielinen ja nolosteleva käytös ovat kyllä täysin turn off.

Hoitaa itseään, tekohampaat joutui hankkimaan kun sairauden takia omat hampaat putosi suusta ja tekohampaatkin puhdistaa neuroottisesti

Vierailija
22/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapteeni Kanki kirjoitti:

Jos 34v ja tekarit, niin miltähän se housun sisältö tuoksuu. Mulle tekarit tossa iässä aika paljon. Lätkänpelaajilla ymmärrän, mutta niiden tekareista tietää koko kansa.

Mä olen 28 ja multa on poistettu 7 takahammasta. Ykköstyypin diabetes mädättää hampaat sisältä ja hammaslääkäri sanoi, että näkee, että on hoidettu eikä johdu hoitamattomuudesta. Mutta vielä ne ei voi muuta kun kaivaa niitä pois. Implantit ainakin tässä kohtaa omakustanteisesti.

Ei se nyt ihan noin mene, ei ole vain hammaslääkärisi halunnut ruveta asiasta kanssasi syvällisesti keskustelemaan ja vänkäämään. Ykköstyypin diabetes altistaa reikiintymiselle ja iensairauksille kyllä, mutta ei yksin niitä aiheuta ja nuo sairaudet on silti estettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla lätkäpelaajilla on tekarit. Kannattaa vain valita hyvätuloisin, niin ei haittaa. 

Vaan kun mies ei ole lätkäpelaaja

Vierailija
24/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34 -vuotiaalla naisella tekotissit, tekoperse, tekoripset, tekovyotärö muotoilevilla kuteilla ja päälle semirypytön tekonaama botoxilla ja ankkahuulilla. Tietysti tekotukka tai ainakin lisäkkeet.

Turn off?

Anteeksi nyt kun kritisoin ihannenaistasi, mutta miten tuo liittyy mieheen, jolla on tekohampaat?

Vierailija
25/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamattomat hampaat on minusta pahin turn off miehellä.

Vierailija
26/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tekarit minkä ikäisellä vain olisi erittäin ratkaiseva turn-off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä