Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perjantai-ohjelman uusi juontaja

Vierailija
19.01.2018 |

Rosa Kettumäki - hitti vai huti?

Ensimmäisen ohjelman perusteella pirteä ja fiksu ja kaunis nuori nainen. Vaikea silti uskoa, että ohjelma voisi muuttua paremmaksi kuin Pekka Vahvasen aikana. Erilainen siitä varmastikin tulee.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama noille juontajille, Vahvanen oli kyllä ihan hyvä sinänsä. Ärsyttää välillä tosi oudot aiheet tuossa ohjelmassa, välillä on ihan kiinnostavia kyllä. Radiossa on kyllä parempaa laatua mitä telkkarissa oikeastaan, telkkarissa tuo kuva on niin vangitseva elementti että se tavallaan syö usein itse aiheen käsittelyä. Radiossa ei ole tätä ongelmaa.

Vierailija
22/35 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama noille juontajille, Vahvanen oli kyllä ihan hyvä sinänsä. Ärsyttää välillä tosi oudot aiheet tuossa ohjelmassa, välillä on ihan kiinnostavia kyllä. Radiossa on kyllä parempaa laatua mitä telkkarissa oikeastaan, telkkarissa tuo kuva on niin vangitseva elementti että se tavallaan syö usein itse aiheen käsittelyä. Radiossa ei ole tätä ongelmaa.

Perjantain vahvuus on juuri omaperäiset aiheet! Tai "tavallisen" aiheen käsittely hiukan erikoisella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein tykkää tästä uudesta juontajasta

Vierailija
24/35 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Pekka oli jotenkin todella itseään täynnä olevan oloinen. Piti kenties itse muita liian tyhminä omaan arvoonsa nähden. Minusta hän ei mitenkään erityisen älykkäältä vaikuttanut, kpäiseltä kyllä.

Vierailija
25/35 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma huononi ja heti kirjoitti:

Pekka Vahvanen oli todella älykäs.  Tämä raati ei ansaitse sellaista toimittajaa.

Pekka on persoona ja varmaan älykäs.

Pekka on myös luddiitti.

Ei kait tee huonoa vaikka onkin:)

Vierailija
26/35 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan näistä juontajista ei kyllä mitään neropatteja ole olleet. Todella ärsyttäviä nämä talk showt nykyään, kun tuntuu että keskustelut jää aina todella pinnalliksi. Niin tässäkin ohjelmassa. 

Vierailija
27/35 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen oli aamutv:ssä aiemmin, minusta hän on rasittava.

Voisiko johtua siitä, että nuoren & nätin naisen pitää tehdä kovasti töitä lunastaakseen tasaveroisen paikan itseään vanhempien ja miesten joukossa?

Ei tarvitse. Se on persoonallisuudesta kiinni, jotkut vaan ylittää ärsyyntymiskynnyksen. Yleensä se ei siitä muuksi muutu, vaikka aikaa kuluu. Olen eri vastaaja kuin yllä.

Kaipa te kaikki ymmärrätte, että jonkin ärsyyntymiskynnyksen ylittyminen ei kerro mitään toisesta ihmisestä, vaan pelkästään siitä, joka ärsyyntyy. Vai ymmärrättekö?

- Meitä ihmisiä - ja persoonallisuuksiamme - on moneksi ja saa ollakin!

- Miettikääpä siis, miksi ette pysty pitämään omaa ärsyyntymistänne kurissa. Se voi olla ongelma; johtaa mm. epä-älylliseen kommentointiin. Kannattaakin ryhtyä kehittämään omaa persoonaansa ja kykyään puhua ja perustella asiallisesti.

Vierailija
28/35 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva tyttö. Mutta on mulla ikävä Pekan vakavaa ja lakonista tyyliä.

Vierailija
29/35 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran broidin kanssa jonottamassa levytukkuun kun siellä oli John Petrucci jakamassa nimmareita. Yllättäen Pekka tuli kyseleen että mikäs tapahtuma täällä on kun näin pitkä jono, perus sarkastisella äänellä. Mut eipä siitä enempää, kyllä Rosa on ihan hyvin hoitanu hommansa minun mielestä.

Vierailija
30/35 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma huononi ja heti kirjoitti:

Pekka Vahvanen oli todella älykäs.  Tämä raati ei ansaitse sellaista toimittajaa.

Nyt kyllä sekoitat älykkyyden älykkyyden representointiin. Tapa olla, puhua jne. ei tee substanssista fiksua :D

Vierailija
31/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lainaus "Mut siis ihan oikeesti, mä oon toimittaja" ja jatkuu myöhemmin "mut hei tota öö nyt siis öö ens maanantaina alkaa teillä totanoin Tepsin mm-joukkueen pm vitsit liigajoukkueen pelit tätä seuraavaa vuotta varten kun mm-kisat ovat loppuneet ja kaikkea muuta tällaista, jonku pää sekoaisi tässä..".  Nuo molemmat lainaukset voivat tulla saman henkilön suusta ainoastaan Yle:llä.

Vierailija
32/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäävä ja kylmä on tätä nuori nainen. Epämiellyttävä kuunnella - ääni ei siis puhuttele. Pekka takaisin.

Vierailija
33/35 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitin aina keskenään Pekka Vahvasen ja Adam Savagen. Ihmettelin, minne Hyneman on jäänyt.

Vierailija
34/35 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peppu mut jotenkin kylmän olonen nainen.

Vierailija
35/35 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja osaava henkilö. Harmi että mielipiteet näkyy naaman ilmeistä. Aika provosoiva tapa haastatella ja ainakin Hr West sai ilmeet esille. Häiritsi jo itse asiaa. ... ja tuo okei, ei haastattelun lopuksi. Pitäisi osata himpun parempaa.