Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi elää elämäänsä peruskoulupohjalta?

Vierailija
21.01.2018 |

Ymmärrän, jos kyseessä on kehitysvammainen. Muuten en.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolottaahan tämä.

Onneksi on velaton omakotitalo, mökki ja pari autoa, niin muut eivät heti huomaa vaatimatonta koulutusta.

Sinä sen sanoit. Ilman koulutusta ihmisestä tulee pinnallinen ja materialistinen.

Ja kouluttautuneisuudella ihmisestä tulee ilmeisesti kadulla asuva retku, joka ei harrasta eikä hänellä ole elämässään mitään sisältöä?

Vierailija
22/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo taloudellista menestymistä poissulje, omalla paikkakunnallani mm. moni menestyvä yrittäjä on aloittanut ihan vain kansakoulupohjalta. Se myös näkyy pelkän materian arvostamisena ja osalla ihan suoranaisena kusipäisyytenä ei-miljonäärejä kohtaan. Moni koulutetumpi hyvätuloinen on inhimillisempi ja parempikäytöksinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalle vaan alotat firman jos tietokoneita osaat käyttää ja firmojen päälle ymmärrät. Jos yhden it-alan firman saat menestymään vaatimaton koulutusta ei cv:tä paina jos it-alalle töitä haet.

Vierailija
24/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat muuttuu,

onko

nykyään edes mahdollista.

Nykyään se juuri on mahdollista kun vaan osaat tehdä YouTube videon.

Tuosta jäi vielä pois sana suositun

Vierailija
25/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni ei rankan lapsuuden takia käynyt edes sitä peruskoulua loppuun. Häpesi asiaa itse todella paljon, mutta minun (akateemisesti koulutetun) silmät avasi näkemään maailman tekopyhyyden. Eksäni oli fiksumpi, lukeneempi ja kiinnostuneempi oppimaan, kuin suurin osa yliopistotutuistani.

Vierailija
26/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole kuullut että oppiminen on mahdollista vaikkei  kouluja kävisikään. Ihan riittää lukutaito sekä taito soveltaa oppimaansa omaan elämäänsä.

Vierailija
27/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni ei rankan lapsuuden takia käynyt edes sitä peruskoulua loppuun. Häpesi asiaa itse todella paljon, mutta minun (akateemisesti koulutetun) silmät avasi näkemään maailman tekopyhyyden. Eksäni oli fiksumpi, lukeneempi ja kiinnostuneempi oppimaan, kuin suurin osa yliopistotutuistani.

Yliopistolla, mutta et osaa pilkuttaa?

Vierailija
28/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo taloudellista menestymistä poissulje, omalla paikkakunnallani mm. moni menestyvä yrittäjä on aloittanut ihan vain kansakoulupohjalta. Se myös näkyy pelkän materian arvostamisena ja osalla ihan suoranaisena kusipäisyytenä ei-miljonäärejä kohtaan. Moni koulutetumpi hyvätuloinen on inhimillisempi ja parempikäytöksinen.

Puhuttiin peruskoulusta, ei kansakoulusta. Ajat oli edellisen aikaan hyvin erilaiset.

Vierailija
29/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla, mutta et osaa pilkuttaa?

Haha, exactly my point!!

Ja joo, sori virheestä. Poistin tosta välistä osan tekstiä, enkä sitten jaksanut sen tarkemmin oikolukea sitä tuon poiston jälkeen.

Vierailija
30/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaverini ei ole käynyt peruskoulun jälkeen päivääkään kouluja. Elättää itsensä sossun tuilla, elareilla ja facebook-säälikeräyksillä, kun lapsilla on muka sitä ja tätä. Nyt alkaa olla hätä kädessä, kun lisääntymisikä alkaa olla ohi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän