Kokoa 52 tai 54 käyttävät, millaisia vaatteita käytätte?
Kommentit (20)
Lindexistä ainakin löytyy tuotteita kyseisiin kokoihin saakka 😊
Legginsejä aina alaosana. Alaosan koko on joustavissa housuissa L tai XL. Yläosat sitten isompia, koko vaihtelee 50-52 ja 52-54. Tilaan usein Cellbesiltä tunikoita, siellä melko edullisia ja koot pitävät aikalailla kutinsa. Joskus tulee tietysti epäonnistuneita valintoja, palautan ne sitten asiakaspalautuksena.
Postimyyntifirmoissa aika hyvin isoja kokoja. Laita vaikka hakusanaksi vaatteita isokokoisille naisille.
Saat firmojen sivuja, jota selailemalla löytyy tai ei löydy mieluisia vaatteita.
Kaikki kaupat, joissa on vaatteita isokokoisille kannattaa katsoa, kun sellainen liike vastaan tulee.
Lorella on melko kallis, mutta jos se ei merkitse, suosittelen.
Farkkuja olen ostanut Elloksesta. Ja salivaatteita myös.
Ihan normaaleja? Olen mies, kokoa 52 eli 190cm/85kg
Nainen vai mies? Miehille ainakin löytyy tuossa koossa housuja joka paikasta.
Mikäs se fizzi tai zizzi on? Sieltä olen ostanut äidille. Hän on kokoa 48, mikä on siellä S.
Yläosa 50/52, alaosasta menee vähintään kokoa pienemmät.
Farkut on tällä hetkellä Marks&Spenceriltä. Kuvat kun saa omalla lahkeen pituudella. Koko on 44, koska tykkäään napakoista farkuista. Lisäksi olen omenamallia ja näissä ei vyötärö kuorista. Legginsit en käytä laisinkaan.
Yläosia paljon paitapuseroita ja lyhythihaisia puseroita, vältän trikoopuseroita eli kunnon kankaasta valmistetut yläosat. Yhdistelen aika usein neuletakin kanssa. Kesäisin pellavaisia tunikoita ja puseroita.
Mekkoina Nanson Jersey-mekkoja ja jotain myös Asos Curve.
Mainittujen merkkien lisäksi Kappahl, Lindex, h&m, Zalandolta mm. Anna Field Curve, jotain olen myös tilannut Yoursilta. Ulkomailla C&A. Teen asiantuntijahommia IT-alalla, asiakkaiden kanssa paljon, joten mitkään trikooviritykset ei tule kysymykseen. Pitää olla siistiä. Näin talvella esim. Mekko pitkävartisten saapikkaiden kanssa, farkut+saapikkaat+paitapusero ja ehkä neuletakki tai jakku vielä päälle.
Olen paksupohkeinen, mutta saapikkaita olen löytänyt mm. Yoursilla ja Ellokselta. Ihan kunnon nahkaisia.
52/54 naisella on valtava. Miksi ette laihduta?
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi olla noin suuri?
Joo todella vaikea käsittää, itsekin luulin että tässä puhutaan hyväkroppaisen keskivertomiehen vaatteista! Mun mies on 184/82, atleettinen ja käyttää kokoa 54
Luulen että näin lentokentällä kotiin tullessa tällaisen nuoren naisen. Vatsa roikkui reppuna reisien päällä, kädet oli levällään kun ylävartalossa oli niin paljon läskiä ettei enää mahtunut kylkiä pitkin. Rinnat jäivät vatsan varjoon, hassun näköistä kun vatsa on korkeammalla kuin tissit. Tyttörassu, mulla meni ihan kylmät väreet. Varmaan yli 150 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo todella vaikea käsittää, itsekin luulin että tässä puhutaan hyväkroppaisen keskivertomiehen vaatteista! Mun mies on 184/82, atleettinen ja käyttää kokoa 54
Luulen että näin lentokentällä kotiin tullessa tällaisen nuoren naisen. Vatsa roikkui reppuna reisien päällä, kädet oli levällään kun ylävartalossa oli niin paljon läskiä ettei enää mahtunut kylkiä pitkin. Rinnat jäivät vatsan varjoon, hassun näköistä kun vatsa on korkeammalla kuin tissit. Tyttörassu, mulla meni ihan kylmät väreet. Varmaan yli 150 kg.
Sulla ei oo mitään käsitystä koosta 52 naisella, jos sanot et sen kokoinen painaa 150 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo valaiden robottimainen katkokävely on huvittavan näköistä, ikään kuin kääntelevät vuoronperään aina toista puolta vartalostaan eteenpäin, että pääsevät etenemään :D
Riut tuli taas jankkaan tähänkin ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Pistähän ihris mittas niin päästää nauramaan.
Ellos, Zalando, ulkomaiset nettisivut. En koskaan osta kaupasta, kun en jaksa sovittaa. Legginsejä en voi käyttää, koska polvien päällä on liikaa läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistähän ihris mittas niin päästää nauramaan.
Miksi pitää tulla pilaamaan toisten päivä? Miten sun isäs sut kasvtti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo valaiden robottimainen katkokävely on huvittavan näköistä, ikään kuin kääntelevät vuoronperään aina toista puolta vartalostaan eteenpäin, että pääsevät etenemään :D
Olet varmaan lääkäri ammatiltasi? Kuulostat yhtä empaattiselta ainakin kuin useimmat heistä.
Näin kerran miten eräs lääkäriopiskeija katsoi erittäin lihavaa vastaanotolle jonottavaa nuorta naista ylimielisen halveksiva ilme naamallaan. En koskaan unohda tuota ilmettä, se kertoo kaiken suomalaisten miesten ja erityisesti lääkärien kyvystä tuntea empatiaa toisia ihmisiä kohtaan. Rahanahneita sadisteja ovat useimmat.
Koetteko, että voitte pukeutua oman tyylinne mukaisesti, vai joudutteko ns tyytymään siihen mihin on varaa tai mitä löytyy vaatekaupasta omassa koossa? Vaikka se ei istuisikaan hyvin, tai olisi hyvää materiaalia.
Siis miehet?