Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anime kielletävä suomesta

Vierailija
20.01.2018 |

90% anime miehistä runkkailee katsoessaan eikä elävä nainen enää kiinnosta. Todisteena japanin alhainen syntyvyys. Jos jatketaa tällä tiellä suomalaisia ei yksinkertaisesti ole alhaisen syntyvyyden vuoksi enää olemassa 100 vuoden kuluttua. Tässä tietoa aiheesta
https://www.dailyemerald.com/2007/10/15/japanese-anime-destroying-ameri…

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anime voi olla kiva harrastus, mutta kun siitä tulee pakkomielle niin...

Seurustelin joskus anime-addiktin kanssa.

Meillä oli seksiä ehkä kerran puolessa vuodessa.

Silloinkin hän ehdotti roolileikkiä, että olisimme animehahmoja sekstaillessamme.

En suostunut. Ja tämä tarina on valitettavasti tosi.

Uskon, koska omassa lähipiirissä samanlainen tapaus... Ei hitto sentään... Samassa piirissä olleet animefanimiehet sekosivat, kun näkivät minulla olevan takamukseni  yli kasvavat hiukset. Pitivät juuri tämmöisistä pitkähiuksisista animetytöistä. Välillä jo harkitsin hiuksieni leikkaamista...

Vierailija
22/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli anime, hentai ja japanilaisen aikuisviihteen fani. Aluksi piilotteli asiaa sen verran hyvin etten heti tajunnut. Eikä se anime tai hentai niinkään haitannut mutta se japanilainen aikuisviihde mitä hän katseli. Aikuiset (ainakin toivottavasti aikuiset) naiset pukeutuu lasten vaatteisiin, vinkuvat kuin pikkutytöt ja käyttäytyivät lapsen omaisesti. Siinä kohtaa ero tuli kun sain selville mitä hän katselee. Alkoi koko jätkä ällöttää suunnattomasti. Vaikkakin "näyttelijät" olivat aikuisia naisia (todellakin toivottavasti) niin aivan sairasta katsoa tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animessa on paljon laatutöitäkin.

Vierailija
24/27 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi huono asia jos suomalaisia ei enää olisi olemassa 100 vuoden kuluttua?

Vierailija
25/27 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animen katsominen ei ole huonoa. Kaikki Animefanit EIVÄT OLE SAMANLAISIA. joillakin se menee liian pitkälle ja jotkut normaalitkin ihmiset katsoo sitä huvikseen. Ihmiset jotka luulevat että Animen katsominen on huono asia ja silleen, niin ovat oikeastaan tyhmiä.

MUSITA: voi olla totta kai tykkäämättä Animesta, mutta ei ole mitään pahaa jos katsoo Animea.

Vierailija
26/27 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3D-thotti kateellinen 2d-naisille, mikäpä yllätys tämä. 3D-thotit ovat valinneet ylipainon ja hevosten panemisen, niin miksi heitä päin pitäisi edes katsoa?

Jos et jaksanut lukea 2D >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>3D

Vierailija
27/27 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan animea cosplayta ja sushia kpoppia japanilaista kulttuuria korealaista kulttuuria jne. Ei siinä ole mitään väärää jos joku haluaa vinkua kuin lapsi ja haluaa pukeuta söpöihin vaatteisiin onko sillä väliä?? Ihmisten kannattais miettiä vaan omaa elämää ei sekaantua toisten! En tiedä anime aikuisviihde jutuista mutta olen itse kuitenkin jo yli 18. Olen 22 vuotias tyttö joka on kiinnostunut kaikesta aasialaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan