Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nyt on käytännöllistä! Tyylikkäät miehet keksivät, millaiset talvikenkien kuuluu olla - Perinteisistä vaelluskengistä on tullut trendsettereiden valinta talven ykkösjalkineiksi."

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maihareita en vaihda.

Vierailija
2/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit! Kerrankin mä olen trendien huipulla. Sopiihan nuo myös naisella jakun kanssa, sopiihan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me juntit ja tyylittömät miehet keksitty tuo jo ajat sitten. Ollaan siis tietämättämme oltu aikaamme edellä jo vuosikymmenet.

Vierailija
4/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsit! Kerrankin mä olen trendien huipulla. Sopiihan nuo myös naisella jakun kanssa, sopiihan?

Noh tuota eilen täällä haukuttiin naisia jotka käyttää soreleita, joten tuskin...

Vierailija
5/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh tuota eilen täällä haukuttiin naisia jotka käyttää soreleita, joten tuskin...

No hyvä, pidän vaelluskenkäni (eivät ole Sorelit, jos se on lieventävä asianhaara) ja vähennän palstailua, joten en ole tietoinen paheksumisesta. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
6/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisillakin voisi olla rohkeutta tuohon? :((((

Vierailija
7/8 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tilanteen mukaan pukeutuminen ei koskaan ole mennyt pois muodista. Jos on lunta ja jäätä, niin totta kai vaelluskengät ovat hyvät. 

Vierailija
8/8 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naisillakin voisi olla rohkeutta tuohon? :((((

niin, se on hyvä kysymys!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä