Kysymys teille, jotka olitte nuorena tyrmäävän hyvännäköisiä ja seksikkäitä
Miltä tuntuu kävellä kadulla miesjoukon ohi ja tuntea kuinka iso joukko silmäpareja nauliutuu peppuusi ja tisseihisi? Ihanaa, pelottavaa vai inhottavaa?
Kommentit (19)
Rasittavaa. Siksi ei haittaa yhtään vaikka painoa on tullut kymmenen kiloa lisää eikä iho ja hiuksetkaan ihan nuoruudenpäivien kunnossa ole enää.
Pelottavaa, inhottavaa ja sai minut halveksimaan miessukupuolta.
Jos kulkee ryntäät tarjolla rintavako näkyen ja takalisto on jotenkin oudosti esillä niin kai tuollaista huomiota saakin osakseen.
Riippuu miehistä. Jos komeita, niin ihanaa. Muuten oksettavaa.
Pahallehan se tuntuu kun ei enää katsota. Anteeksi jos/kun totuuden sanominen satuttaa joitain.
Inhottavaa. Ei-kiinnostavien ihmisten (tuntemattomat kadulla) seksuaalinen huomio oli inhottavaa. En pitänyt siitä näyttelyesineolosta. Ikä toi helpotuksen, nakymättömyys on ihanaa, ei tarvitse olla arvioitavana.
Pelottavalta, olen siitä lährtien halveksinut koko naissukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
jännää ku vertaa #3 ja #8 :D
Totta. 3 on nuoren naisen aidon tuntuinen kokemus, 8 taas vitsiniekan heitto, josta näkee että siinä vain matkitaan ja yritetään olla hauska. Aika eri vaikutelma tulee.
Hiukan inhottavaa ja pelottavaakin.
Ei vaan ihan aito kokemus.
Vai onko jotenkin niin ettei ole koskaan missään olemassa hyvänäköisiä miehiä? Mahdollisesti vielä ennen aikojaan fyysisesti kehittynyt joka ei todellakaan ollut 11-13v vanhana valmis kohtaamaan moista huomiota millään tavalla ja piti sitä lähinnä pelottavana? Mahdollisesti lapsi oli kasvanut hyvin suojelussa pumpulimaisessa ympäristössä
Ruma nainen saa onneksi kulkea rauhassa.
Vi__umaista ja on sitä edelleen. 😠
No ison miesjoukon huomio tuntui kyllä ahdistavalta. Mutta kieltämättä yksittäisten miesten tai pienen porukan huomio tuntui miellyttävältä. Saan edelleenkin paljon huomiota, vaikka olen yli 40 v. Vielä en ole (onneksi) muuttunut näkymättömäksi. Kai näyttävä nainen voi olla näyttävä iästä riippumatta?!
Vastenmielistä.
Yleensä komeat ja fiksut miehet katsoo silmiin ja hymyilee, eivätkä paljasta tarkastavansa kehon muotoja. He ovat niitä joita voi pitää potentiaalisina kumppaneina.
Kuola valuen röyhkeästi tuijottavat miehet ovat omiin kokemuksiin pohjautuen vähemmän miellyttävän näköisiä, todella monesti aivan liian vanhoja ja irvokkaita.
Vihaan. Muutan reittiä. Eikä ne muuten ole vain miehet jotka katsoo, tietyt naiset katsoo kai uteliaisuuttaan. Suomalaiset toljottaa sillä tavalla suu vähän raollaan.
Mä kuulen huuteluja tisseistä ja peffasta vieläkin, vaikka olen jo 57-v. Eikä se vieläkään kivalta tunnu. Nuorena se inhotti ja itketti.
Inhottavaa