Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 7-kausi
BH kausi numero 7 alkaa Ava-kanavalla 6.2 eli Rh-sarjojen fanit, keskustelua kehiin. :)
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti miettinyt, onko ne koirat huumattu, estääkö vaatteet liikkumisen vai ovatko ne vaan puolikuolleita.
Hitsi, olen miettinyt ihan samaa. Miten koira voi koko ajan vaan olla möllöttää.
Ja tämä uusi sylikoira joka ei edes pennusta asti ollut hänellä vaan oli sen äskettäin saanut, tuskin on pennusta asti ollut tuollainen.. Mitä sille on tapahtunut?
Ettekö oikeasti seuraa tätä sarjaa tai ymmärrä edes sen suomennettuja tekstejä, jankutatte vaan pahaa noista rikkaiden koirista ja mustamaalaatte niiden omistajia? Lissu Vanderpumppu kertoi eräässä jaksossa että se uusi pörröinen pomeraniani Harrison pelastettiin huonoista oloista jossa se joutui mm. olla jatkuvasti vaan pienessä kuljetuskopissa, oli stressaantunut ja sillä oli lähtenyt karvatkin! Ihaili sen koiran karvaa että kun on niin tuuhea nyt ja sanoi miehelleen Kenille ettei koira ole enää kalju että joka paikasta kasvaa nyt karvat ja vatsapuoleltakin jonka uskoi jäävän kaljuksi.
Ei ihme että koirat möllöttävät tuolla pihalla usein paikoillaan, koska tuohon aikaan kun tuota sarjaa on kuvattu niin siellä ulkona ja kukkuloilla on yli +30 astetta ilman mitään raikasta viimaa sillä meri ei ole kovin lähellä noita kukkuloita. Tiedän koska olen asunut tuolla vähän aikaa. Toki eihän niitä koiria pysty pitämään sisälläkään jatkuvasti sillä ne haluaa istua terassilla omstajiensa kanssa. Eri asia jos asuisi Malibussa meren rannalla, nimittäin siellä on alueita jossa voi mennä rannalle koirien kanssa vilvoittelemaan.
huh huh. täällä on joku yli-innokas vanderpump fani. vanderpump wannabe. Mitään ei voi sanoa ilman että toi tulkitsee sen mustamaalaamiseksi joten ollaan ihan hys hys.
Nää täykkäri-ketjut on yleensä ollu ihan hyvän henkisiä, ei viitsitä pilata tätä nokittelemalla toisiamme. :)
JUURI NÄIN! Pidetään hyvästä hengestä kiinni :)
Eikö se olisi sarjan hengen mukaista vetää yhdestä lauseesta koko meloni nenään ja syvälle, sitten vatvoa sitä seuraavat vuodet?
Kieltämättä. Hirveä meuhkaaminen kuuluisi asiaan.
Mä itken, enkä muista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti miettinyt, onko ne koirat huumattu, estääkö vaatteet liikkumisen vai ovatko ne vaan puolikuolleita.
Hitsi, olen miettinyt ihan samaa. Miten koira voi koko ajan vaan olla möllöttää.
Ja tämä uusi sylikoira joka ei edes pennusta asti ollut hänellä vaan oli sen äskettäin saanut, tuskin on pennusta asti ollut tuollainen.. Mitä sille on tapahtunut?
Ettekö oikeasti seuraa tätä sarjaa tai ymmärrä edes sen suomennettuja tekstejä, jankutatte vaan pahaa noista rikkaiden koirista ja mustamaalaatte niiden omistajia? Lissu Vanderpumppu kertoi eräässä jaksossa että se uusi pörröinen pomeraniani Harrison pelastettiin huonoista oloista jossa se joutui mm. olla jatkuvasti vaan pienessä kuljetuskopissa, oli stressaantunut ja sillä oli lähtenyt karvatkin! Ihaili sen koiran karvaa että kun on niin tuuhea nyt ja sanoi miehelleen Kenille ettei koira ole enää kalju että joka paikasta kasvaa nyt karvat ja vatsapuoleltakin jonka uskoi jäävän kaljuksi.
