Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetan netin käytön, koska ihmiset ei jaa enää mitään aitoa.

Vierailija
21.01.2018 |

Tämä oli kivaa silloin kun asialliset artikkelit oli ilmaisia, FB:stä voi bongata vanhoja tuttuja ja mitä heille kuuluu, huutonetissä sai myytyä melkein mitä vain ja mielipidepalstoilla oli aitoja mielipiteitä, eikä loputonta provosoinnin ja pilkunviilaamisen vastakkainasettelua.

Menepä nyt Facebookiin. Maija Meikäläinen esiintyy nimellä Maija Elina, jakaa korkeintaan takaraivonsa varjokuvan, eikä ainakaan kerro kotikaupunkia. Vähänkin oikeaa asiaa sisältäviin nettisaitteihin täytyy maksaa lukuoikeudet. Torilla ja nettikirppiksillä tyhjänpäiväisten ja epäilevien kysymysten tulva johtaa murto-osan tarjoukseen pyyntihinnasta. Sen tekee trokari joka havittelee tuotteesi myyntiä tuplavoitolla. Keskustelupalstoille ei viitsi enää osallistua edes lukijana, koska joka väliin ängetään poliittista propagandaa tai omatekoisia ongelmia vaikka sitten naapurin kissan vääränlaisesta katseesta fillarin selkään noustessasi. Aamen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä, kun facebook ei sais hallita elämää. Sit kun se kupla puhkeaa, ni jää tyhjän päälle.

Vierailija
22/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään järkevää olla jakamatta omia tietojaan jossain Facebookissa.

Hyvä vaihtoehto on myös salata puhelinnumero, muuttaa Jätkäsaareen jossa kämppien tunnisteena on nimien sijaan pelkät numerot, ja komentaa Google poistamaan kaikki nimelläsi ikinä tallennettu data. Sitten olo on turvallinen kuin istuisit kakkua Konnunsuolla ilman riskiä yhdenkään potentiaalisen ystävän kontaktista.

Yksityisyydestään huolehtiminen on minusta jokaisen aikuisen velvollisuus - parhaansa mukaan. Tai ainakin täyspäisen. Sellaiset jotka eivät siitä välitä kuuluisivat holhouksen piiriin.

Kun minä olin lapsi (1990-luvulla), joka kotiin jaettiin joka vuosi paksut puhelinluettelot, joissa oli lähes kaikkien työssäkäyvien ihmisten 1) puhelinnumero 2) ammatti 3) kotiosoite ja 4) paremmin toimeentulevilla myös kesämökin puhelinnumero ja osoite.

Miten meidän vanhempamme ovat selvinneet hyvissä ruumiin ja sielun voimissa näihin päiviin asti? Kuka ja miten on muuttunut niin tolkuttoman vaaralliseksi, että nämä tiedot pitäisi 2010-luvulla salata?

Mun kaikki  tiedot olivat  ei-julkiset jo  1990-luvulla. Olen aina arvostanut yksityisyyttä.Näin nettiaikana ei tulis  pieneen mieleenkään kirjoittaa nettiin mitään omalla nimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään yhä vain amerikkalaisempaan suuntaan, missä tärkeintä on kulissi ja se miltä asiat vaikuttavat kuin että mitä ne todella ovat. Tarvitaan aitoa medialukutaitoa tätä koskien.