Vierailija

Myös verbaaliseen räiskähtelyyn taipuvaiset saavat mielellään vastata.

Ja jos sanotte että terapiassa, niin kertokaa myös mikä harjoitus tms. asia siellä terapiassa auttoi.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

Itselläni auttoi vain meditaatio.

Perinteinen meditaatio siis. Se lisäsi tietoisuuttaa niin paljon, että pystyn erottamaan tavallaan "itseni" tunteistani ja asettamaan ne tunteet sivuun, eli raivon tunteet yms. ovat jossakin sivussa ja itse olen keskiössä ja ikään kuin tarkkailen tilannetta rauhallisena.

En tiedä, selitinkö hyvin, mutta tuolta se tuntui. Oli hieno tunne ensimmäistä kertaa tuollaisessa tilanteessa, kun hallitsin itseni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itselläni auttoi vain meditaatio.

Perinteinen meditaatio siis. Se lisäsi tietoisuuttaa niin paljon, että pystyn erottamaan tavallaan "itseni" tunteistani ja asettamaan ne tunteet sivuun, eli raivon tunteet yms. ovat jossakin sivussa ja itse olen keskiössä ja ikään kuin tarkkailen tilannetta rauhallisena.

En tiedä, selitinkö hyvin, mutta tuolta se tuntui. Oli hieno tunne ensimmäistä kertaa tuollaisessa tilanteessa, kun hallitsin itseni.

Hienoa. Mikä meditaation laji se oli, tai mitä teit meditoidessasi? Sellaista hengitykseen keskittymistäkö?

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.