Ei ihme että koirat möllöttävät tuolla pihalla usein paikoillaan, koska tuohon aikaan kun tuota sarjaa on kuvattu niin siellä ulkona ja kukkuloilla on yli +30 astetta ilman mitään raikasta viimaa sillä meri ei ole kovin lähellä noita kukkuloita. Tiedän koska olen asunut tuolla vähän aikaa. Toki eihän niitä koiria pysty pitämään sisälläkään jatkuvasti sillä ne haluaa istua terassilla omstajiensa kanssa. Eri asia jos asuisi Malibussa meren rannalla, nimittäin siellä on alueita jossa voi mennä rannalle koirien kanssa vilvoittelemaan.
huh huh. täällä on joku yli-innokas vanderpump fani. vanderpump wannabe. Mitään ei voi sanoa ilman että toi tulkitsee sen mustamaalaamiseksi joten ollaan ihan hys hys.
Nää täykkäri-ketjut on yleensä ollu ihan hyvän henkisiä, ei viitsitä pilata tätä nokittelemalla toisiamme. :)
Eikö se olisi sarjan hengen mukaista vetää yhdestä lauseesta koko meloni nenään ja syvälle, sitten vatvoa sitä seuraavat vuodet?
Mä en ollut edes paikalla, mutta sotkeudun silti asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollut edes paikalla, mutta sotkeudun silti asiaan.
:D
Mä käytän tilannetta hyväkseni ja tarkkailen kaikkia ja heitän aina sopivan tilaisuuden tullen purevan sarkastisen kommentin ja saan toisen tuntemaan itsensä idiootiksi. Indeed.
Mä näin viime yönä unta että olin juustokutsuilla LVP:n ja oisko ollu Kylen kanssa ja mietin kuollakseni unessa että mikä on homejuusto englanniksi kun sitä ei ollut tarjottavissa. Yritin jotain sönköttääkin enkä muistanut sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö teidänkin mielestä siltä että Edenin vanhat rintaimplantit eivät tykkää toisistaan, eli ne yrittää karata kainaloihin..? Varsinkin haastatteluosuuksissa sen syvä kaula-aukko ei ole kovin edustava. Muuten sillä on kyllä tosi timmi kroppa, sarjan parhaita.
Joo, pitäis varmaan korjata vähän. Onko Vanderilla muuten aidot? Entä Kylellä?
Kylestä ei tiedetä eli ei ainakaan myönnä mitään, väitti vain ja ainoastaan kokeilleensa botoxia otsaan joskus ekalla kaudella mutta senhän naama on muuttunut eri malliseksi viime vuosina ja varsinkin nuoruudesta. Samoin on hoikistunut mutta rinnat kasvaneet.
Vanderilla on aidot, niitä sen rintojahan ne muut halus joskus kännissä kopeloida että miltä luonnollinen tuntuu. Siksi oletan että muilla on feikit ja Vanderilla aidot. Eurooppalaiset eivät kovin helpolla lähde mukaan noihin isompiin kauneuskirurgisiin toimenpiteisiin, enkä ihmettele yhtään kun on nähnyt kuvissa kaikenmaailman epäonnistuneita leikkaustuloksia nimenomaan Jenkeistä. Vanderi sanoi ainakin rehellisesti laitattaneensa botoxia ja fillereitä naamaan, eikä muuta.
LisaV on kaunis, naisellinen nainen. Ja ihana pilke silmäkulmassa😁
Niin on! Hän on ehdottomasti tämän sarjan kantava voima!
En pidä Lisa V:sta. Heittelee ilkeyksiä ja selittelee, että on englantilaista huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä taisin sanoa niin...
Sinä ja sun sanomiset ja sanomatta jättämiset varsinkin. Fucking own it!!! Mä en siis enää kestä. (Vaikka en siis ollut koskaan paikalla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika tosi kauniina, ennen kuin hänestä muokattiin esiintymis-Barbie, homotiimin toimesta tod.näk?
http://www.bravotv.com/sites/nbcubravotv/files/styles/media-gallery-com…
Erikalla on kauniit kasvonpiirteet, oikein kuvaukselliset. On mun mielestä nätimpi ilman kauheeta sotamaalausta.
Huomasitteko, että sillä oli oma gay-tiimi mukana myös Hong Kongissa?
Ei ilmeisesti mene mihinkään ilman heitä, outoa.
Luulisi että Erika osaisi pestä tukkansa, meikata naamansa ja pukea vaatteet turistimatkoilla, ilman sitä mieskööriä.
Vierailija kirjoitti:
Vanderpump on todella pihi kun yritti pummia Erikan lentokonetta Hongkongin matkalle. Samoinkuin käsilaukut halvinta mallia ja matkavaatteet aina samanlaisia perusvaatteita. Koirapaikka näytti vanhalta rötisköltä ja sekin vain vuokrattu. Todella ilkeä välikommenteissaan sekä pitkävihainen ja siksi vaikuttaa ikäistään vanhemmalta, joka ei enää jaksa muuta kuin narista muiden tekemisistä.
Kylekään ei enää jaksa kuunnella hänen ilkeilyjään vaan yrittää saada LisaV sopimaan muiden kanssa.
Et selvästi ymmärrä Lisa Vn huumoria, tai nokkelaa ajattelukykyä :D
Lisa V kysyi Erikalta lentokoneesta, koska Erika lesoilee aina sillä itse. Nyt kun he oikeasti tarvitsisivat konetta koirapelastusoperaatioon Kiinassa niin Erika sanoi että ei. Sehän on Erikan miehen kone jota käyttää työssään ja jonka matkat saa verovähennyksiin, ja jota Erika saa lainata joskus omiin kotimaan matkoihin homofestarikeikoille, jos hän sitä konetta tarpeeksi kinuaa.
Isot logot eivät aina takaa tyylitajua. Lisa Vlla on oma ompelija joka räätälöi sille vaatteet, sitähän on näytetty sarjassa, oletko missannut lahjakkaasti senkin? Lisa Vlla on varaa teettää laukkunsa, hänen ei tarvitse juosta mainoslogolaukkujen kuten Chanelin tai Diorin perässä.
Koirapaikka ollut esillä Vanderpump Rules 6-kaudella ja se on itseasiassa aika hulppean näköinen. Oletko koskaan kuullut sellaisesta toimenpiteestä kuin remontti, vai missä kuplassa mahdat asua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö teidänkin mielestä siltä että Edenin vanhat rintaimplantit eivät tykkää toisistaan, eli ne yrittää karata kainaloihin..? Varsinkin haastatteluosuuksissa sen syvä kaula-aukko ei ole kovin edustava. Muuten sillä on kyllä tosi timmi kroppa, sarjan parhaita.
Joo, pitäis varmaan korjata vähän. Onko Vanderilla muuten aidot? Entä Kylellä?
Kylestä ei tiedetä eli ei ainakaan myönnä mitään, väitti vain ja ainoastaan kokeilleensa botoxia otsaan joskus ekalla kaudella mutta senhän naama on muuttunut eri malliseksi viime vuosina ja varsinkin nuoruudesta. Samoin on hoikistunut mutta rinnat kasvaneet.
Vanderilla on aidot, niitä sen rintojahan ne muut halus joskus kännissä kopeloida että miltä luonnollinen tuntuu. Siksi oletan että muilla on feikit ja Vanderilla aidot. Eurooppalaiset eivät kovin helpolla lähde mukaan noihin isompiin kauneuskirurgisiin toimenpiteisiin, enkä ihmettele yhtään kun on nähnyt kuvissa kaikenmaailman epäonnistuneita leikkaustuloksia nimenomaan Jenkeistä. Vanderi sanoi ainakin rehellisesti laitattaneensa botoxia ja fillereitä naamaan, eikä muuta.
