Onko joku julkkis saanut sulle tosi pahan mielen?
Yks homojulkkis valitti musta johtoryhmään asti, kun en hänen mielestään palvellut häntä riittävällä kunnioituksella. Kommentoi myös ulkonäköäni. Olin asiakaspalvelutehtävissä.
Kommentit (53)
Yhdessä konsertissa oli kerran yleisössä edessäni erään yhtyeen laulaja ja hän jotenkin katsoi minua arvostellen päästä varpaisiin. Olen aina tykännyt niiden musiikista, mutta jotenkin tuo on jäänyt mieleen. Se tulee aina mieleen, kun kyseinen henkilö on lehdessä tai kappale soi radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks julkkis myi tutulleni steroideja ja nyt tuttavani terveys on mennyt pilalle.
Mitäs osti? Ei se myyjän vika oo
Sun mielestä siis hormoni- ja huumekauppiaat on ihan ok tyyppejä?
Tarviiko kaikkea ostaa, mitä myydään?
Turussa oli kesäteatterissa esiintymässä Sami Hintsanen ja Eeva Vilkkumaa. He olivat sitten ilmeisesti kesäteatteriporukan kanssa lähteneet viihteelle ja päätyneet jokilaivaan. Olin ulkoiluttamassa koiraani jokirannassa kun tämä heidän porukka alkoi osoitella minua ja koiraani ja nauraa hysteerisesti. Naurunremakkaa vain jatkui. Katsoin heitä sivusilmällä mutten sanonut mitään, jolloin tämä Hintsanen huuteli jotain "sori" ja Vilkkumaa alkoi jutella että "Ei me hei mitään... Mikä sun koiran nimi on? Onpäs söpö." jne. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta joten tämä ahdisti tosissaan. Tiedän myös etten ole mikään maailman kaunein ihminen joten olen osoitteluja saanut ennenkin osakseni. Nykyään en niitä noteeraa mutta heidän käytös sai taas vanhat arvet pieneksi aikaa kohoamaan. Siitä voidaan tosin olla yhtä mieltä että koirani on söpö. Muuten jäi paha maku suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Takavuosien ”itämaishenkinen” julkkismalli kaverinsa kanssa otti kerran mut silmätikukseen nakkikioskin jonossa (!) ja kävi lopulta melkein käsiksi, ilman mitään syytä. Vieläkin tulee joskus paha mieli tuota muistellessa.
Jasmin Mäntylä?
Vierailija kirjoitti:
Turussa oli kesäteatterissa esiintymässä Sami Hintsanen ja Eeva Vilkkumaa. He olivat sitten ilmeisesti kesäteatteriporukan kanssa lähteneet viihteelle ja päätyneet jokilaivaan. Olin ulkoiluttamassa koiraani jokirannassa kun tämä heidän porukka alkoi osoitella minua ja koiraani ja nauraa hysteerisesti. Naurunremakkaa vain jatkui. Katsoin heitä sivusilmällä mutten sanonut mitään, jolloin tämä Hintsanen huuteli jotain "sori" ja Vilkkumaa alkoi jutella että "Ei me hei mitään... Mikä sun koiran nimi on? Onpäs söpö." jne. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta joten tämä ahdisti tosissaan. Tiedän myös etten ole mikään maailman kaunein ihminen joten olen osoitteluja saanut ennenkin osakseni. Nykyään en niitä noteeraa mutta heidän käytös sai taas vanhat arvet pieneksi aikaa kohoamaan. Siitä voidaan tosin olla yhtä mieltä että koirani on söpö. Muuten jäi paha maku suuhun.
Maija Vilkkumaa ei ilmeisesti paljon peiliin katsele jos muiden ulkonäkö huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maija Vilkkumaa ei ilmeisesti paljon peiliin katsele jos muiden ulkonäkö huvittaa.
Ei kun sen sisko Eeva. Ihan näppärä nainen mutta kivaksi en lausuisi. :D
Sarasvuo nolasi massaluennolla aivan hirveällä tavalla.
Satu Tuomisto ei vaikuta mitenkään miellyttävältä ihmiseltä. Juu olen palvellut työssäni hotellissa
Ei koska julkkikset ovat minulle täysin yhdentekeviä.
Vanha ketju mutta ärsyttää tällaiseen kommentoivat: "Yksi homomies teki sitä ja tätä" Niin kuka? Miksi edes aloitit tämän ketjun jos nimeä et voi sanoa.
Tai sitten pelkkä nimi, mutta ei perustele mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko Anna-Leena Härkönen niin paha, mitä puhutaan?
Aiheutti minulle kyllä pahan mielen kun lentokentällä laukkuja odotettiin, niin pieni ja sievä oli, minä siinä vieressä 163/80 tunsin itseni virtahevoksi.
Up