Kuuluuko hyvän parisuhteen olla tällaista?
Tiedän, ehkä typerä kysymys mutta olen seurustellut aikaisemmin vain kaksi kertaa ja molemmat suhteet olivat todella kuormittavia, henkistä väkivaltaa yms.
Nyt Olen tavannut miehen ja olemme seurustelleet noin kuukauden. Heti alusta lähtien hänen kanssaan oli todella helppo ja hyvä olla. Ihan kuin olisin tuntenut hänet vuosia, hankala selittää muuten.
Hän kuitenkin lähti kahdeksi kuukaudeksi reissaamaan Aasiaan, tuntuu pahalta olla erossa ja nettiyhteydet takkuilee emmekä pysty olemaan yhteydessä kuin joskus.
Olen rauhallisin mielin, mutta silti mietin että kestääkö suhde tämän heti alkuunsa... Mun mielestä hyvään parisuhteeseen kuuluu antaa tilaa toiselle ja pystyä luottamaan, mutta silti pelottaa.. Tuntuu kuitenkin että olen saattanut tavata elämäni miehen
Halusin ehkä vaan avautua, ikävä häntä!
Kommentit (2)
En näe mitään ongelmaa siinä, mitä kerrot. On luonnollista, että sinulla on ikävä. Toisaalta miehen Aasian reissu oli varmaan sovittu ja varattu jo ennen kuin aloitte seurustelemaan. Olisi ollut järjetöntä perua sitä viime tipassa.
Kuuluu. Hyvässä parisuhteessa on vuosienkin jälkeen helppo ja hyvä olla. Ikävä on sitä, josta välittää.