Omituiset fetissit, joihin olet törmännyt?
Kommentit (17)
Joskus muinoin yllätin senaikaisen poikaystäväni runkkaamasta mun säärystimet jalassa. Tästä meni noin kuukausi niin yllätin sen taas mutta jalassaan mun paksut villaiset talvisukkikset. Olihan se seksi muutenkin outoa mutta näistä jäi niin kumma fiilis että en enää jaksanut odottaa seuraavaa ylläriä vaan pistin poikki.
Vierailija kirjoitti:
Joskus muinoin yllätin senaikaisen poikaystäväni runkkaamasta mun säärystimet jalassa. Tästä meni noin kuukausi niin yllätin sen taas mutta jalassaan mun paksut villaiset talvisukkikset. Olihan se seksi muutenkin outoa mutta näistä jäi niin kumma fiilis että en enää jaksanut odottaa seuraavaa ylläriä vaan pistin poikki.
Ok. Nyt on kaikki nähty! Sanoit varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Nyt on kaikki nähty! Sanoit varmaan?
Silloin pitin sitä todella pervona ja jotenkin loukkaavana kun kohteena oli minun vaattet. Jos nykyinen mieheni haluaisi kokeilla säärystimiä tai sukkiksia niin olisin kyllä heti leikissä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki BDSM-jutut. Mitä mielihyvää tuosta saa?
Kivun aiheuttaminen tai saaminen tuottaa endorfiinia. Minusta on kiva alistaa ylpeää ja koppavaa naista piiskaamalla perse verille. Kiihottavaa. Myös nyyhkytys ja vaikeroiminen kiihottaa. Sadismi on osa ihmisyyttä, kun toista halutaan hallita ja määräillä. Ja täytyyhän teitä.
Minua bdsm:ssä kiihottaa se, että saan hetkeksi luopua kaikenlaisesta järkeilystä. Kun minut sidotaan kiinni asentoon, jossa rimpuileminenkaan auta, luovutan ohjat puolisolleni ja otan vastaan kaiken minkä hän haluaa minulle tarjota.
Emme ole vielä konkareita on sitomisen alalla, mutta muutaman kerran olen saanut tuntea sen huumaavaan euforiaan, joka seuraa täydellistä antautumista. Sitä tavoitellessa voi pitää monella tapaa hauskaa ja opetella uusia asioita itsestään ja puolisostaan, vaikka yhteisiä vuosia alkaa olla takana jo neljännesvuosisata.
En tiedä onko tämä varsinainen fetissi, mutta tykkään puristella mieheni näppylöitä. Olen ajatellut sen olevan esihistorialliselta ajalta periytyvän käyttäytymismallin.
Se ei suoranaisesti kiihota minua, mutta luo jonkinlaista läheisyyden tunnetta.
(1.) Itse tykkään kiihkossa vaimokkeen (puhtaita) varpaita nuolla ja imeskellä - samalla kun käsittelen häntä eri tavoin. Se ei häntä haittaa, päinvastoin...
(2.) Hyvin pestyn pepun nuoleminen - mistä innostuin aikas äskettäin - onnistuu vain kun rouvan (3.) kädet ja jalat ovat kunnolla kiinni (sängyssä x-asennossa vatsallaan)... sanoo, että osaa kunnolla "antautua" - ja rentoutua - vasta kun on tiukasti kahleissa, ja jolloin hän onkin yleensä valmis melkein mihin vaan...
(4.) piiskauskin (enempi hänen juttunsa) onnistuu kahleissa paremmin kuin ilman...
(5.) Fistauksesta (pimpsaan) on myös tullut melko säännöllinen tapa (n. kerran, pari kuussa)...
Rouva "oppi" (6.) squirttaamaan fistauksen myötä viime kesänä - "vahingossa" - ja sen jälkeen olen opiskellut ja oppinut tavan lypsää rouvan vaginasta litratolkulla pimppimehua ilmankin nyrkkiä, eikä siitä oikein tahdo saada tarpeekseen; niin kiihottavaa se on molempien mielestä...
Suojalakanatkin piti hankkia, kun sitä tulee nykyisin jo kun - oikealla hetkellä - vaikkapa vain nännejä vähän vääntelee...
Parasta kuitenkin on, kun hän hän (7.) istuu naamallani, imen hänen turpeaa pimpsaansa ja mehut valuvat pitkin naamaani...
Hmmm... unohtuikohan jotain...? mutta jos en olisi niin väsynyt eilisestä, niin... ;)
Inniepakotus kostotoimena penis-uutisointiin.
Kyllä, se oli ex-tyttöystävä, jonka päälle piti paskantaa, tikistäessä lentivät kultaiset kaaretkin.
En oikein ymmärtänyt koko hommaa, mutta halusi minun tekevän, niin eipä siinä mitä. Varmaan nykyisinkin harrastaa kyseisiä toimenpiteitä, joten terveisiä Piritalle ja sen uudelle poikaystävälle.
Omituisin fetissi mihin olen törmännyt on viehtymys esineisiin esim. auto, valaisin... ym.
Nahkarukkaset sängyssä.
Aluksi hirvitti,
Mutta sitten alkoi kiihottamaan
Vierailija kirjoitti:
Nahkarukkaset sängyssä.
Aluksi hirvitti,
Mutta sitten alkoi kiihottamaan
Oliko panorukkaset? Aikoinaan oli juttua miehestä joka käytti hanskoja pannessaan ja ne ole panohanskat.
Vierailija kirjoitti:
Joskus muinoin yllätin senaikaisen poikaystäväni runkkaamasta mun säärystimet jalassa.
Muuten sama mutta en yllättänyt itse teosta. Huomasin kyllä että sukkia, sukkahousuja, säärystimiä ja muuta on pengottu ja kokeiltu. Meni jotenkin maku koko jätkästä. Oisko peräti sama :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus muinoin yllätin senaikaisen poikaystäväni runkkaamasta mun säärystimet jalassa.
Muuten sama mutta en yllättänyt itse teosta. Huomasin kyllä että sukkia, sukkahousuja, säärystimiä ja muuta on pengottu ja kokeiltu. Meni jotenkin maku koko jätkästä. Oisko peräti sama :D
No hyi helvetti
kerran yllätin poikakaverini hyväilemässä barbien vartaloa ja toisella kädellä sitten hyväili itseään.
Kaikki BDSM-jutut. Mitä mielihyvää tuosta saa?