Äänestin Väyrystä. Olo on riemastuttava
Ihan kuin olisin ollut keppostelemassa. Tällä tunteella jaksaa yli talven selän.
Halvalla hyvää oloa.
Kommentit (60)
Keppostelu sinänsä jees, mutta onko tämä mielestäsi oikea tapa? Mietin vaan..
Omiin muroihin kuseminen ei ole kepponen muille kuin itselle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin olisin ollut keppostelemassa. Tällä tunteella jaksaa yli talven selän.
Halvalla hyvää oloa.
Olisit piirtäny sirkuspellen. Ääntenlaskijat takuavat kenestä kyse.
Olo ei voi olla riemastuttava, kuten se ei voi olla huvittavakaan. Olo voi olla riemastunut tai huvittunut.
Ketä muita maanpettureita ja valehtelijoita fanitat?
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Johan backman on varmaan korkealla sijalla listalla.
Pitää koittaa samaa temppua kun olo on niin kurja:(
Olen jo harjoitellut 7 tekoa mutta kun iski kova flunssa niin jouduin siirtämään äänestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Omiin muroihin kuseminen ei ole kepponen muille kuin itselle.
Tällä on nyt jäänyt joku ruokafetissi päälle, kun joka ketjuun pitää tätä riemastuttavan uutta kielikuvaa tunkea.
Tilasin Paavo ja Vuokko mukin,toivottavasti tulee vaali-iltaan mennessä,sais sitten hörppiä vaalikahvit arvoisestaan mukista.
Niillä on kuulemma ihan hillitön suosio,väki ryntää ensin mukien kimppuun jos niitä on tilaisuudessa.
Paskansin housuun. Olo on riemastuttava.
Vierailija kirjoitti:
Halvalla hyvää oloa.[/quote
Käynpä itsekin kepposilla. Kuulostaa niin hauskalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo harjoitellut 7 tekoa mutta kun iski kova flunssa niin jouduin siirtämään äänestämistä.
Tuo ei kelpaa, siinä pitää olla viiva.
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Niinpä, muissa maissa Väyrysellä olisi pari linnatuomiota takana ja ehkä kielto asettua ehdolle presidentinvaaleissa, mutta ei Suomessa. Luojan kiitos luonto hoitaa Paavonkin kohdalla homman kun Suomen oikeuslaitos ja kansa ei siihen pysty.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Niinpä, muissa maissa Väyrysellä olisi pari linnatuomiota takana ja ehkä kielto asettua ehdolle presidentinvaaleissa, mutta ei Suomessa. Luojan kiitos luonto hoitaa Paavonkin kohdalla homman kun Suomen oikeuslaitos ja kansa ei siihen pysty.
Lol, ja heikkolahjaiset sitten kilvan hehkuttavat kuinka antoivat äänensä poikaressulle. Totta se on, Suomen kansa todellakin tyhmenee kovaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kelpaa, siinä pitää olla viiva.
Olen kyllä miettinyt tätä asiaa ja tiedän että parempi tehdä väliviivalla mutta voidaan hylätä jos muistuttaa liikaa ykköstä.
Onkohan missään olemassa absoluuttista tietoa tästä asiasta?!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Kerrohan vielä syy tähän kuvitteelliseen linnatuomioon.
Minä keppostelin jo viikolla.