Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutan helsinkiin

This is it
21.01.2018 |

Nykyisellä paikkakunnalla ei ole töitä, sukulaiset kieroja ja yksin saa olla lapsien kanssa joka päivä. Haluan muutoksen elämääni. Kertokaa minne kannattaa suunnata helsingissä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule pärjäämään helsingissä. Jää sinne perähikiälle muksujes kans

Kyllä me olemme muuttamassa ja uskon kyllä pärjääväni siinä missä sinäkin. Vai onko sinulla omakohtaista kokemusta siellä pärjäämisestä? Otan osaa!

Vierailija
22/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa on mukavaa missä vaan, mutta jos muutat lähelle metroasemaa et välttämättä tarvitse autoa lainkaan. Julkinen liikenne toimii hyvin koko Helsingin alueella ja ihan mukavasti suurimmassa osassa Espoota ja Vantaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuuntunut kirjoitti:

Pysykää nyt hevonvittu siellä böndellä koska ei tänne stadiin mahdu enää enempää porukkaa koska ei täällä ole nytkään kaikille asuntotoja eikä töitä!!

P.S. Hellsingin kaupungin rajat kiinni nyt tällä sekunnilla.

muuta itse sieltä pois!

Vierailija
24/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stadissa on mukavaa missä vaan, mutta jos muutat lähelle metroasemaa et välttämättä tarvitse autoa lainkaan. Julkinen liikenne toimii hyvin koko Helsingin alueella ja ihan mukavasti suurimmassa osassa Espoota ja Vantaata.

kiitos! Vihdoin joku vastasi kysymykseeni.

Vierailija
25/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta Kallioon, niin pääset omiesi pariin.

Millaista siellä sitten on? Mistä tiedät millainen olen?

Olet maalainen se riittää.

Vierailija
26/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ketään Helsingistä? Jos olet yksin lasten kanssa, niin voi olla aika huterat tukiverkostot, jos et ketään tunne. Miten maksat työttömänä Helsingin vuokrat ja takuuvuokrat?

En tietenkään muuta jos en saa töitä. Ja täällä minulla ei ole mitään. Miksi siis en muuttaisi. Ja tietääkseni asuntoa tuskin saa helposti jos ei ole töihin tulossa.

Vierailija
27/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontula, Mellunmäki, Myllypuro ja Merirastila hyviä paikkoja metron äärellä. Jos auto on käytössä, niin Puotinharju sekä Jakomäki erinomaisia valintoja.

Vierailija
28/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta Kallioon, niin pääset omiesi pariin.

Millaista siellä sitten on? Mistä tiedät millainen olen?

Olet maalainen se riittää.

onko sinulla huono päivä? En ole maalainen.

Vierailija
29/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa että tykkäsit vastauksesta! Helsingissä on niin suuri asukastiheys että kaikki palvelut ovat lähellä käytännössä kaikkialla. Esim. kauppaan tuskin tarvitsee missään kävellä muutamaa sataa metriä enempää. Ydinkeskustaan pääsee julkisilla helposti kaikkialta Helsingistä mutta matkustaminen on mukavinta metrolla tai junalla, eli asemien lähelle ehkä kannattaa mieluiten muuttaa. Itse asumme 700 metrin päässä metroasemasta ja kävellään aina sinne.

Toki jos on varaa muuttaa aivan ydinkeskustaan ovat palvelut ja huvit kaikkein lähimpänä. Asuntojen hinnat ja vuokrat ovat melko samoja kaikkialla pääkaupunkiseudulla, suurempi hintapiikki löytyy ainoastaan ydinkeskustan kämpistä. Ympäristön puolesta asuminen on tuntunut samalta kaikkialla, olen itse asunut 4 kohteessa eri puolilla Helsinkiä.

Vierailija
30/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain näistä "et pärjää" viesteistä uutta potkua! Minussa heräsi vahva tahto tehdä muutos elämääni. Ja uskon että nämä ketkä eivät usko minun tai muidenkaan pärjäävän ovat itse niitä reppanoita joilla on elämässä vähän paha olla. Kiitos!

Vierailija
31/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me olemme muuttamassa ja uskon kyllä pärjääväni siinä missä sinäkin. Vai onko sinulla omakohtaista kokemusta siellä pärjäämisestä? Otan osaa!

Hyvin minä pärjään, hyväpalkkaisessa työssä ja yksineläjänä. Sinä puolestaan muuttamassa suomen kalleimmalle seudulle, et yksin, ilman autoa ja työttömänä. Good luck.

Ja vaikka kuvittelet elämästäsi tulevan maagisesti parempaa, kun muutat tänne, ei se ole totta. Jos itse et muuta mitään, pysyy elämäsi samanlaisena, minne tahansa menetkin

Vierailija
32/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa että tykkäsit vastauksesta! Helsingissä on niin suuri asukastiheys että kaikki palvelut ovat lähellä käytännössä kaikkialla. Esim. kauppaan tuskin tarvitsee missään kävellä muutamaa sataa metriä enempää. Ydinkeskustaan pääsee julkisilla helposti kaikkialta Helsingistä mutta matkustaminen on mukavinta metrolla tai junalla, eli asemien lähelle ehkä kannattaa mieluiten muuttaa. Itse asumme 700 metrin päässä metroasemasta ja kävellään aina sinne.

Toki jos on varaa muuttaa aivan ydinkeskustaan ovat palvelut ja huvit kaikkein lähimpänä. Asuntojen hinnat ja vuokrat ovat melko samoja kaikkialla pääkaupunkiseudulla, suurempi hintapiikki löytyy ainoastaan ydinkeskustan kämpistä. Ympäristön puolesta asuminen on tuntunut samalta kaikkialla, olen itse asunut 4 kohteessa eri puolilla Helsinkiä.

kiitos!

Vierailija
33/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kannattaa tosiaan muuttaa radan varrelle niin et tarvitse autoa. Itä-Helsingissä on meri ja luonto lähellä ja metro, jolla pääsee kulkemaan kätevästi keskustaan. Tervetuloa tänne muiden maalta tulleiden sekaan!

Vierailija
34/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin minä pärjään, hyväpalkkaisessa työssä ja yksineläjänä. Sinä puolestaan muuttamassa suomen kalleimmalle seudulle, et yksin, ilman autoa ja työttömänä. Good luck.

Ja vaikka kuvittelet elämästäsi tulevan maagisesti parempaa, kun muutat tänne, ei se ole totta. Jos itse et muuta mitään, pysyy elämäsi samanlaisena, minne tahansa menetkin[/quote en muuta ilman työtä ja autoa en todennäköisesti alussa tarvitse jos jokapaikkaan pääsee metrolla/junalla. Ja kun olen töissä niin saan myös auton. Tässähän on jo alkuun muutoksia joten teen kokoajan töitä sen eteen. Entä sinä? Oletko asunut siellä aina yksin niin että synkistelet jos joku toinen yrittää elämässä eteenpäin?

Vierailija
35/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Kannattaa tosiaan muuttaa radan varrelle niin et tarvitse autoa. Itä-Helsingissä on meri ja luonto lähellä ja metro, jolla pääsee kulkemaan kätevästi keskustaan. Tervetuloa tänne muiden maalta tulleiden sekaan!

kiitos!