Tasavallan presidentti Nils Torvalds
Miltä kuulostaisi tasavallan presidentti Nils Torvalds? Mitä mieltä olette miehestä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuulostaisi tasavallan presidentti Nils Torvalds? Mitä mieltä olette miehestä?
Kielitaitoinen älykkö. Taitaa myös itseironisen huumorin ja ennen kaikkea näkyy osaavan myös myöntää menneisyydessään tekemänsä virheet. Harmillista, että hän on kielivähemmistöstå koska hän piti parhaimman puheen Ylen tentissä. Olisi kyllä mielenkiintoinen presidentti. Ainoa huono puoli on tosiaankin äidinkieli eikä hänestä ole saman ilmiön synnyttäjäksi, minkä Elisabeth Rehn teki aikoinaan. Jo pelkkä sukupuoli estää sellaisen tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole poliitikko ollenkaan.
Eläkeikäikäinen ukko.
Ei millään lailla luottamusta herättävä, elelee omassa kuplassaan ja kommarihistoriassaan.
Eläkkeellä, ja saa pysyä siellä.
Ei ole eläkkeellä. On meppinä Brysselissä.
Valitettavasti liian vanha. Jos olisi 10–15 vuotta nuorempi, saattaisin äänestää.
En minä usko että ruotsalaiset on vielä valmiita luopumaan kuninkaasta ja siirtymään presidenttiin. Muuten olisi kyllä ihan omiaan Ruotsin presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ainakaan onnistunu hankkimaan suomea osaavia mainoksen jakajia. Mulla lukee postilaatikossa: "ei mainoksia". Vaalimainos on myös mainos ja tän ukon kuvalla varustettu mainos oli viikolla postilaatikossa. Tyhmä äijä.
Vaalimainosten jakajat voi olla ketä vaan, koska se on usein vapaaehtoista. Itsekin olen jakanut kerran yhden puolueen mainoksia, ja jälkeenpäin muistin että enpäs tainnut vilkuilla niitä ei mainoksia -kylttejä ollenkaan. Onneksi jaoin vain muutaman rapun, ja puoluekin oli sellainen jota en enää nykyään kannata, joten ihassama. :)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti liian vanha. Jos olisi 10–15 vuotta nuorempi, saattaisin äänestää.
Näyttää hyvinkin terveeltä ja reippaalta minun mielestäni. Moni viisikymppinen näyttää huonokuntoisemmalta kuin hän aamuruuhkassa mainoksia jakamassa.
Rouva tasavallan presidentti Nils Torvalds kuulostaisi paremmalta.
Kuulostaa siltä, että Ruotsi on poistanut monarkian ja heilläkin on presidentti!
Suomalaisten olisi jo parasta alkaa miettimään mieltä kuulostaa: Tasavallan presidentti Paavo Väyrynen! Sillä pian se on totuus!
Toveri Torvalds, ei kiitos. Se mies ajaisi Suomen konfliktiin Venäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Perustele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele
yllättäen et osannut perustella väittämääsi
Iltasanomien uuden 5 kysymyksen testin mukaan olen Nils :/
Äänestetty on.