Keitä suomalaisia vapaaehtoisesti lapsettomia julkkiksia on?
Mieleeni tulee vain Michael Monroe, joka on julkisesti sanonut, ettei ole koskaan halunnut lapsia.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Se kalju ja vähän öykkärimäinen radiojuontaja puolisoineen. Ei kyllä varsinainen roolimalli minun mielestäni.
R.K. Tuota olin tulossa tänne kirjoittamaan.
Jaakko Mikäsenytoli, muotitoimittaja. Harkitsi periaatteessa adoptiota tms, mutta pelkäsi olevansa liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan varmaa tietoa: Jenni Haukio, Jenni Dahlman, Tarja Turunen, Viivi Avellan, Nylon Beatin molemmat laulajat.
Oletko jotenkin yksinkertainen?? Kaikilla näillä on lapsia.
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Palstan varmaa tietoa: Jenni Haukio, Jenni Dahlman, Tarja Turunen, Viivi Avellan, Nylon Beatin molemmat laulajat.
Totta, nämä kaikki on mainittu männävuosina esimerkkinä veloista :D
https://www.vauva.fi/keskustelu/1555862/ketju/tiesitteko_etta_jenni_hau…
Jasmin Mäntylä. Sen helpompaa elämää ei ole kuin hänellä. Ja koko ajan joku uusi ukko kierrossa.
Vierailija kirjoitti:
Jasmin Mäntylä. Sen helpompaa elämää ei ole kuin hänellä. Ja koko ajan joku uusi ukko kierrossa.
Helppoa? Kuinka moni pystyy kiihottumaan seitsenkymppisen kanssa kun on itse kolmikymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa? Kuinka moni pystyy kiihottumaan seitsenkymppisen kanssa kun on itse kolmikymppinen?
Ehkä hän ei halua kiihottua. Ensimmäinen aviomieskin oli homo.
Vierailija kirjoitti:
Jari Sillanpää.
Eikös Siltsu ole ennemminkin ilmaissut haluavansa lapsia mutta ei niitä uskalla hankkia mm. siksi, että on sanojensa mukaan liian kärsimätön ja räiskyväluonteinen vanhemmaksi?
Luulin aina että Jenni Vartiainen on vela kun hänen hyvillä ystävillään Chisulla ja Paula Vesalallakin on lapsi. Mutta ei, Vain elämäässä Jenni sanoi selvästi että haluaisi joskus olla äiti. Ei siis ollut vielä löytänyt sopivaa isää lapselleen mutta ehkä nyt on toinen ääni kellossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin ei enää pysty saamaan lapsia vaikka haluaisi. Syynä huonosti hoidettu abortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin yksinkertainen?? Kaikilla näillä on lapsia.
On lapsia tai on tulossa. Miksi viitsii provota.
Monia lapsettomia on mutta kuka tietää ovatko sitä vapaaehtoisesti.