Haluaisin matkustella lapissa, Aasiassa ym. mutta minulla ei ole matkaseuraa!
Järjestääköhän mikään instanssi yksinäisille reissuja? Olis niin mukavaa lähtee lappiin laskettelee viikoks tai viikonlopuksi, mutta ei oikein yksin ilkeis. Minulla on nyt sellainen elämäntilanne, että pääsisin helposti lähtemään, jos vain seuraa löytyisi..
Kommentit (8)
Mene yksin. Helpompi tutustua ihmisiinkin kuin jos menee valmiilla porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi ei yksin? Olen reilu kolmekymppinen nainen, ja olen matkustellut Lapissa paljonkin yksin, kesällä ja talvella. Helppoa ja mukavaa. Mikä sinua siinä yksin lähtemisessä epäilyttää?
No, itse asiassa olen matkustellut jo niin paljon yksikseni etten oikein enää jaksa. Lapissa tosin en ole käynyt. Mitä teit siellä yksin reissatessasi? Löysitkö kuitenkin seuraa? Eikö ole vähän ankeaa mennä illalliselle, aamiaiselle ym. yksin..?
Kokeile tuolta. Ja varmaan facesta löytyy vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi ei yksin? Olen reilu kolmekymppinen nainen, ja olen matkustellut Lapissa paljonkin yksin, kesällä ja talvella. Helppoa ja mukavaa. Mikä sinua siinä yksin lähtemisessä epäilyttää?
No, itse asiassa olen matkustellut jo niin paljon yksikseni etten oikein enää jaksa. Lapissa tosin en ole käynyt. Mitä teit siellä yksin reissatessasi? Löysitkö kuitenkin seuraa? Eikö ole vähän ankeaa mennä illalliselle, aamiaiselle ym. yksin..?
Olen vaeltanut yksin, hiihtänyt yksin ja lasketellut yksin. Viihdyn hyvin yksinkin. Mutta jokaisella reissulla olen tutustunut kyllä uusiin ihmisiin sen verran, että olen saanut heistä illallisseuraa ravintolaan, kaakaoseuraa rinnekahvilaan tai vaikka pariksi tunniksi lasketteluseuraa seuraavaksi päiväksi. Alan vain jutella ihmisten kanssa hiihtohississä, latukahvilassa, vaikka baaritiskillä, hotellin aulassa ja sellaisissa, ja jos joku innostuu juttelemaan kanssani enemmän niin kerron että kaipaisin seuraa illalliselle, mentäisiinkö yhdessä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile tuolta. Ja varmaan facesta löytyy vastaavia.
Oi kiitos! Täytyy tutkailla tuota..
No tässä yksin lähdössä vkolla 13 viikoksi,
kiinnostaako seura?
Moroo, vieläkös Lappiin reissu suunnitteilla?