Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34-vuotiaalla miehellä tekohampaat - turn off?

Vierailija
22.01.2018 |

Ovatko tekohampaat pahempi asia kuin pieni pili ja miehen lyhyys?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaiset tekarit. Kyllä sellaiset irrotettavat jotka ihan selvästi huomaa vähän arveluttaisi. Pussatessa sitten varmaan viimeistään huomaisi tuleeko olemaan ongelma.

Jos on hyvin tehtyjä implantteja suu vaikka täynnä niin mitä minä niistä edes tiedän, kadehdin kaunista hammasriviä vaan.

Vierailija
2/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan heti en vastapuolelle kertoisi. Mutta kun ehtii tutustua niin mitäpä noista ulkoisista... onhan ihmisillä avannepusseja, proteeseja, pyörätuoleja ym. elämää helpottavia "lisäosia"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Hoitaako mies muuten itseään vai päästääkö hän kaikki muutkin asiat repsottamaan hampaiden hoidon lisäksi?

Ei se olisi minulle täysin poissulkeva juttu, eihän niitä tekareiksi helposti tunnista suussa ollessaan. Vihamielinen ja nolosteleva käytös ovat kyllä täysin turn off.

Vierailija
4/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millaiset tekarit. Kyllä sellaiset irrotettavat jotka ihan selvästi huomaa vähän arveluttaisi. Pussatessa sitten varmaan viimeistään huomaisi tuleeko olemaan ongelma.

Jos on hyvin tehtyjä implantteja suu vaikka täynnä niin mitä minä niistä edes tiedän, kadehdin kaunista hammasriviä vaan.

Irrotettavat

Vierailija
5/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätuloiselle lätkäpelaajalle ne sopii ;) Muilla nolot

Vierailija
6/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lätkäpelaajilla on tekarit. Kannattaa vain valita hyvätuloisin, niin ei haittaa. 

Vierailija
7/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän haittaisi puuttuvat hampaat.

Vierailija
8/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NHL-kiekkoilijalla sietäisin kyllä

\$/

Vierailija
9/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiinnoistais miksi on tekarit. Joku onnettomuus/sairaus? Vai välinpitämättömyys huolehtia itsestään.

Vierailija
10/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla lätkäpelaajilla on tekarit. Kannattaa vain valita hyvätuloisin, niin ei haittaa. 

Miksi hyvätuloisin? Miten toisen rahat hyödyttävät sinua? :D

Vierailija
11/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miksi ne on jouduttu suuhun laittamaan. Trauman tai synnynnäisen hammaspuutoksen vuoksi saadut proteesit sietäisin mutta hammashoidon laiminlyönnistä johtuvaa en.

T. Hammashoitaja

Vierailija
12/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta mitä väliä on tekohampailla? Siis miten ne vaikuttaa mihinkään. Olen itse 32 vuotias nainen jolla huonot hampaat ja ihan haaveilen tekareista. Harmi vaan kun omia hampaita ei voi niin vaan revityttää irti.

Vierailija
13/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä syystä. Jos on jonkun onnettomuuden tai sairauden takia, ok, mutta jos on hoitamattomuuden tai narkkauksen takia, en haluaisi katsella.

Vierailija
14/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 34v ja tekarit, niin miltähän se housun sisältö tuoksuu. Mulle tekarit tossa iässä aika paljon. Lätkänpelaajilla ymmärrän, mutta niiden tekareista tietää koko kansa.

Vierailija
15/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 -vuotiaalla naisella tekotissit, tekoperse, tekoripset, tekovyotärö muotoilevilla kuteilla ja päälle semirypytön tekonaama botoxilla ja ankkahuulilla. Tietysti tekotukka tai ainakin lisäkkeet.

Turn off?

Vierailija
16/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mutta mitä väliä on tekohampailla? Siis miten ne vaikuttaa mihinkään. Olen itse 32 vuotias nainen jolla huonot hampaat ja ihan haaveilen tekareista. Harmi vaan kun omia hampaita ei voi niin vaan revityttää irti.

Ei tekareista kannata haaveilla. Haaveile mielummin implanteista tai suuresta hammasremontista ja ala säästämään siihen rahaa.

Mä jouduin käyttämään sellaisia irrotettavia tekareita muutaman kuukauden enkä mitään epämiellyttävämpää asiaa tiedä. Eikä mulla edes ollut sellaisia koko suun peittäviä vaan osassa hampaita.

Vierailija
17/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeni Kanki kirjoitti:

Jos 34v ja tekarit, niin miltähän se housun sisältö tuoksuu. Mulle tekarit tossa iässä aika paljon. Lätkänpelaajilla ymmärrän, mutta niiden tekareista tietää koko kansa.

Mä olen 28 ja multa on poistettu 7 takahammasta. Ykköstyypin diabetes mädättää hampaat sisältä ja hammaslääkäri sanoi, että näkee, että on hoidettu eikä johdu hoitamattomuudesta. Mutta vielä ne ei voi muuta kun kaivaa niitä pois. Implantit ainakin tässä kohtaa omakustanteisesti.

Vierailija
18/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle asialla ei taitaisi olla väliä. Ei herätä mitään tunteita suuntaan tai toiseen. Lyhyyteen tai pieneen piliin asiaa en voi myöskään verrata, koska niilläkään jutuilla ei ole mulle suurempaa merkitystä.

Vierailija
19/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut tekarit alle 20-vuotiaasta asti hampaidenhoidon laiminlyönnin seurauksena. Kun mies oli lapsi niin kukaan perheessä ei pessyt hampaita, hyi hitto. Ei kai mies sille ole mitään voinut että vanhemmat eivät ole huolehtineet lastensa suuhygieniasta.

Eipä tekarit ole mua haitanneet yhtään, en olis edes tiennyt ettei ole omat hampaat jos mies ei olisi kertonut.

Vierailija
20/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapteeni Kanki kirjoitti:

Mä olen 28 ja multa on poistettu 7 takahammasta. Ykköstyypin diabetes mädättää hampaat sisältä ja hammaslääkäri sanoi, että näkee, että on hoidettu eikä johdu hoitamattomuudesta. Mutta vielä ne ei voi muuta kun kaivaa niitä pois. Implantit ainakin tässä kohtaa omakustanteisesti.

Ihania kielisuudelmia kanssasi haaveilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme