Epäilen kämppikseni aloittaneen sukupuolenvaihdosprosessin, soluasunnoissa saa asua vain samaa sukupuolta olevia, miten suhtautua?
Kämppikseni vaihtui noin puoli vuotta sitten. Huomasin heti, että on erittäin naisellinen mies, eikä siinä mikään minua haittaa.
Epäilen kuitenkin, että hän on nyt aloittanut sukupuolenkorjausprosessin, sillä näin vähän aikaa sitten roskiksessa kaksi tyhjää pillerilevyä, enkä keksi mitä muutakaan pillereitä ne olisi voineet olla kuin hormoneita. Lisäksi hän on alkanut käyttämään viime aikoina paljon enemmän meikkiä, jopa eyeshadow'ta (mikä sitten onkaan suomeksi).
Vuokranantajan asunnoissa asuu vain miehet ja naiset keskenään, joten en tiedä miten siellä tähän suhtaudutaan? Kannattaisiko ilmoittaa?
Tunnen oloni epämiellyttäväksi.
Kommentit (14)
Kyllä hän miehenä säilyy prosessista huolimatta, ei hätää. Ei muutu miksikään. Tissit saattaa tosin kasvaa mutta ei paljoa.
En minä ainakaan tuollaisen friikin kanssa jäisi asumaan.
Onko kyseessä Porvoon sairaanhoitopiirin kirjeet?
Luonnollisestikin sun pitää vaihtaa sukupuolta tai muuttaa toiseen asunton.
Lisäksi vielä ennen kuin kukaan alkaa syyttämään minua homo/transfoobikoksi, niin tiedoksi vain että olen itse homo (kämppis ei tiedä), mutta tuollaisen neidin (joksi häntä mielessäni kutsun) vastakohta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi vielä ennen kuin kukaan alkaa syyttämään minua homo/transfoobikoksi, niin tiedoksi vain että olen itse homo (kämppis ei tiedä), mutta tuollaisen neidin (joksi häntä mielessäni kutsun) vastakohta.
Ap
Ei tämä nyt lähde käyntiin, turhaan yrität nostaa enää. Let it go.
Ois menny paremmin läpi jos kämppikses ois halunnu mieheksi korjata sukupuolensa ts. oisitte molemmat naisia ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaikki homot on neitejä
Sopii tulla naaman eteen sanomaan, jos uskallat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaikki homot on neitejä
Sopii tulla naaman eteen sanomaan, jos uskallat.
Ap
No en varmasti tule! Pelkään perseeni puolesta.
Ei huolta. Minua kiinnostaa lähinnä ei-valkoihoiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ois menny paremmin läpi jos kämppikses ois halunnu mieheksi korjata sukupuolensa ts. oisitte molemmat naisia ennestään.
Läpi?
Mitä tekemistä tuolla on yhtään minkään kanssa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kämppikseni vaihtui noin puoli vuotta sitten. Huomasin heti, että on erittäin naisellinen mies, eikä siinä mikään minua haittaa.
Epäilen kuitenkin, että hän on nyt aloittanut sukupuolenkorjausprosessin, sillä näin vähän aikaa sitten roskiksessa kaksi tyhjää pillerilevyä, enkä keksi mitä muutakaan pillereitä ne olisi voineet olla kuin hormoneita. Lisäksi hän on alkanut käyttämään viime aikoina paljon enemmän meikkiä, jopa eyeshadow'ta (mikä sitten onkaan suomeksi).
Ehkä ne olivat omista psyykenlääkkeistäsi. Ainakin sinulla kuuluisi olla lääkitys.Vuokranantajan asunnoissa asuu vain miehet ja naiset keskenään, joten en tiedä miten siellä tähän suhtaudutaan? Kannattaisiko ilmoittaa?
Tunnen oloni epämiellyttäväksi.
Ei ihmekään, sillä sinähän OLET epämiellyttävä.
Niin kauan kuin paperit ovat entisen sukupuolen, ei ole valittamisen aihetta. Vasta jos ja kun kämppis on virallisesti papereissa toisen sukupuolen edustaja, voi vaatia kämppistä vaihtoon.
Niin ja unohtui mainita, että hänelle on postin mukana tullut aika monia kirjeitä sairaanhoitopiiriltä.
Ap