Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin yökerhossa naisen, joka istui yksin

Vierailija
19.01.2018 |

Näin yökerhossa naisen, joka istui yksin ainakin tunnin. Joi välillä juomaansa ja selasi puhelinta. Nainen ei todellakaan ollut kaunis ja minun kävi häntä vähän sääliksi. En kuitenkaan viitsinyt mennä juttelemaan hänen kanssaan, koska baarissa yleensä kaikki lähestyminen tulkitaan iskuyritykseksi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nbo olihan sullakin aikaa tarkkailla naista yli tunnin ajan. Aikansa voi käyttää monella tavalla.

Vierailija
22/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sosiaalinen ja joskus harvoin kun oon yksin ollut liikkeellä niin en oo välttämättä ollut haku päällä vaan ihan sen tähden et kiva jutella ja tutustua, kehen vain ja hyvällä mielellä. Voittaa telkkarin katselun. Harmittaa tää suomalainen ajatus että ainoastaan panomielessä saa jutella. Olen siis nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuit, muttet halunnut että lähestymisesi tulkitaan iskuyritykseksi?! Mitä sä sitten olisit kaivannut? Pyytänyt sitä jos se voisi alkaa pelaamaan kirjeshakkia kanssasi?

En pitänyt naista yhtään viehättävänä. Lähinnä olisin halunut tarjota seuraa, jotta hänen ei tarvisi olla yksin. Tuskin hänen kanssaan olisin pitkään jutellut, mutta kuitenkin vähän olisin ehkä piristänyt hänen iltaansa.

Nainen oli todella ruma, joten en usko, että häntä lähestyi kukaan tuon illan aikana. 

Vierailija
24/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ulkonäkö pitää ottaa esille? Oletko itse joku komistus omasta mielestäsi, että olisi ollut mahkuja "pelastaa" tuo säälittävä nainen?

Pelataa missä mielessä? Siinä mielessä kyllä, että olisi voinut olla hänelle miellyttävämpi kokemus jos ei olisi tarvinut istua koko iltaa yksin. Toki hän saattoi odottaa kaveriaan. 

Vierailija
25/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuit, muttet halunnut että lähestymisesi tulkitaan iskuyritykseksi?! Mitä sä sitten olisit kaivannut? Pyytänyt sitä jos se voisi alkaa pelaamaan kirjeshakkia kanssasi?

En pitänyt naista yhtään viehättävänä. Lähinnä olisin halunut tarjota seuraa, jotta hänen ei tarvisi olla yksin. Tuskin hänen kanssaan olisin pitkään jutellut, mutta kuitenkin vähän olisin ehkä piristänyt hänen iltaansa.

Nainen oli todella ruma, joten en usko, että häntä lähestyi kukaan tuon illan aikana. 

Sinä se oikein helmi olet. Ei tarvitse pitää ketään viehättävänä, mutta toisen rumaksi kutsuminen kertoo sinusta kaiken tarpeellisen.

Vierailija
26/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: milloin tämä tapahtui? Itse olin joulun aikoihin yksin baarissa, olen ruma ja kännykkää räpläsin.

Vierailija kirjoitti:

Missä ap. kertoo ihastuneensa? Minusta ei todellakaan kuulosta siltä, että ihastui.

Olisikin niin, että voisi vain muuten vain tulla juttelemaan. Nolottaa itseäkin, kun ei tiedä tuleeko jotkut juttelemaan saadakseen reikää vai ei. En tosiaankaan halua antaa sitä enkä halua, että kukaan tulee pyytämään sitä. Mutta ap. on oikeassa, että niin sen voi nainen kuvitella, vaikka olisikin niin ruma, että "ei minua kuitenkaan kukaan halua".

Vierailija
27/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile hänen rumaa ulkonäköään. Kiinnostaisi tietää, sillä en tiedä, uskallanko enää mennä yökerhoon, jos minua pidetään liian rumana sellaiseen.

Vierailija
28/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se oikein helmi olet. Ei tarvitse pitää ketään viehättävänä, mutta toisen rumaksi kutsuminen kertoo sinusta kaiken tarpeellisen.

Väitätkö tosissasi, että maailmassa ei ole rumia ihmisiä? Ihmisiä voidaan luokitella ulkonäön mukaan ja "ruma" on vain yksi näistä luokista. Toki luokat ovat häilyviä, mutta tämä yksilö kuului siihen luokkaan varmaan lähes jokaisen miehen mielestä, joka vastaa kysymykseen rehellisesti, eikä ala jeesustelemaan tarpeettomasti. Ei se kerro hänestä mitään ihmisenä, vaan hänen ulkonäöstään.

Miksikö sanoin häntä rumaksi? Koska se on aika merkityksellinen asia tässä kontekstissä. Jos hän olisi ollut kaunis, niin hän ei olisi ylipäänsä istunut tuossa noin pitkään yksin ja muutenkin olisin olettanut, että hän kyllä saa halutessaan seuraa, joten hän ei todennäköisesti kaipaa seuraani. Toki sitä voin hänelle tarjota jos itsestäni tuntuu siltä. 

Vierailija
29/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile hänen rumaa ulkonäköään. Kiinnostaisi tietää, sillä en tiedä, uskallanko enää mennä yökerhoon, jos minua pidetään liian rumana sellaiseen.

Isokokoinen, pitkä ja ylipainoinen, ohuet tummat hiukset, kasvot myös rumat, mutta en tarkemmin niitä muista. 

Vierailija
30/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran olen baarissa mennyt juttelemaan yksin hengaavan naisen kanssa, täysin vilpittömin mielin.

Sitä olen vaan ihmetellyt, että mikä ihmeen vastaus tervehdykseen on :”Mä oon hei varattu, et totaaa..”

Vierailija
31/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Useamman kerran olen baarissa mennyt juttelemaan yksin hengaavan naisen kanssa, täysin vilpittömin mielin.

Sitä olen vaan ihmetellyt, että mikä ihmeen vastaus tervehdykseen on :”Mä oon hei varattu, et totaaa..”

Toi onkin tosi ärsyttävää! Onneksi mulla on niin huono itsetunto etten ikinä tajua jos joku yrittää iskeä, mutta parempi musta niin päin,sillä keskityn siihen jutteluun ja tutustumiseen ja lopuks lähinnä toivotellaan hauskaa iltaa :)

Vierailija
32/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Sinkkuna käytän tuota samaa kun ei kiinnosta jutella sen tyypin kanssa.

Vierailija
33/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos on kaunis niin saa mennä yksin yökerhoon ja jos on ruma niin ei saa?

Koskeeko tämä sama sääntö myös miehiä? Että vain komeat miehet saa mennä yksin yökerhoon ja rumat miehet istukoon yksin kotona.

Olen usein ollut yksin pubissa parilla ja olen tavis. En etsi seksiseuraa. 

Vierailija
34/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tämä sama sääntö myös miehiä? Että vain komeat miehet saa mennä yksin yökerhoon ja rumat miehet istukoon yksin kotona.

Ravintoloitsijan näkökulmasta katsottuna ei, koska miehet käyttävät enemmän rahaa yökerhoissa kuni naiset. Menee mestat konkkaan, jos rumat (melkein kaikki suomalsiet miehethän on palstanaisten mielestä rumia, kuten monen monta kertaa olemme kuulleet) eivät saa mennä yksin.

Vierailija
35/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole puhunut tuollaista tässä ketjussa. Ruma ihminen vain näyttää helpommin yksin ollessaan yksinäiseltä, koska on oletus, että hänelle tuskin kukaan haluaa mennä juttelemaan. 

Vierailija
36/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa se nainen olikin lähtenyt baariin ihan tarkoituksella yksin? Jospa hän oli täysin tyytyväinen olotilaansa ja jopa ulkonäköönsä, vaikka ap häntä säälikin? Älkää tehkö oletuksia ihmisistä. 

Tuskin kukaan lähtee baariin vahingossa yksin. En kuitenkaan usko, että hänellä on parempi ilta yksin koko illan istuessaan kuin silloin jos joku menee juttelemaan hänelle. Jos olisi ollut tanssimassa tai jotain, niin silloin ymmärtäisin paremmin yksin viihtymisen. Jos ei kuitenkaan halua ottaa kontaktia muihin, niin vähän ihmetyttää miksi lähtee ylipäänsä ollenkaan. Tanssia voi yksinkin kotona jos tanssia pelkästään haluaa. Tosin ehkä hän saa nautintoa sitten muiden ihmisten katsomisesta. 

En siis häntä pitkään seurannut, joten en tiedä mitä hän tuolla teki. Istui vain pitkään yksin ja tuli mieleen tällaisia ajatuksia. 

Vierailija
37/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tällaista voi ollakaan, kun palstamiesten mukaanhan kuka tahansa nainen saa baarissa välittömästi seuraa?

Olisi hänkin varmaan seuraa halutessaan saanut, mutta itse en ainakaan mene tuppautumaan kenenkään yksin istuvan naisen seuraan, ellei ensin ole hieman katsekontaktia ja hymyilyä ollut. Monet naiset kun pitävät sitä ahdistavana.

"Hei mä oon tullut tänne vaan juomaan ja odottamaan kavereitani. Mee pois!"

"Miksi sä kuvittelet, että sulla on OIKEUS lähestyä mua!"

"#METOO!!"

Nyt olet oikeilla jäljillä. Tuo että näprätään vimmatusti puhelinta on hyvä merkki siitä ettei nainen halua seuraa. Jos hän vain selaa sitä, samalla kiinnostuneesti ympärilleen katsellen ja talenttia tarkastellen, ja varsinkin jos saat hänen katseestaan kiinni, kannattaa mennä puhumaan.

Itse käyn usein yksin baarissa enkä tunnista tästä lainkaan itseäni. Puhelimen räplääminen on lähinnä sijaistoiminto, jotta tekisi edes jotain - aivan kuin sitä Facebookia ja WhatsAppia ym. ei olisi katsonut jo vähintään viis kertaa aiemmin. Kukahan siellä edes kuumeisesti lähettäisi viestejä klo 02? Varmaan parempaakin tekemistä monilla siihen aikaan. Juttelemaan saa siis tulla tai ainakin sellaista mahdollisuutta voi tiedustella. Ihmisiä en ala kytätä. Sitä en tiedä, miksi tarkastelisin lahjakkuutta, kun en ole baarissa missään kykyjenetsintäkisassa. 

Minusta tällaiset katsekisailut on pikemminkin vähän old schoolia, mutta kai ne nuorisolle voi edelleen olla jees. 

Vierailija
38/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Sinkkuna käytän tuota samaa kun ei kiinnosta jutella sen tyypin kanssa.

Tuohan on ihan älytön kommentti, koska tuohon voi kommentoida takaisin, että tulinkin juttelemaan enkä viemään sinua mieheltäsi. Aivan kuin nainen olisi ylipäänsä jokin kahlittu olento, jonka täytyy ensimmäisenä sanoa, että on varattu eikä voi täten toimia lainkaan itsenäisesti ihmisenä. Ryhdistäytykää naiset, emme elä kivikaudella, joten ei viljellä turhan päiten siihen viittaavia kommentteja!

Älykkäämpäähän on sanoa, että ei kiinnosta jutella, jos asia on näin, mutta kun ilmaisee, että ei voi puhua toisen miehen kanssa, koska on varattu, niin tämähän on silkkaa kynnysmattoilua, oli sitten lause totta tai ei. Jos olisin mies, niin varmaan toteaisin, että no noin tohvelin naisen kanssa en olisi kyllä halunnutkaan jutella. 

Vierailija
39/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis häntä pitkään seurannut, joten en tiedä mitä hän tuolla teki. Istui vain pitkään yksin ja tuli mieleen tällaisia ajatuksia. [/quote]

Et seurannut häntä pitkään ja kuitenkin tiedät hänen istuneen yksin pitkään ?

Vierailija
40/40 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis häntä pitkään seurannut, joten en tiedä mitä hän tuolla teki. Istui vain pitkään yksin ja tuli mieleen tällaisia ajatuksia. 

Et seurannut häntä pitkään ja kuitenkin tiedät hänen istuneen yksin pitkään ?

En seurannut häntä koko iltaa, mutta varmaan noin tunnin istui ainakin. Lähdin sitten naisen kanssa siitä asunnolleni, joten en nähnyt miten hänen iltansa jatkui.