Vierailija

Voiko bmx kypärää käyttää laskettelussa? Se löytyy valmiina jo. Vai täytyykö ostaa erikseen kypärä? En huomannut niis muuta eroa kun korvan päälle tuli suoja.

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

Voiko jalkapalloa käyttää koripallossa? En huomannu muuta eroa ku viivat.
Niin. Ei.

Vierailija

On se nyt varmasti tyhjää parempi. Silloin kun minä vielä aikoinaan kävin laskettelemassa kypärä oli hyvin harvinainen. Yleensä sitä näki vain pienimmillä lapsilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On se nyt varmasti tyhjää parempi. Silloin kun minä vielä aikoinaan kävin laskettelemassa kypärä oli hyvin harvinainen. Yleensä sitä näki vain pienimmillä lapsilla.

Nykyään se on lähes kaikilla. Itse aloitin laskettelun uudestaan pari vuotta sitten ja pidin kypärää aluksi turhana, kun ei niitä ennenkään kenelläkään ollut, olen n. kolmekymppinen. Alkuun vuokrasin sellaisen kerran ja kyllä oli kiva. Se suojaa korvia kovaltakin tuulelta ja on lämmin ja lisäksi ne on aika hienoja. Ostin sitten itselleni oman samalla kun hankin sukset ja monot, voin suositella. Niitä saa aika edullisestikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nykyään se on lähes kaikilla. Itse aloitin laskettelun uudestaan pari vuotta sitten ja pidin kypärää aluksi turhana, kun ei niitä ennenkään kenelläkään ollut, olen n. kolmekymppinen. Alkuun vuokrasin sellaisen kerran ja kyllä oli kiva. Se suojaa korvia kovaltakin tuulelta ja on lämmin ja lisäksi ne on aika hienoja. Ostin sitten itselleni oman samalla kun hankin sukset ja monot, voin suositella. Niitä saa aika edullisestikin.

Varmaan itsekin pistäisin kypärän päähän jos jostain syystä vielä laskettelemaan menisin.

Vierailija

Ei taida nuo kypärät paljoa hyödyttää, kun lentävät päästä kaatuessa. Joku viikonloppu naisten freestylen kisoissa yksi kaatui, ja kypärä irtosi päästä saman tien. Siinäkin kypärä oli täysin hyödytön.

Vierailija

Hyvin voi käyttää. Me pyöräilykerhossamme käytämme kovilla pakkasilla laskettelukypäröitä.

Ja se remmi on sitä varten että kypärä pysyy päässä. Ylemmälle nuijalle tiedoksi!

Vierailija

Laskea mäkeä potta päässä? Jos haluaa näyttää hölmöltä niin mikäs siinä.!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.