Sinisten kannattajat vastustavat aktiivimallia
YLE:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan selvä enemmistö hallituspuolue sinisten kannattajista vastustaa aktiivimallia. Heitä on 62 prosenttia. Siniset tekevät politiikkaa päinvastaiseen suuntaan, kuin miten puolueen kannattajat haluaisivat. Terho tuskaili kirjoituksessaan: "Suomen politiikassa voit luottaa vain yhteen asiaan: et voi luottaa mihinkään." Nyt myös Sinisen tulevaisuuden kannattajat näyttävät kyselyn mukaan olevan epäluotettavia äänestäjiä sinisille.
Soini: "Meillä on suomalaisessa yhteiskunnassa noin miljoona ihmistä suurinpiirtein tuhannen euron tuloilla. Siltä porukalta ei voi, ei saa, eikä ole varaa leikata. Kotihoidontuki, omaishoidontuki, pienimmät työttömyyspäivärahat, takuueläke ja pienituloisten perheiden lapsilisät, Soini listaa."
http://jormanordlin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/249488-sinisten-kannattaja…
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinisiä kannattaa?
Sinisten kannatus on niin marginaalista että siitä ei saa luotettavaa otantaa.
Puoluekannan voi myös ilmoittaa väärin.
Eipä kai kukaan, koska Soini osoittautui täydeksi huijariksi.
Ihmettelen, mistä Sinisten kansanedustajat saavat töitä. Opetelkoot sitten sitä aktiivimallia.
Sinisten jäsenyys = poliittinen itsemurha.
Eipä tuosta ole pahemmin kuulunut. Porvareiksi alkoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinisiä kannattaa?
Sinisten kannatus on niin marginaalista että siitä ei saa luotettavaa otantaa.
Puoluekannan voi myös ilmoittaa väärin.
REPS XD
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201801312200709397_pi.shtml
Tässä lisää viihdettä ála Sampo Terho.
Erityisen hupaisa oli lause koskien ylihuomista mielenilmaisua: - Tällaiset puoluepoliittiset operaatiot yhteisen hyvän kustannuksella ovat meille Sinisille vieraita. Meidän tehtävämme on pelastaa Suomi eikä sosialismi, Terho lisää.
Loikkausta ja uuden puolueen perustamista hallituksen juoksupojaksi ei tietenkään lasketa puoluepoliittiseksi operaatioksi. Heippa smurffit.
No siis - eivät ps/sin kannattajat ole tässä yhtään kartalla siitä kumpaan leiriin kuuluvat ja mikä on poliittinen vastus.
Vierailija kirjoitti:
Erityisen hupaisa oli lause koskien ylihuomista mielenilmaisua: - Tällaiset puoluepoliittiset operaatiot yhteisen hyvän kustannuksella ovat meille Sinisille vieraita. Meidän tehtävämme on pelastaa Suomi eikä sosialismi, Terho lisää.
Loikkausta ja uuden puolueen perustamista hallituksen juoksupojaksi ei tietenkään lasketa puoluepoliittiseksi operaatioksi. Heippa smurffit.
Mistähän ovat tuon "tehtävänsä" oikein saaneet?!
Terhon mielestä mielenilmaisijat heiluttelevat punalippuja.
Tässä säikeessä näkyy olevan ps edustajia.
Q: Millä mielin perjantaina torille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adolf ilmestyi unessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adolf ilmestyi unessa.
Audi ilmestyi unessa.
Olipa hyvä kirjoitus tuolta Jorma Nordlinilta. Oikein särähti silmään, että jopa kokoomuslaisista vain 59 % kannattaa aktiivimallia ja vain 24 % niistä, jotka tunyevat sen hyvin.
Äänestin itse ministeri Mattilaa eli sinisiä 2015 eduskuntavaaleissa. Myös 2011 äänestin perussuomalaisia, mutta tämä aktiivimalli on viimeinen naula minun persukannatuksen arkkuun.
Olen jo päättänyt vaihtaa puoluetta. Mahdollisesti vasemmistoon.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin itse ministeri Mattilaa eli sinisiä 2015 eduskuntavaaleissa. Myös 2011 äänestin perussuomalaisia, mutta tämä aktiivimalli on viimeinen naula minun persukannatuksen arkkuun.
Et kyllä äänestänyt sinisiä, tai jos äänestit, niin ääntäsi ei hyväksytty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä äänestänyt sinisiä, tai jos äänestit, niin ääntäsi ei hyväksytty...
Persut ja siniset ovat samaa porukkaa. Väyrysen Kansalaispuolue ajaa tavallisen ihmisen asiaa.
Kyllä tuolle sinisten ministeriporukalle on nyt lupailtu jotakin todella suurta, kun eivät lähde hallituksesta.
Soinin takinkääntöihin ei voi luottaa. Toivottavasti kaikki tajuat sen viimeistään nyt.
Mitä terho-oravaan tulee, eihän se sano mitään konkreettista. Paras "saavutus" on haukkua vanhat hallitukset kaikesta.
Siniset itse väittävät olevansa yrittäjien asialla, joten heillä aidosti on siis 1% kannatus. Koska suurin osa yrittäjistä äänestää muita puolueita ja syystä.