Mikä tänään ottaa aivoon?
Kommentit (12)
Vein äsken roskapussit ulkoroskikseen. Jossain lähistöllä naukui surkeasti kissa, eikä ihme kun pakkasta on yli 15 astetta. Tässä on neljässä talossa ympärillä kissoja. Saakelin eläinrääkkääjät - sekä villien luontokappaleiden että oman lemmikkinsä.
Mies ottaa aivoon niin, että poksahdan kohta. Onneksi lähti työreissulle, saan päästää höyryjä rauhassa.
Laskut v*tuttaa ihan sairaasti, samoin alkava työviikko, kaikki kotityöt ja se, ettei mitään positiivista ajatusta löydy just nyt mistään.
En muista mihin olen laittanut pienen pussukan elektrolyyttikondensaattoreita.
Olen ollut saamaton. Minulla on ollut tämä viikko lomaa ja olen istunut ihan liikaa. Olisi ollut vaikka mitä kivaa tekemistä.
Jos tästä eteenpäin alkaisi edes nukkua enemmän, ehkä se korjaisi paljon.
Mukavaa ensi viikkoa kaikille :)
Alkava työviikko, selkäkipu, ainainen rahapula, teinin käytös sekä kotona että koulussa, ainaiset vastoinkäymiset, pimeys ja siitä johtuva ainainen väsymys. Noi nyt ainakin.
Voi kun sais vaan olla kotona ja nukkua niin pitkään kuin haluaa ja tehdä mitä huvittaa. Mutta ei, töihin herätävä 6.15. Työpaikkakin ihan suolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vein äsken roskapussit ulkoroskikseen. Jossain lähistöllä naukui surkeasti kissa, eikä ihme kun pakkasta on yli 15 astetta. Tässä on neljässä talossa ympärillä kissoja. Saakelin eläinrääkkääjät - sekä villien luontokappaleiden että oman lemmikkinsä.
Mene houkuttelemaan se kisuliini kotiisi. Sehän reppana jäätyy sinne ulos.
Laita lämmin peitto päälle ja tarjoa jotain hyvää. Ei maitoa, mutta vaikka jotain liharuokaa pikkuisen.
Soita sitten eläinsuojeluun, että tulevat hakemaan kisun hoitoonsa.
Valehteleva ja muka-suvaitsevainen valtamedia.
En halua mennä töihin huomenna. Haluaisin vaan nukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene houkuttelemaan se kisuliini kotiisi. Sehän reppana jäätyy sinne ulos.
Laita lämmin peitto päälle ja tarjoa jotain hyvää. Ei maitoa, mutta vaikka jotain liharuokaa pikkuisen.
Soita sitten eläinsuojeluun, että tulevat hakemaan kisun hoitoonsa.
Meillä on kaksi koiraa. Ihan siitä syystä, ettei kissoja tule meidän pihaan. Ja ne eivät ole mitään chihuja vaan sellaisia, että turkki pitää paljon kovemmatkin pakkaset loitolla. Kun koirat ulkoilevat, mekin ulkoilemme.
Väsymys. Kuten otti eilenkin aivoon. Oikein tuntuu kuin puristaisivat kalloa.
Ei mikään. Hieman tylsää on enkä oikein tiedä mitä tekisi.