Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokematon 26v kummajainen?

Vierailija
20.01.2018 |

Olen siis tavallinen korkeakoulutettu 26v mies jonka lähin kontakti naisen kanssa on halaus. Onko enää realistista mahdollisuutta löytää jotakuta kivaa naista vaikka ei olekaan seurustelua yms tullut opeteltua nuorempana? Rupesi ahdistamaan ajatus kokemattomuudesta eilen kun käytiin veljien kanssa vanhemmilla syömässä ja saunomassa ja molemmilla oli mukana taas uudet naisystävät viime näkemästä.

Ulkonäöltäni olen jonkin verran keskiarvon alapuolella, 170cm ja silmälasit on lähinnä ainoat ns. huonontavat tekijät. En kuitenkaan usko että ihan pelkästään tästä johtuu.

Keskustelu tuntuu aina tyssäävän siihen että olen melko tylsä ihmisenä useimpien mielestä koska en ole kiinnostunut esim. urheilusta ja perusnetflix sarjoista vaan esimerkiksi elektroniikasta ja muista tavallista ns. mieslapsijutuista.

Välillä on ollut naisia kavereina mutta heille olen aina vaan kaveri. Joskus oon aatellut että nainen on kiinnostunut koska avautuu mulle mutta jos sopivassakin tilanteessa erehtyy kertomaan että olisin mielellään enemmänkin kun kaveri niin vastaus on luokkaa "jaha".

Periaatteessa tiedostan että elämänkumppanin voi löytää ulkomailta rahankin ja länsimaisuuden avulla mutta ajatus siitä että toinen on parisuhteessa noiden asioiden takia ahdistaa.

Onko siis ns. juna jo mennyt mun osalta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori ihminen vielä, ei todellakaan ole juna mennyt jo. Minkälaisia naisia olet yrittänyt lähestyä?

Vierailija
2/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet menetetty tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian myöhäistä.

Vierailija
4/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Vierailija
5/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän elämästä koskaan tiedä, mutta kannattaa varautua siihen että tulet elämään samassa tilassa lopun elämääsi. Tiedän joitain viiskymppisiäkin jotka ei ole naisten kanssa tuota pitemmälle päässeet, toki heilläkin on vielä aikaa ja jotkuhan ovat löytäneet toisensa vanhainkodissakin.

Vierailija
6/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nuori ihminen vielä, ei todellakaan ole juna mennyt jo. Minkälaisia naisia olet yrittänyt lähestyä?

Melkein kaikenlaisia, mutta kaljut naiset olen vielä jättänyt välistä. Unelmakumppani olisi kiva, läheisyydestä tykkäävä ja älykäs ja vähän kuvailua muistuttavia naisia olen yrittänyt lähestyä mutta toisaalta ymmärrän että johtuu myös biologiasta etten ole se innostavin vaihtoehto kumppaniksi. 

Vierailija
7/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni, hän oli 26-vuotias, kokematon opiskelija, jolla ei ollut kavereita eikä kiinnostusta urheiluun eikä televisioon. Meillä on pian hopeahääpäivä, eikä mieheni ole lainkaan tylsä, vaan älykäs ja nokkela sekä hurjan hauska.

Eikä kysessä ole mikään menneen maailman tapahtuma, jota ei enää nykyisin tapahdu. Oman tyttäreni ensimmäinen poikaystävä (voi muuttua aikanaan vävyksikin, eihän sitä tiedä) on yli parikymppinen kokematon totaalinörtti. 

Vierailija
8/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kokematon vielä tuon ikäisenä ja n. 5kk ennen kun täytin 27 aloin saamaan kokemusta. Aina kun kerroin etten ole kokenut ihmiset katsoi minua kun friikkiä. Onneksi nykyistä miestäni se ei haitannut. Ja toki harvinaisesti olin naisena intohimoisesti kiinnostunut elektroniikasta, konsolipeleistä ja keräilykorteista jne. Ja tämä sai monet miehet katsomaan myös kieroon.

Vierailija
9/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko kaljulla naisella alopeciaa sairastavia? Peruukit ovat hyviä nykyään, ja kaljukin voi olla kaunis. t. yksi alopeciaa (lievempää muotoa) sairastava.

Vierailija
10/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä juna mennyt. Itse olen 26-vuotias nainen ja omat kokemukset rajoittuu yhteen lukioaikaiseen suhteeseen, jossa ei halailua ja pussailua pidemmälle koskaan menty, joten tiedän ja ymmärrän tunteen. Välillä itselle myös iskee olo, että jäänköhän loppuelämäkseni yksinäiseksi ja kokemattomaksi ja välillä asia muutenkin harmittaa, vaivaa ja jopa hävettää, vaikka oikeastihan ei pitäisi hävetä. Ei kokemattomuus tee kestään sen huonompaa millään tavalla ja jos se muodostuu ongelmaksi toiselle osapuolelle sitten kun sellaisen löytää niin antaa olla, hänen ongelmansa ja menetyksensä. Ja tosiaan todennäköisesti meillä molemmilla ja muilla kohtalotovereilla on vielä kymmeniä vuosia aikaa deittailla, seurustella, rakastaa, harrastaa seksiä jne, joten ei kannata vaipua epätoivoon vaan koittaa vaan pää pystyssä ja avoimin mielin mennä eteenpäin. Ehkä se klisee vielä toteutuu, että joku osuu kohdalle yhtäkkiä, kun sitä vähiten odottaa.

Vierailija
11/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä hakiessakin katsotaan huonoksi asiaksi, jos ikää on kertynyt mutta CV on huono työkokemuksen osalta. Helposti voidaan miettiä, että mikä tuossa hakijassa on vikana.

Ehkä sama pätee parinmuodostuksessakin? Vai päteekö? Jos tulisi vastaan esimerkiksi 40-vuotias mies vailla seurustelu- ja seksikokemuksia, olisiko tämä jo niin outo tapaus, että ei voisi sen vuoksi kelvata.

Vierailija
12/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kokematon mies on naisille kauhistus ja naiset halveksivat kokematonta miestä. Kokematon mies menee armotta betamies/kiltti+mies luokkaan. Sellainen mies voi jonkin yli 30-vuotiaan, ylipainoisen yh-äidin saada, mutta ei muita naisia.

Vierailija
13/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli tavatessamme 25-vuotias kokematon maalaispoika. Nyt ollaan yhdessä oltu 26 vuotta ja seksi on erittäin hyvää.

Vierailija
14/14 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ajattele että kokematon 26 vuotias olisi jotenkin outo, vaikka useimmat ovat siihen mennessä edes jonkin verran kokeneita. Olen nimittäin itsekin 26 v kokematon. Nainen tosin. Joskus itsekin mietin että olenko jotenkin outo tai epänormaali, mutta en yleisesti ottaen  pitä kokemattomuutta outona. 

Mitä omaan kokemattomuuteni tulee, niin tiedostan osittain syyt jotka ovat siihen vaikuttaneet. Teininä kokemani ahdistelu ja sitä seurannut luottamuspula sekä lievä asperger ovat ne suurimmat vaikuttajat.  Mutta uskon että sulle ap on vielä mahdollisuuksia. Et ole menetetty tapaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme