Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suurikin rikos mennä exän vanhempien mökille, kun siellä ei ole muita

Vierailija
20.01.2018 |

Olemme eronneet. Vietimme paljon aikaa hänen vanhempansa mökillä, jota todellakin jään kaipaamaan.
Tekisi mieleni mennä sinne jonain sunnuntai-iltana kun kevät koittaa ja on lämmintä ja tiedän, ettei siellä olisi muita, edes naapurien mökeillä. Tiedän avaimen paikan ja siicoaisin jälkeni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset kysyisi exän vanhemmilta, että sopisiko?

Vierailija
2/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen rikos kuin menisi tuntemattomien mökille, murto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luvatta menet, se on väärin, vaikka tietäisitkin missä on avain

Vierailija
4/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan voisi nauttia olostani, ois koko ajan pelko perseessä et ne exän vanhemmat kurvaakin yhtäkkiä pihaan...

Vierailija
5/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudu maksamaan? Vaikka 50€/päivä

Vierailija
6/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkäisitkö sinä ap, jos edellinen asukas murtautuisi sinun kotiisi ja tulisi fiilistelemään kun "hän kaipaa tätä asuntoa"???

Vierailija
7/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin sallittua, jos menee avaimella. Laki on tässä suhteessa hyvin selvä. Ja minä tunnen sen.

Lakimies, 31

Vierailija
8/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, on väärin.

Ei ihme että ex on ex jos ajatusmaailmasi on tuota tasoa.

Vierailija
9/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä

Vierailija
10/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suurikin rikos mennä exän vanhempien mökille, kun siellä ei ole muita

No on, haloo!

Vierailija
11/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lupa saatko mennä. Ja jos et halua kysyä nimenomaan siksi, että tiedät jo etukäteen, että kieltäisivät, niin todellakin on väärin mennä.

Vierailija
12/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin aivan hyvin, että se on rikos.

Vierailija
13/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vain ettei ole riistakameraa. Omat itsekkäät kusipääporukat vahtivat kuin haukka ettei kukaan edes käy mökin pihassa kääntymässä saati vietä aikaa. Ovat nuukia, omat lapset eikä lapsenlspsetkasn saa tulla mökille, ei edes vieraaksi, mökki on ”vain heidän”.

Ovat virittäneet 8 riistakameraa eri puolille. Sitten kun kävi ilmi että joku sukulainen (isän sisarus) oli käynyt pihassa, hullu isä nosti siitä hirveän mekkalan, soitteli sisarukselle haukkumispuheluita, uhkasi rikosilmoituksella jne. On ihan hullu tuon omistamisensa kanssa, lähellä olleet marjastajatkin oli käynyt haulikon kanssa ajamassa pois vaikka eivät olleet pihapiirissä.

Ap, riistakamerat on huomaamattomia ja ne saa piiloon. Voisi olla noloa jäädä niihin kiinni.

Vierailija
14/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoksen suuruuteen en ota kantaa, mutta onhan tuo selvä rikos. Kuka hullu keksii tuollaista edes Porvoossa?

Vierailija
15/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ihan tosissas näin tyhmiä kysele?

Vierailija
16/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku naapuri näkee kuitenkin. Tietää, että olet eronnut ja ihmettelee, miksi olet mökillä. Soittaa exäsi vanhemmille

Vierailija
17/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rikos se on? Nimike?

Vierailija
18/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin sallittua, jos menee avaimella. Laki on tässä suhteessa hyvin selvä. Ja minä tunnen sen.

Lakimies, 31

Laki on selvä, sinä ot ja et ole sitä tavannut edes Tinderissä.

Vierailija
19/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pykälä?

Vierailija
20/21 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samalla huolehtinut myös entisen mieheni mökistä . Olen ollut sitä rakentamassa.  Sinne on lyhyt matka vain 27 km Helsingistä. Ex- mieheni haluaa vain olla veneellään, olen senkin ostanut hänelle erotessa, kun halusi uuden. Ei siellä mökillä kukaan käy muuta kuin meidän uusperhe. Meillä oma isompi mökki muualla. Riippuu muista ihmissuhteista onko se rikollista. Jos teillä on muitakin omistajia olis outoa jos et kysyisi lupaa käydä siellä. Jos ette muutenkaan pidä yhteyttä, voisi se olla jonkin sortin rikos. Oletko jotenkin riidoissa myös appivanhempisi ( ex ) kanssa.