Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikkeuksellisen typerät tosi tv -formaatit?

Vierailija
22.01.2018 |

Mitkä ovat mielestänne erityisen typeriä tosi tv -formaatteja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella monet, mutta totaalinen pohja saavutettiin tällä uudella, jossa kaksi toisilleen tuntematonta asiantuntijaraadin valitsemaa henkilöä hankkivat keskenään lapsia.

Mika tuollainen ohjelma on??

Olisitko valmis tekemään vauvan tuntemattoman kanssa? Uudessa suomalaisessa tosi-tv-ohjelmassa lisäännytään vieraan kumppanin kanssa

https://www.is.fi/viihde/art-2000005500083.html

Vierailija
22/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laihdutusohjelmat jossa steroideja, botoxia, silikonia ym kemikaaleja käyttäneet ohjaajat kertovat muille terveellisestä elämästä ja elintavoista ja vielä hehkuttavat sitä sisäistä kaunetta sekä itsensä hyväksymistä, vaikka eivät ole itseäänkään pystyneet hyväksymään ilman niitä kemikaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi oli joku 1 000 000 dollar hoax ja joku vastaava. Naisen piti valehdella läheisilleen että on voittanut miljoonan ja ei anna kellekään mitään. Sai valehdeltua ja en muista mitä tapahtui? Jotain? Sit joku vastaava naimisiinmenohuijaus: naisen piti valehdella perheelleen että on menossa naimisiin jonkun juntin kans ja se todellinen hoax oli että se mies vain näytteli junttia 🙈 mä oon varmaan maailman ainut ihminen joka kattoi ne. Paskaa jota edes mä en pystynyt katsomaan: Jo and Slade -date my ex. En edes tajunnut ideaa.

Vierailija
24/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisi... jotain ja tosiaan tuo Ensitreffit alttarilla.

Vierailija
25/25 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että olen alkanut yhä enemmän katsoa Ylen kanavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi