Miehet, piristääkö teidän kumppaninne koskaan seksikkäillä alusvaatteilla iltoja?
Odottaako teidän naiset koskaan seksikkäissä alusvaatteissa teitä kotona romanttinen ilta mielessä, vai onko sellaiset illat harvinaisia vai olemattomia?
Kommentit (54)
Olen ostanut eukolle jos jonkinlaista hepenettä, mutta hän on niin hemmetin estoinen eikä viime vuosina edes seksi ole kiinnostanut, joten valitettavasti vastaus on ei.
En yllätä, pukeutuminen ei ole minun juttuni, mutta mielenkiintoiset paikat ovat. Kokeilkaa muutkin vaikka seksiä talvella ulkona. Heitätte lumeen vaikka muutaman peiton päällekkäin ja isoja tyynyjä, ympärille halutessanne ulkoroihuja tai värikkäissä purkeissa olevia kynttilöitä. Sitten hieman lämmittelette miehen kanssa sisällä ja menette ulos toppatakit päällä. Varmasti kokemus jää paremmin mieleen kuin joku tylsä hepene ja sänky.
Voitte tehdä tuon ulkojutun melkein missä vain, lähdette vaikka ajelemaan hieman ja sopivan paikan tullessa alatte puuhiin. Toimii missä ja milloin vain, kesällä, talvella, sateessa, paisteessa, sieniretkellä ja kalastusreissulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut eukolle jos jonkinlaista hepenettä, mutta hän on niin hemmetin estoinen eikä viime vuosina edes seksi ole kiinnostanut, joten valitettavasti vastaus on ei.
Minkälainen sinun ulkoinen olemuksesi on? Kuinka hyvää seksi sinun kanssasi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen sinun ulkoinen olemuksesi on? Kuinka hyvää seksi sinun kanssasi on?
Normaali keski-ikäinen mies. Ei liikakiloja. Viimeiseen kysymykseen onkin hankala vastata. Kelpasin suhteen alkuaikoina, mutta lasten saamisen jälkeen eukko laittoi jalat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En yllätä, pukeutuminen ei ole minun juttuni, mutta mielenkiintoiset paikat ovat. Kokeilkaa muutkin vaikka seksiä talvella ulkona. Heitätte lumeen vaikka muutaman peiton päällekkäin ja isoja tyynyjä, ympärille halutessanne ulkoroihuja tai värikkäissä purkeissa olevia kynttilöitä. Sitten hieman lämmittelette miehen kanssa sisällä ja menette ulos toppatakit päällä. Varmasti kokemus jää paremmin mieleen kuin joku tylsä hepene ja sänky.
Voitte tehdä tuon ulkojutun melkein missä vain, lähdette vaikka ajelemaan hieman ja sopivan paikan tullessa alatte puuhiin. Toimii missä ja milloin vain, kesällä, talvella, sateessa, paisteessa, sieniretkellä ja kalastusreissulla.
Huutonaurua! Näen jo etukäteen kohtauksen jossa olet miehesi kanssa touhuamassa, soihdut leiskuu, lumi pöllyää ja sitten ... peiton vieressä seisoo kaksi poliisimiestä. "Noooh, rauhoitutaanpas siitä, puetaan ja lähdetään harrastamaan noita leikkejä sisätiloihin."
Kyllä mä joskus laitan hepeneitä päälle, mutta en tiedä, jotenkin en vaan pidä ajatuksesta, että naisen pitää "yllättää" mies hepeneillä ja seksihaluilla. Meillä on paljon seksiä. Ei ole mikään yllätys, että mä haluan. Tai mies. Se on meillä normaalia. No, ehkä jotkut ei normaalisti halua ja seksihalut täytyy vihjailla vaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua! Näen jo etukäteen kohtauksen jossa olet miehesi kanssa touhuamassa, soihdut leiskuu, lumi pöllyää ja sitten ... peiton vieressä seisoo kaksi poliisimiestä. "Noooh, rauhoitutaanpas siitä, puetaan ja lähdetään harrastamaan noita leikkejä sisätiloihin."
En minä pitäisi tuotakaan tilannetta mitenkään ikävänä . :D
t. eri
Todellakin, ihan päivittäin! Mulle on nimittäin ihan sama mitkä rytkyt emännällä on päällä kun sille tuulelle satun. Paras on kuitenkin nilkkoihin asti oleva ohut aamutakki mitä se pitää päällään monesti. En käsitä miksi juuri se on niin seksikäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Aivan! Jotkuthan pitävät univormuihin pukeutuneista miehistä :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Aivan! Jotkuthan pitävät univormuihin pukeutuneista miehistä :DD
Hear, hear! Kehtaiskohan niitä poliiseja pyytää mukaan...?
Mä en ole oman mieheni mielestä kovin haluttava mihinkään pukeutuneena, en vain ulkoisesti ole hänen tyyppiään. Seksiä on lapsiperheessä elävien mittapuilla paljon, mutta huomaan kyllä kun ei saa mitään kiksejä minusta, siihen ei alusvaatteet ole auttaneet vaikka olen yrittänyt. :D
N28
Meillä avovaimo pukeutuu säännöllisesti lateksiasuihin ja vastaanottaa mun suorittaman käsittelyn kumihanskoilla joka aukkoon.
Miksi vain silloin? Mulla on aina kauniit ja seksikkäät alusvaatteet (sävy - sävyyn ja tyyliin sopivasti vaatteiden kanssa ). En ole muunlaisia käyttänytkään kuin salilla ja jumpassa. Mitään typeriä "seksihepeniä" en ymmärrä.
n 57v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva, n. 160kg ei kiihota. Alusvaatteet häviävät läskien sekaan.
Eivät häviä, jos alusvaatteet ovat oikeaa kokoa.
Ei seksikkäitä alusvaatteita tehdä kovin suuria kokoja, juuri harmittelin kun olisi kiva piristää miestä hepenillä, mutta useimmissa niissä koot loppuvat XL:,llään.(En ole tuo mainittu rouva 😄, mutta kokoni on yleensä XXL).
Vierailija kirjoitti:
Ylläolevalle tiedottomalle: Seksihepeneitä kyllä tehdään isoille tytöille. Mä en yleensä ehdi pukeutua niihin, ollaan suoran toiminnan ihmisiä.
Osaako mammat vinkata, mistä nettikaupasta sellaisia löytää? Siis isojen tyttöjen seksihepeneitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain silloin? Mulla on aina kauniit ja seksikkäät alusvaatteet (sävy - sävyyn ja tyyliin sopivasti vaatteiden kanssa ). En ole muunlaisia käyttänytkään kuin salilla ja jumpassa. Mitään typeriä "seksihepeniä" en ymmärrä.
n 57v
Sama juttu. Minulla on nytkin päälläni oikein kauniit alusvaatteet. Omistan hyvin paljon erilaisia alusvaatteita, joita pidän tavallisena päivänä ja tavallisten vaatteiden alla, olo on niissä aina mukava ja mieskin tykkää.
N43
kyllä. tein tiukan pvc-hame-kauluspaita setin, joka istuu täydellisesti. toista kuukautta siinä meni lapsiperhearjen keskellä, mutta jokainen ommeltu sauma oli/on hänen arvoinen.
Ei ikinä eikä meillä ole se*siä,vi*un lahna.
Minun tyttöystäväni tuli ottamaan minut lentokentältä vastaan sukkanauhoissa ja minihameessa. Pidettävä tapaus.
Kamala mies sulla! Vaihtoon!