Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9-vuotias ei suostu lähtemään mummulaan

Vierailija
20.01.2018 |

Oli sovittu ja mummu tuli hakemaan. Nyt niskuroi. Mitä teen? Puhuin ensin ja sitten otin tiukan sävyn. Uhkasin viedä pleikan ja koko ensi viikon pelikieltoa, se on nyt tehty. Vieläkään ei liiku huoneestaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taluta korvasta autoon, jos puhe ei auta. lähtö on silloin kun käsketään, ei silloin kun huvittaa

Ei näin. Mummolaan mennään mielellään, ei väkisin. T:Mummo

No eihän toi 9-v. ainakaan mennyt mielellään. Ihan okei sulle? Ei se välitä sinusta siis.

t.kristallikissa

Luuletko että väkipakolla korvasta repiminen auttaa tulevia mummolle menemisiä. Voi että näitä ”kasvattajia”.

Vierailija
22/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mummona ihmettelen, mikä pakko sinne mummolaan on mennä? Vaikka meillä sovitaan yökyläilystä, eikä lapsi sitten haluakkaan tulla, niin ketään ei pakoteta, eikä kiristetä.

Eli 9-vuotiaan ei tarvitse käyttäytyä ja osoittaa mummolleen, että pitää tästä?

t.kristallikissa

Ole sinä kerrankin hiljaa. Mun lapset ja lastenlapset rakastaa mua, vaikka joskus tulee muutoksia suunnitelmiin. T: Mummo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mummona ihmettelen, mikä pakko sinne mummolaan on mennä? Vaikka meillä sovitaan yökyläilystä, eikä lapsi sitten haluakkaan tulla, niin ketään ei pakoteta, eikä kiristetä.

t.kristallikissa

Ole sinä kerrankin hiljaa. Mun lapset ja lastenlapset rakastaa mua, vaikka joskus tulee muutoksia suunnitelmiin. T: Mummo

Tuossa ei ollut kyseessä suunnitelman muutos, hyvä itsesipettäjä! Merkki siitä, että mummo on ihan boring, luultavimmin.

t.kristallikissa

Vierailija
24/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taluta korvasta autoon, jos puhe ei auta. lähtö on silloin kun käsketään, ei silloin kun huvittaa

No eihän toi 9-v. ainakaan mennyt mielellään. Ihan okei sulle? Ei se välitä sinusta siis.

t.kristallikissa

Luuletko että väkipakolla korvasta repiminen auttaa tulevia mummolle menemisiä. Voi että näitä ”kasvattajia”.

Enhän mä siihen korvasta repimiseen puuttunut. Ja ei tietenkään auta, mutta kun kasvatus. Ei lapselta kysellä mitä hän haluaa, vaan mummoille mennään että nämä tuntevat itsensä tärkeiksi.

t.kristallikissa

Vierailija
25/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei liittynyt pelkkään mummolaan lähtöön, vaan kaikkeen missä pullikoidaan vanhempien käskyjä vastaan.

Miksei lapsia vaadita enää kunnioittamaan ja tottelemaan vanhempia?

Vierailija
26/26 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Tuossa ei ollut kyseessä suunnitelman muutos, hyvä itsesipettäjä! Merkki siitä, että mummo on ihan boring, luultavimmin.

t.kristallikissa

Kaikki me joskus tylsiä ollaan ja silti meitä rakastetaan. Sääli, ettet ole osannut ikinä rakastaa ketään. T: Mummo