Äänestin Väyrystä. Olo on riemastuttava
Ihan kuin olisin ollut keppostelemassa. Tällä tunteella jaksaa yli talven selän.
Halvalla hyvää oloa.
Kommentit (60)
Koko kansan Laura Huhtasaari presidentiksi! Sauli Niinistö vastusti parisuhteen sisäisen raiskauksen kriminalisointia ja nyt Kokoomuksen nuorten Elisa Siekkinen (Jussi Halla-ahon nuorimman lapsen äiti) kannattaa parisuhteen sisäisen raiskauksen dekriminalisointia.
Laura on siis arvomaailmaltaan paras ehdokas jatkamaan Saulin hienoa työtä Suomen parhaaksi.
Siksi minä ja muut perinteisiä arvoja kannattavat aiomme äänestää Lauran presidentiksi! Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia, eikös vain?
Suoja ikärajat pois! Go Laura Go!
Laura oli Gambiassa lähetystyössä opettamassa nuorukaisia laskemaan ykköseen ja kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä jo ehdin ajatella äänestäväni Haavistoa, mutta taidan kuitenkin keppostella minäkin! Semminkin, jos se edesauttaa Sipilän lähtöä pääministerin pallilta
Laura maistaa jo pääministerin pallin suussaan.
Laura ja muut isänmaalliset tukevat PAAVOA PRESIDENTIKSI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Ketä muita maanpettureita ja valehtelijoita fanitat?
Niinpä, muissa maissa Väyrysellä olisi pari linnatuomiota takana ja ehkä kielto asettua ehdolle presidentinvaaleissa, mutta ei Suomessa. Luojan kiitos luonto hoitaa Paavonkin kohdalla homman kun Suomen oikeuslaitos ja kansa ei siihen pysty.
Kerrohan vielä syy tähän kuvitteelliseen linnatuomioon.
Kai sinä nyt tiedät mitä idolisi on historiassa tehnyt? Jos et tiedä, ota selvää. Heikkolahjaisiin Paavo vaaleissa luottaa, eikä näköjään turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Isänmaalliset? Paavo on ja on aina ollut Kremlin juoksupoika. Siinä teille isänmaallisuutta. Paavo myisi vaikka Vuokkonsa jos siitä hänelle jotain hyötyä olisi, saati sitten teidät/meidät tavikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo harjoitellut 7 tekoa mutta kun iski kova flunssa niin jouduin siirtämään äänestämistä.
Tuo ei kelpaa, siinä pitää olla viiva.
Olen kyllä miettinyt tätä asiaa ja tiedän että parempi tehdä väliviivalla mutta voidaan hylätä jos muistuttaa liikaa ykköstä.
Onkohan missään olemassa absoluuttista tietoa tästä asiasta?!
"Äänestämään menossa? Älä piirrä numeroa väärin"
https://yle.fi/uutiset/3-7914686
Tuon mukaan seiskaan tulee poikkiviiva ja ykkönen on pelkkä pystyviiva ilman väkästä.
Vierailija kirjoitti:
Laura oli Gambiassa lähetystyössä opettamassa nuorukaisia laskemaan ykköseen ja kakkoseen.
”Nami namia maitia ja mämmiloora Lauran tapaan”. Suomen Uutisten reseptivinkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Nami namia maitia ja mämmiloora Lauran tapaan”. Suomen Uutisten reseptivinkki.
Tarjoillaanko se normaalisti hieman happamien sillifileiden jälkeen?
Meinasin äänestää Väyrystä vitsillä, mutta sitten muistin hänen olevan oikeastikin ehdokkaana. Huhhuh, vahinko oli jo melko lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Omiin muroihin kuseminen ei ole kepponen muille kuin itselle.
Kyllä se on hallitus jonka kusoo sulla on siellä, se on tehnyt kepposen suurimalle osalle kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänmaalliset? Paavo on ja on aina ollut Kremlin juoksupoika. Siinä teille isänmaallisuutta. Paavo myisi vaikka Vuokkonsa jos siitä hänelle jotain hyötyä olisi, saati sitten teidät/meidät tavikset.
Paavo melkonen kauppamies. Toisella palstalla oli et Paavo on kuin nilsiän sheikki. Sellanen öljyn kauppamies sheikki oli 80-luvulla ja toi kansalle hupia. Paavo ja vaimonsa kuin kopiot sheikki pariskunnasta. Vaimo pysyi taustalla myötäilemäs miestään.
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan Laura Huhtasaari presidentiksi! Sauli Niinistö vastusti parisuhteen sisäisen raiskauksen kriminalisointia ja nyt Kokoomuksen nuorten Elisa Siekkinen (Jussi Halla-ahon nuorimman lapsen äiti) kannattaa parisuhteen sisäisen raiskauksen dekriminalisointia.
Laura on siis arvomaailmaltaan paras ehdokas jatkamaan Saulin hienoa työtä Suomen parhaaksi.
Siksi minä ja muut perinteisiä arvoja kannattavat aiomme äänestää Lauran presidentiksi! Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia, eikös vain?
Laura on vauhkoaja,ei sovi mihinkään vakavasti otettavaan tehtävään.
Kyllä Paavo toiselle kierrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on vauhkoaja,ei sovi mihinkään vakavasti otettavaan tehtävään.
Laurasta tulee hyvä suurlähettiläs Gambiaan. Siellä sitä sitten imetään kulttuurivaikutteita otsatukka heiluen.
Ihan tämän kunniaksi olen lukenut Seitsemää Veljestä, kuunnellut koko päivän Dannyn Seitemän Kertaa Seitsemää (on myös puhelimessa soittoäänenä), lisäksi varasin kirjastosta Speden Noin Seitsemän Veljestä-elokuvan.