LisaV on kaunis, naisellinen nainen. Ja ihana pilke silmäkulmassa😁
Niin on! Hän on ehdottomasti tämän sarjan kantava voima!
En pidä Lisa V:sta. Heittelee ilkeyksiä ja selittelee, että on englantilaista huumoria.
Minä pidän Lisa V:stä koska hän on sarjan ehdottomasti älykkäin nainen, ja osaa tehdä töitä eikä vaan loisi päivät pitkät miehen rahoilla ja shoppaile ylihintaista massatuotantoluksuskamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanderpump on todella pihi kun yritti pummia Erikan lentokonetta Hongkongin matkalle. Samoinkuin käsilaukut halvinta mallia ja matkavaatteet aina samanlaisia perusvaatteita. Koirapaikka näytti vanhalta rötisköltä ja sekin vain vuokrattu. Todella ilkeä välikommenteissaan sekä pitkävihainen ja siksi vaikuttaa ikäistään vanhemmalta, joka ei enää jaksa muuta kuin narista muiden tekemisistä.
Kylekään ei enää jaksa kuunnella hänen ilkeilyjään vaan yrittää saada LisaV sopimaan muiden kanssa.
Joo siis ihan tosi kauhea rötiskö tämä Vanderpumppien koirapaikka tosiaan, eikö olekin? :D :D :D
https://www.thisdogslife.co/lisa-vanderpump-unveils-gorgeous-animal-she…
Los Angelesin keskustan liiketilakiinteistöt ovat harvoin myynnissä, siksi vuokraavat. Tuonkin hinta lienee 50 tuhatta euroissa per kk ja Vanderpumppikset maksavat sen omasta pussistaan, eli todella ihailtavaa.
Kukaan noista muista naisista ei pistä tuollaisia rahoja hyväntekeväisyyteen, he ostelevat mieluummin niillä rahasummilla lisää käsilaukkuja itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä Vanderpump-faneja on täällä laskemani mukaan ainakin 3, varmaan enemmänkin.
Yksi jopa tavannut Lisan hänen ravintolassaan. Kokemuksensa mukaan Lisaa kannattaakin fanittaa.
Juu siitä vaan, mikään ei estä sua fanittamasta joten kuule antaa palaa vaan! en vaan usko että ketään kiinnostaa sun ja sun frendien fanittamiset :D
Mitä hittoa sinä teet tässä sarjaketjussa, jos et edes välitä tästä sarjasta? Tai tajua mitä siinä tapahtuu?
Mitä oikein skitsoat? et taida itse seurata sarjaa kun et tajua että siinä aiheena ollut juurikin koirat. ihme tyyppi olet lopeta toi lapsellinen kiihtyminen!
Et taida olla kovin koulutettu tai ylipäätään sivistynyt tapaus, jos et pelkästään sarjan nimen perusteella osaa päätellä suomeksi tai englanniksi että pääosassa ovat juurikin NAISET tai ROUVAT eikä mitkään koirat! Ne koirat ovat sivutuote. Eräällä edelliskaudella kissat olivat sivutuote koska Carltonilla oli niitä ja se vei niitä akupunktioon.
Beverly Hillsin y.m koirille on olemassa omat sarjat, kuten Posh Pets: Lifestyles of the Rich & Furry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun oma kommentti jää roikkumaan edelliseen kiinni, joten laitan sen uudestaan:
Erikalla on kauniit kasvonpiirteet, oikein kuvaukselliset. On mun mielestä nätimpi ilman kauheeta sotamaalausta.
Huomasitteko, että sillä oli oma gay-tiimi mukana myös Hong Kongissa?
Ei ilmeisesti mene mihinkään ilman heitä, outoa.
Huomasin saman. Maksaako se mies nämä homoryhmät? Mä en tajua tätä juttua, ettei osaa itse pukea päälleen. Tienaako se Erika mitään musiikillaan?
Olen aivan varma siitä että noiden 24/7 homomiesten palkat tulee maksamaan enemmän kuin mitä Erika saa palkkaa keikoistaan. Eihän sitä Erikaa kutsuta sitäpaitsi keikoille muualle kuin Jenkkien syrjäkylien Pride-festareille, tuo Kreikan Mykonoksen homofestivaalitapahtuma taisi olla hänen ensimmäinen ulkomaankeikkansa? Mykonoksen valtavan ison lomakodin vuokrakin oli 20 000 euroa per vuorokausi, ja ne oli siellä ainakin 3 päivää, ja tuskin Bravo maksaa sellaisia summia.
Siksi mua nauratti se kun Dorit puhui haastattelupätkässä että tuo esiintyminen taitaa enemmänkin olla Erikalle jokin harrastus :D (Kallis sellainen, huom).
Inhoan Doritin feikkiaksenttia, mutta ihmettelen myös Erikan puhetyyliä kun huutelee aina pissismäisesti näille muille että "Hey Bitches!" kun tapaavat. Nainen on kohta 47-vuotias eikä mikään 15-20 -vuotias, joten voisi jättää nuo teini- ja pissismaneerit.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ottako niin henkilökohtaisesti, jos joku ei fanita samaa rouvaa yhtä paljon, kuin te itse, kaikki kuitenkin jollain tavalla ko sarjaa seuraillaan ja varmaan diggaillaankin, kun siitä keskustellaan. Ja kun kerran joku meistä on jopa matkustellut ulkomailla asti ja asunutkin Kalifornian karv. eikun ruosteilla kukkuloilla, niin varmasti pystyy kaivamaan itsestään suvaitsevaisuutta erilaisia mielipiteitä kohtaan.
Jaahas, ja tuo viesti tuli samasta ip-osoitteesta kuin kaikki muutkin Vanderpumpin Lisan haukkumaviestit.
Naurettavaa heitellä muita kivillä ja sitten tulla palaamaan takaisin tänne sanomaan ettei saisi heitellä kivillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla ensi jaksoa ja Erikan avautumista. Kyllähän sen liitto ja sen homokatraan kanssa matkustelu tuntuu kummalliselta.
Homokatras!!! :) :)
Jep, ja ne on sen lisäksi ympärivuorokautisia Yes Yes-miehiä, ja mukana siksi koska Erika tarvitsee vakuuttelua ulkonäöstään ja tekemisistään. Erika vaikuttaa aika epävarmalta sisimmiltään. Olisi terveintä antaa tuolle katraalle potkut ja palkata uusia ammattimaisempia ihmisiä ympärilleen koska nuo ovat selvästi alkaneet liian mukavuudenhaluisiksi.
Rinnan uusi nimi jenkkiforumilla on Ruina. Kun se pilaa aina kaiken. Huulensakin.
Haloo eihän Erika edes tiennyt mistään glamouritiimeistä ennenkuin meni naimisiin miljonäärin kanssa.
Erika puhuu ihan kuin olisi parempi kuin muut ja käyttäytyy kuin hänellä olisi parempimerkkiset vaatteet päällä kuin muilla, silti yrittää käyttäytyä överin coolisti eli ristiriitaista.
Naamansa ei pahemmin enää liiku, verrattuna viime kauteen.
Vaikuttaa jotenkin aseksuaaliselta ihmiseltä, kylmän oloinen eikä tule tunnetta että haluaisi seksiä miehensä kanssa. No en minäkään haluaisi sitä miestä :D
Sitten joku homostailaajien kööristä tekee hänelle jotain powerpointilla väsättyjä asukoosteita ja printattuja vihkosia joka kerta kun lähtee muiden naisten kanssa lomamatkalle että osaisi pukeutua, hyvänen aika ottaisi rennosti vaatteiden ja pakkaamisten kanssa koska sehän on vain pelkkä lomamatka!
Olisi varmaan paljon rennompi ja vähemmän teeskentelevä tyyppi ilman tuota kööriään.