Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tekstarilla jättää toisen?

Vierailija
21.01.2018 |

Tilanne on nyt sellainen, että olen viimeinkin pääsemässä eroon minulle ei sopivasta miehestä. Ties kuinka kauan olen roikkunut ja pelännyt yksinäisyytttä, mutta nyt olen huomannut että viihdyn yksin oikein hyvin. Välit ovat tarjoituksella vähän viilenneet. On nähty harvemmin, mutta aina kun nähdään en sitä pysty sanomaan, kun on kuitenkin periaatressa ihan mukavaa. Juttu vain ei enää toimi ja olen alkanut haaveilla sinkkukesästä ja siitä, että ehkä löytäisin vielä minua arvostavan ja minulle sopivan miehen. Halusisin mennä ja tulla vapaasti, olematta tilivelvollinen kenellekään. Minulla on paljon miespuolisia kavereita, siis todellakin vain kavereita, ja haluaisin heidänkin kanssaan kulkea, kun tähän asti se on ollut välillä hankalaa mustasukkaisuuden takia. Tähän päätökseen ei liity mitään toisiin ihastumusia tai muuta draamaa ja haluaisin mahdollisesti säilyä miehen ystävänä, mikäli se hänelle sopii.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpostilla, mutta ei se kyllä enää sen jälkeen miksikään ystäväksi tai kaveriksi jää.

En nyt keksi  ainuttakaan syytä miks exän kanssa tarttis kaveerata eron jälkeen.

Vierailija
22/24 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika munatonta, mutta parempi niin kun että roikottaa.

Mun itteni oli pakko hoitaa ero tekstiviestillä, koska mies juodessaan ei millään vastannut puhelimeen ja pisti mulle soitoneston. Mielummin olisin hoitanut kasvotusten, mutta minkäs teet kun toinen ei ota mitään vastaan eikä mielestäni ole kohtuullista venyttää loputtomiin.

Ollaan vielä kummatkin kolmekymppisiä. Fiksua ja aikuismaista.

Eihän sitä tekstaria ois tarvinnu laittaa koska se mies oli jo  itse sut  estämällä hoitanut asian.  Asiahan oli hänen puoleltaan jo  selvä ennen sitä  sun tekstariakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kasvotusten. Sitten sun pitää kertoa seitsemän kertaa, että "joo olen tosissani". Sen lisäksi saat toistella sitä, että ei tässä ole olemassa sen kummempia syitä, vaan et enää vain tunne vetoa. Ja tosiaan kun olet sen kertaallen kertonut, voi tosiaan aloittaa alusta. Kun ex-puoliso sitten lopulta heittelee sun tavaroita ulos porraskäytävään, voit taputtaa itsäsi olalle. "en ainakaan tehnyt tätä tekstarilla".

Vierailija
24/24 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on sun elämä ja sun ratkaisut, mitä se kenellekään muulle kuuluu miten suhteesi päätät?

No kuuluu se ainakin sille jätetylle osapuolelle hyvinkin paljon.

Perustele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän