Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kävin eilen koiran kanssa viimeisen kerran lenkillä niin että tultiin sisälle vähän ennen iltayhdeksää. Nyt se ei ole vieläkään herännyt eikä käynyt ulkona vaan tuhisee tyytyväisenä sängyssä edelleen. Itse heräsin jo seitsemän jälkeen. Mua itseäni vähän huolettaa kun ulkoilutusväli venyy, pitäiskö mun herättää se vai annanko nukkua? :D

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos koiralla on asioilleen kiire, niin se kyllä ilmoittaa haluavansa ulos. Jos taas nukkuu tyytyväisenä, anna tuhista vain. Kyllä se sieltä sitten ylös punkeaa jossain välissä ja haluaa uloskin. :)

Ei mullakaan koirat koskaan olleet mitään aamuvarhainherääjiä, koska ei omistajakaan ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisin vienyt herättyäni ulos.

Miksi? Kai nyt oletettavasti aikuinen koira herää itse sitten kun on pissahätä.

Vierailija

Joo, munkin on pitänyt joskus koulu/työaamuina herättää koira aamulenkille. Viikonloppuisin se saa nukkua pitkään :D

Vierailija

Meillä on aamu-uninen koira, harvoin saan ennen aamuyhdeksää tota liikkeelle. Vikan kerran käydään puoliltaöin, eikä aamulla pannan heiluttelu nenän edessä aiheuta kuin korvan heilahduksen ja selän kääntämisen :D Vien sitten kun hurtta kampeaa ylös. Onneksi  työskentelen kotona, niin ei tarvi pakottaa ulos.