Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertit, kadehditteko jotain piirteitä ekstroverteissä? Entä toisinpäin?

Vierailija
20.01.2018 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä ihme kysymyksiä. Mitä kadehdittavaa olisi kummallakaan?

Vierailija
2/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kadehdin sitä, miten jotkut osaa sanoa tismalleen oikeat sanat oikeassa tilanteessa.

Itse joudun pysymään hiljaa, pelkään vain pahentavani asiaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin jo ekaluokalla muita oppilaita katsoessa, että tietääköhän nuo olevansa olemassa. Koska ne oli niin rohkeita. Se tapa jolla ne vaikka puhui toisille, viesti sellaista asennetta, ettei välitä itsestään eikä huomioi itseään. Jos tiedätte mitä tarkoitan?

Kadehdin (siis toivoisin itsellekin) siis sitä kykyä, että voi ikään kuin vain unohtaa itsensä ja keskittyä täysillä ympäristöön.

Vierailija
4/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ekstrovertius ole sanavalmiutta ja rohkeutta?!?

Vierailija
5/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tietty tapa jolla jotkut puhuvat kuin eivät välittäisi itsestään. Eli se ei oikeastaan edes vaadi rohkeutta. Pikemminkin pelottomuutta ja sellaista "who cares?" -asennetta. Voiko introvertti olla sellainen? Mä en ainakaan osaa. Olen itselleni kaiken keskipiste.

Vierailija
6/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ekstroverteissa kykyä selviytyä tilanteesta kuin tilanteesta verkostojen / vuorovaikutustaitojen avulla. Moraalini sanoo, että se on perseestä, mutta oikeasti, kyllähän se tekisi elämästä paljon helpompaa ja inhimillisempää. Minäkin voin pakottaa itseni siihen, mutta introverttinä siinä on vain yksi iso ongelma: se on ihan hirveän raskasta ja kuluttavaa minulle. Ekstrovertille se on niin luontevaa.

Vierailija
7/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kadehdin sitä, miten jotkut osaa sanoa tismalleen oikeat sanat oikeassa tilanteessa.

Itse joudun pysymään hiljaa, pelkään vain pahentavani asiaa...

Tuo nyt ei varsinaisesti liity introversioon tai extroversioon.

Vierailija
8/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihailen ekstroverteissa sitä, että sosiaalisuus on heille niin helppoa ja pystyvät ja jaksavat ylläpitää laajaa tuttavapiiriä. En tiedä kadehdinko suoranaisesti, koskta on introverttiydessäkin jotain hyvää ja itsessäni siihen liittyviä piirteitä, joita myös arvostan. Kaipa kummassakin persoonatyypissa on hyviä puolia, vaikka introverttejä nykykulttuurissa ei sillälailla arvostetakaan.

Introvertti

Vierailija
9/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tietty tapa jolla jotkut puhuvat kuin eivät välittäisi itsestään. Eli se ei oikeastaan edes vaadi rohkeutta. Pikemminkin pelottomuutta ja sellaista "who cares?" -asennetta. Voiko introvertti olla sellainen? Mä en ainakaan osaa. Olen itselleni kaiken keskipiste.

Tietenkin voi. Maailma on täynnä introverttejä jotka on sosiaalisesti tosi taitavia ja hyviä esiintymään.

Ujous on ihan eri asia. Extrovertti voi myös olla tosi ujo.

Vierailija
10/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista ekstrovertin ujous on? Miettiikö hän siinä itseään ja on arka tuomaan itseään esille vai pelkääkö ulkoisia asioita "epäitsetietoisesti"?

Vierailija
11/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. :D

Intro, puolierakko

Vierailija
12/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi. Maailma on täynnä introverttejä jotka on sosiaalisesti tosi taitavia ja hyviä esiintymään.

Ujous on ihan eri asia. Extrovertti voi myös olla tosi ujo.

Näin minäkin ymmärrän nämä piirteet. Ei ole kyse ujoudesta tai rohkeudesta, vaan siitä millaisenä kokee esillä olemisen tai yksinolon.

Vierailija
13/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ekstroverteissa sitä, miten he pystyvät nauttimaan ihmisten seurasta, jaksavat sitä loputtomiin ja vain saavat lisää energiaa. Itse väsyn, vaikka seura olisi kuinka kivaa, ja minun on pakko saada olla välillä yksin.

Vierailija
14/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ekstrot kuvottavat minua