Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lantionpohjan lihakset, kuka treenaa?

Vierailija
15.04.2006 |

Lähinnä kiinnostaisi kuulla kokemuksia kuulien käyttäjiltä. Mulla on semmoiset geishat jotka on narulla kii toisissaan ja ne on niinkun liian isot, ehkä?? Sit mulla on semmoiset pikkuset painavat pallot, ja ne on niinkun liian pienet... putoilevat juuttaat.

Oon oikeesti ihan pihalla näitten kanssa. Miten te treenaatte? Pitäiskö ne kuulat saada jotenkin liikkumaan edes takaisin? Entä nautitteko siitä?

Tämä ei oikeesti yritä olla mikään pervo seksialoitus vaan ihan aattelin että josko täällä olis muitakin synnyttäneitä saman ongelman äärellä.

Kiitos kovasti teillä jotka jaksatte vastailla. : )

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun olen itsekin hankkimassa geishapalloja niin olisi kiva kuulla jos joku on käyttänyt.

Vierailija
2/3 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vaan sisään liukastettuna, ja annan olla siellä 1-2 tuntia, tai joskus kauemminkin.

Yritän liikutella sopivan tilanteen tulla näitä palloja lihaksilla. Olen jonkin verran edistynyt siinäkin. En nyt osaa paljoa muuta kertoa, ovat kuitenkin auttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yritin ilman kuulia, mutta ei oikein onnistunut. Nyt äskettäin ostin semmoset pienet irralliset kuulat. Niillä on tullut treenailtua ihan ahkerasti. Helppoa, kunhan vaan muistaa laittaa ne paikoilleen.

Ihan vaistomaisesti lihakset tuntuvat niitä siellä puristelevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi