Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minusta tullut ihmishirviö jonka kanssa toinen harrastaa vain velvollisuusseksiä?

Vierailija
20.01.2018 |

Meillä on jokseenkin harvoin seksiä ja minä olen ainut jota se häiritsee. En tiedä onko häiritsee oikea sana, olen oppinut jo elämään asian kanssa eikä siitä enää pahemmin puhuta.
Kertoja on 1-2 kuukaudessa ja yleensä menee saman kaavan mukaan. Minä menen sänkyyn lukemaan, selaamaan puhelinta tai milloin mitäkin ja toinen tulee pian perässä ja sitten on seksiä. Sen jälkeen vähän halailua ja minä jään sänkyyn lepäämään ja toinen häipyy takaisin askareisiin.
Tänään jäin miettimään kun kaikki oli nopeasti ohi ja toinen häipyi aika nopeasti sen jälkeen sängystä sitä halusitko hän edes? Vai tuliko sinne vain koska oletti että minä olen siellä odottamassa seksiä?
Ollaan ihan helposti pystytty seksi"ongelmasta" puhumaan mutta tästä en nyt tiedä miten ottaisin esille. "Hei rakkaani, seksi oli tänään upeaa mutta halusitko sinä sitä oikeasti?"
Tämä seksin vähyys jo aiheuttaa huonoa omaatuntoa kun kuvittelee ettei tyydytä minua tarpeeksi enkä halua pahentaa tilannetta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele miehen kanssa , ja miksi menet sänkyyn odottelemaan ,vaan et tee itse aloitetta??

Jos mies ei halua usein seksiå niin koittakaa niin että mies tekee aloitteen (tehkää näin muutaman kuukauden ajan) Jotta näette miten toimii ja kuinka usein mies olisi valmis. 

Sen jälkeen mietitte jatkoa.

Vierailija
22/30 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sovitaan jo päivä etukäteen nykyisellään kaikki moiset puuhastelut. Ei kumpikaan muuten asiasta edes muista innostua. Liikaa stressiä päivittäisessä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisessa suhteessa?

Miksi en olisi? Minähän tässä pohdin olenko tehnyt väärin toista kohtaan.

Ap

Niinpä. Miksi ap ei olisi? Kuvitteletteko, että normaalissa hyvässä parisuhteessa ei koskaan mietitä tällaista. Toivottavasti ap saa puhuttua asian miehensä kanssa.

Normaalissa parisuhteessa ei ole kaavamaista seksiä kerran kuussa ilman keskusteluyhteyttä.

Vierailija
24/30 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sovitaan jo viikkoa aiemmin vaimon kanssa, koska on seksiä. Yleensä erittäin hyvää seksiä. Niin ja kyseessä ei siis ole minun vaimoni. Terveisin -mies54

Vierailija
25/30 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sovitaan jo viikkoa aiemmin vaimon kanssa, koska on seksiä. Yleensä erittäin hyvää seksiä. Niin ja kyseessä ei siis ole minun vaimoni. Terveisin -mies54

Vierailija
26/30 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/30 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/30 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttele miehen kanssa , ja miksi menet sänkyyn odottelemaan ,vaan et tee itse aloitetta??

Jos mies ei halua usein seksiå niin koittakaa niin että mies tekee aloitteen (tehkää näin muutaman kuukauden ajan) Jotta näette miten toimii ja kuinka usein mies olisi valmis. 

Sen jälkeen mietitte jatkoa.

Tuossa ylempänä juuri kerroin miksi ei toimita minun aloiteesta. Jotenkin on vaan tuo kaava tullut enkä minä sinne siis vain seksiä odottamaan mene, en tänäänkään.

Jäi vain olo että oliko tämä nyt mitä hän halusi vai ajateli minun odottavan.

Vierailija
29/30 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisessa suhteessa?

Miksi en olisi? Minähän tässä pohdin olenko tehnyt väärin toista kohtaan.

Ap

Niinpä. Miksi ap ei olisi? Kuvitteletteko, että normaalissa hyvässä parisuhteessa ei koskaan mietitä tällaista. Toivottavasti ap saa puhuttua asian miehensä kanssa.

Normaalissa parisuhteessa ei ole kaavamaista seksiä kerran kuussa ilman keskusteluyhteyttä.

Luulin ilmaiseen selkeästi että meillä on kyllä aiheesta puhuttu,se ei ole ongelma.

Tästä nyt ehkä jäi pois se että meillä on lapsia ja siksi spontaani seksi ei onnistu aina kun haluaa.

Illalla kun lapset saatu sänkyyn on mies yleensä liian väsynyt ja siksi kai tullut kaavamainen asetelma tuosta päivärytmistä.

Ap

Vierailija
30/30 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gemini kirjoitti:

Kiva että lähetit viestin monta kertaa ja juu en ole vaimosi, ikäerokin meillä yli 25 vuotta :)

Ap