Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro arjesrasi sinä, jolla lapset aikuisia ja asunto maksettu.

Vierailija
20.01.2018 |

Miten käytät sen kaiken rahan ja vapaa-ajan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjestasi

Vierailija
2/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, vapaa-aikana harrastan liikuntaa ja luen sekä toki tapaan ystäviä ja lapsiani. Ylimääräiset rahat menevät pitkälti säästöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, katson telkkaria.

Vierailija
4/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan käsitöitä, lukemista, kuntoilua, golfia. Kokkaan ruokia, jotka vaativat pitkän valmistelun. Matkustelen ympäri maailmaa ja teen ex tempore lähtöjä, jos sattuu huvittamaan. Vietän osan vuodesta etelässä. Lähden miehen mukaan työmatkoille pitämään seuraa. Nautin elämästäni.

Vierailija
5/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on aika samanlaista kuin silloin, kun lapset olivat teinejä. Käyn töissä (olen kuitenkin lyhentänyt työpäiväni 8:sta tunnista 6:een tuntiin), teen kotitöitä ja ulkoilen koiran kanssa. Luen, katson telkkaria, surffailen netissä jne. Ruokaa tulee laitettua harvemmin ja syötyä useammin ravintoloissa. Rahaa on lyhennetystä työpäivästä huolimatta riittävästi myös säästöön ja sijoituksiin. Lomilla matkustelen. Viikonloppuisin tapaan ystäviäni, lapsiani ja heidän lapsiaan. Joskus olen lapsenvahtina. Lisäksi käyn messuilla, konserteissa ja muissa tapahtumissa. 

Vierailija
6/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen virkavapaalla, kirjoittelen gradua. En aio enää palata kuin puolikkaalle työajalle. Mökkeillään puolison kanssa (ei työelämässä), retkeilemään, tavataan ystäviä ja nukutaan pitkään.

Vierailija
7/7 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käytät sen kaiken rahan ja vapaa-ajan?

Ap:n Nirvana/Paratiisi. Kaikki kahleet nilkoista ja vapahdus on koittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä