Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ollut tänä vuonna kolme päivää selvinpäin

Vierailija
20.01.2018 |

Tunnustaa alkoholiongelman, muttei tarvitse ammattiapua, koska uskoo pystyvänsä lopettamaan juomisen omin avuin. Puhukaa mulle järkeä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista

Vierailija
2/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ruikutus, hae miehelle pari isoo kossua, ihme äm mä, kato peiliin siellä se syy on miehen juomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa jännittävän kumppanin löytänyt! 

Vierailija
4/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika...

Vierailija
5/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tarjonnut enemmän viinaa. Aina jos näyttää, että nyt menee selvinpäin olemiseksi, niin kaiva piilopullo kaapistasi ja tee hänelle paukku. "Ota nyt tästä, ettei tarvitse selvinpäin olla".

Vierailija
6/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta viinaa sille sialle!

Vierailija
7/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ruikutus, hae miehelle pari isoo kossua, ihme äm mä, kato peiliin siellä se syy on miehen juomiseen.

En kehtaa mennä Alkoon pelkkää kirkasta viinaa hakemaan, en halua juopon mainetta. Sitäkin olen miettinyt, voisiko syy juomiseen olla minussa. Mies sanoo ettei ole.

Välillä vaan toivon, että mies joisi itsensä hengiltä. Välillä taas säälin koko ihmisrauniota.

Ap

Vierailija
8/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinäkin juomaan niin teillä on kiva yhteinen harrastus. Vaikutat muutenkin vähän kireältä tyypiltä, joten olisi jo aikakin juoda itsesi mukavaksi.

Vierailija
9/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka häntä elättää, sinäkö? Onko eläkkeellä ja juo omia rahojaan? Työmarkkinatuesta ei riitä tuollaiseen juomiseen. Lopeta elättäminen, niin joutuu pakosta katkolle.

Vierailija
10/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka häntä elättää, sinäkö? Onko eläkkeellä ja juo omia rahojaan? Työmarkkinatuesta ei riitä tuollaiseen juomiseen. Lopeta elättäminen, niin joutuu pakosta katkolle.

On työmarkkinatuella, suurin osa siitä menee alkoholiin ja tupakkaan. Mies on kerännyt ympärilleen laajan juoppokaverihaaremin, joten aina löytyy joku, jolla on rahaa ryypätä. Kun omat rahat on kännätty, mennään kaveeraamaan naapurin juoppokaverin luokse. Omat rahat menee käytännössä ruokaan, asumiseen ja auton ylläoitoon. Jonkun verran jää säästöön, mistä mies ei tiedä.

Ap

Vierailija
11/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen lomake, jolla saa avioeron näissä tapauksissa.

Vierailija
12/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko kirkkaita?

Itsehän aloitin itseni valkopesun jo 6 viikkoa sitten. Ei ole kaljan kaljaa mennyt. Sitä ennen tuli juotua paljonkin, ei ongelmaa. Ei alkoholismia, mutta suurkulutusta kylläkin.

Tämä selvinpäin olo on paljon antoisampaa, kun ei ole pää jatkuvasti sumussa.

Suosittelen viemään sen äijäsi katkolle, jos juo kirkkaita. Jos miehelläsi olisi selkärankaa, niin lopettaisi ja kärsisi vieroitusoireet pois. Uhkana on kylläkin delirium, jos se nyt ihan kunnolla on ryypännyt.

Vierailija
13/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä AA:n omaisryhmään. Sinuna myös alkaisin katsella omaa asuntoa, vaikka väliaikaiseksi ratkaisuksi. Miehesi on hyvä joutua kasvokkain oman riippuvuutensa kanssa, kun ei ole ketään mahdollistamassa juomista.

Pidä pää kylmänä äläkä ota häntä asuntoosi jatkamaan juomista, vaan anna hänen läpikäydä koko prosessi itse. Jos meno ei muutu, älä mene takaisin.

Vierailija
14/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä AA:n omaisryhmään. Sinuna myös alkaisin katsella omaa asuntoa, vaikka väliaikaiseksi ratkaisuksi. Miehesi on hyvä joutua kasvokkain oman riippuvuutensa kanssa, kun ei ole ketään mahdollistamassa juomista.

Pidä pää kylmänä äläkä ota häntä asuntoosi jatkamaan juomista, vaan anna hänen läpikäydä koko prosessi itse. Jos meno ei muutu, älä mene takaisin.

Addiktion vaihtaminen ei auta. Jeesusaddiktiosta ei ole apua addiktion lopettamiseen.

Vierailija
15/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ongelmaa, toiset viettää tipatonta tammikuuta, toiset tipallista. Yleensä ne jotka viettää tipatonta on jonkunlainen alkoholiongelma.

Odotat tammikuun loppuun ja katsot uudestaan.

Vierailija
16/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
17/17 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla yhdessä ihmisraunion kanssa? Oletko onnellinen? Uskotko että hän ihan oikeasti joskus pystyy tai edes haluaa lopettaa? Hänellä luultavasti on se "juoppogeeni" joka saa humalan tuntumaan paljon paremmalta kuin niillä joilla sitä geeniä ei ole. Hän on aika menetetty tapaus varsinkin kun itse ei myönnä että ei se niin helposti käy lopettaa. Isäni oli alkoholisti, kuoli keväällä 57 vuotiaana munuaissyöpään. Isäni kertoi että otti viinaa ensimmäisen kerran ripille pääsyn jälkeen, ja heti tiesi että se on hänen juttunsa. Menetti elämänsä aikana viinan takia ihan kaiken, ja kysyin joskus että onko se kännissä olo niin kivaa että se on kaiken tämän arvoista, niin hän vastasi että on.

Eniten olen kiitollinen äidilleni joka lähti isän luota kun olin 2v. isä oli silloin vielä nuori ja melko lähellä pohjaa jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi