Näin yökerhossa naisen, joka istui yksin
Näin yökerhossa naisen, joka istui yksin ainakin tunnin. Joi välillä juomaansa ja selasi puhelinta. Nainen ei todellakaan ollut kaunis ja minun kävi häntä vähän sääliksi. En kuitenkaan viitsinyt mennä juttelemaan hänen kanssaan, koska baarissa yleensä kaikki lähestyminen tulkitaan iskuyritykseksi.
Kommentit (40)
No, tämä yksinäinen nainen sai vastauksen siihen kannattaako yrittää käydä yksin yöelämässä. Ilmeisesti turha toivoa edes juttuseuraa jos ihmiset katsovat että "hyh ei viitsi lähestyä tai joudun panemaan tota". :D
En siis ole irtosuhteiden perässä vaan ihmiskontaktin. Enkä ole vielä ikinä uskaltautunut iltakuuden jälkeen minnekään.
Nainen olisi kuitenkin tylyttänyt sinua ja hätistellyt tiehesi. Jos nainen on yökerhossa yksin, niin kyllä siinä on jo usempi mies käynyt yrittämässä ja saanut pakit. Luultavati sillä oli sovittu tapaaminen, mutta kaveri oli pahasti myöhässä.
Ihastuit, muttet halunnut että lähestymisesi tulkitaan iskuyritykseksi?! Mitä sä sitten olisit kaivannut? Pyytänyt sitä jos se voisi alkaa pelaamaan kirjeshakkia kanssasi?
Niin? Yöelämä sopii hyvin heille jotka ovat hyviä siinä. Kaikki eivät ole. Mutta heillä voi olla suosiota muualla, missä taas yöelämän suositut ovat kömpelöjä hylkiöitä. Pitää vain löytää se oma pelikenttänsä, eikä väkisin mennä sinne minne menee "kaikki" muutkin.
Mitä sä naisesta olisit hakenut, jos kyseessä ei olisi ollut iskuyritys? Olisitko halunnut kertoa hänelle firmastasi, joka tekee muovisia pikku-ukkoja? Kun en nyt ehkä saa ihan ajatuksestasi kiinni.
Mites tällaista voi ollakaan, kun palstamiesten mukaanhan kuka tahansa nainen saa baarissa välittömästi seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Mites tällaista voi ollakaan, kun palstamiesten mukaanhan kuka tahansa nainen saa baarissa välittömästi seuraa?
Ja naiset ei tee koskaan aloitteita eli tuollekin naiselle olisi pitänyt olla seuraa tyrkyttää. Apn juttu on selvästi keksitty. Ei näin vaan voi olla.
Kyllä vähemmän kauniit ja yksinäisetkin saa käydä yökerhossa. On kokemusta vaikka välillä on pelottanut.
Jospa se nainen olikin lähtenyt baariin ihan tarkoituksella yksin? Jospa hän oli täysin tyytyväinen olotilaansa ja jopa ulkonäköönsä, vaikka ap häntä säälikin? Älkää tehkö oletuksia ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se nainen olikin lähtenyt baariin ihan tarkoituksella yksin? Jospa hän oli täysin tyytyväinen olotilaansa ja jopa ulkonäköönsä, vaikka ap häntä säälikin? Älkää tehkö oletuksia ihmisistä.
Jos se olisi jotain seuraa kaivannut olisi varmasti tehnyt muuta kuin selannut puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hänkin varmaan seuraa halutessaan saanut, mutta itse en ainakaan mene tuppautumaan kenenkään yksin istuvan naisen seuraan, ellei ensin ole hieman katsekontaktia ja hymyilyä ollut. Monet naiset kun pitävät sitä ahdistavana.
"Hei mä oon tullut tänne vaan juomaan ja odottamaan kavereitani. Mee pois!"
"Miksi sä kuvittelet, että sulla on OIKEUS lähestyä mua!"
"#METOO!!"
Nyt olet oikeilla jäljillä. Tuo että näprätään vimmatusti puhelinta on hyvä merkki siitä ettei nainen halua seuraa. Jos hän vain selaa sitä, samalla kiinnostuneesti ympärilleen katsellen ja talenttia tarkastellen, ja varsinkin jos saat hänen katseestaan kiinni, kannattaa mennä puhumaan. Miksi esität tämän asian joka helpottaa teidän molempien elämää kamalana vääryytenä? Onko sinusta kiva jutella naiselle jota ei kiinnosta jutella sulle? Vai onko naisella jopa velvollisuus viihdyttää sinua? Eikö baarissa saa istua ja odottaa kaveria ilman että syntyy velvoite jutella kaikkien mahdollisten kanssa? Kun on hyvä keino viestiä että jättäkää rauhaan, eli täydellinen huomion kiinnityämättömyys ympäristöä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi jotain seuraa kaivannut olisi varmasti tehnyt muuta kuin selannut puhelinta.
Juuri niin. On hassua, kun jotkut miehet kokevat velvollisuudekseen "pelastaa" naisia.
Minua lähestyvät usein huomattavasti minua itseäni vanhemmat miehet, ja noihin lähestymisiin liittyy usein jokin sellainen ihmeellinen pohjavire tyyliin "oot niin herkän ja hauraan oloinen, että sua pitää vähän opettaa ja suojella". Yööööök.
Minä olen luullut että puhelinta selaamalla vaikuttaa vähemmän säälittävältä. Hyvä oli tämäkin oppia.
Misseistä ei ole malleiksi. Malleista ei misseiksi. Siinä sitä miettimistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. On hassua, kun jotkut miehet kokevat velvollisuudekseen "pelastaa" naisia.
Minua lähestyvät usein huomattavasti minua itseäni vanhemmat miehet, ja noihin lähestymisiin liittyy usein jokin sellainen ihmeellinen pohjavire tyyliin "oot niin herkän ja hauraan oloinen, että sua pitää vähän opettaa ja suojella". Yööööök.
Pitäisikö sitten tulla tyyliin,mitäs pirkko otetaanko paukut ja lähdetään panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihastuit, muttet halunnut että lähestymisesi tulkitaan iskuyritykseksi?! Mitä sä sitten olisit kaivannut? Pyytänyt sitä jos se voisi alkaa pelaamaan kirjeshakkia kanssasi?
Eikä ihastunut! Sääli. Miksette lue näitä aloituksia ennen vastaamista...
Miksi se ulkonäkö pitää ottaa esille? Oletko itse joku komistus omasta mielestäsi, että olisi ollut mahkuja "pelastaa" tuo säälittävä nainen?
Mun sinkku naispuolinen kaveri käy yksin baareissa ja yökerhoissa juuri siksi, että hänen kokemuksensa mukaan silloin saa enemmän iskuyrityksiä. Hänen kokemuksensa mukaan miehet lähestyvät harvemmin, jos naiset ovat porukalla tai vaikka kaksinkin. (Itse en osaa sanoa, onko asia näin.) Hänellä nimenomaan on haku päällä, kun hän yöhön lähtee. En tiedä, onko hänellä tapana selailla puhelintaan.
Jos miestä kiinnostaa, niin miksi ei kokeilisi lähestyä? Jos vain sääliI, niin jättäköön välistä. Tuskin kukaan siellä istuu sääliä kerjäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hänkin varmaan seuraa halutessaan saanut, mutta itse en ainakaan mene tuppautumaan kenenkään yksin istuvan naisen seuraan, ellei ensin ole hieman katsekontaktia ja hymyilyä ollut. Monet naiset kun pitävät sitä ahdistavana.
"Hei mä oon tullut tänne vaan juomaan ja odottamaan kavereitani. Mee pois!"
"Miksi sä kuvittelet, että sulla on OIKEUS lähestyä mua!"
"#METOO!!"
Nyt olet oikeilla jäljillä. Tuo että näprätään vimmatusti puhelinta on hyvä merkki siitä ettei nainen halua seuraa. Jos hän vain selaa sitä, samalla kiinnostuneesti ympärilleen katsellen ja talenttia tarkastellen, ja varsinkin jos saat hänen katseestaan kiinni, kannattaa mennä puhumaan. Miksi esität tämän asian joka helpottaa teidän molempien elämää kamalana vääryytenä? Onko sinusta kiva jutella naiselle jota ei kiinnosta jutella sulle? Vai onko naisella jopa velvollisuus viihdyttää sinua? Eikö baarissa saa istua ja odottaa kaveria ilman että syntyy velvoite jutella kaikkien mahdollisten kanssa? Kun on hyvä keino viestiä että jättäkää rauhaan, eli täydellinen huomion kiinnityämättömyys ympäristöä kohtaan.
Miksi sä kuvittelet, että esitin sen kamalana vääryytenä? Luepa nyt vuodatuksesi sijaan se viesti, johon vastasin. Vastasin viestiin, jossa joku palstamamma piti tuota tapahtumaa jonain todisteena siitä, etteivätkö naiset saisi helposti seuraa yökerhosta. Puhelintaan näprännyt nainen olisi halutessaan saanut seuraa, mutta koska suomalaiset miehet ovat herrasmiehiä, on Suomessa mahdollista myös olla omassa rauhassa silloin, kun ei seuraa kaipaa.
Ok.