Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikki Hursti lopettaa ruoan jakamisen

Vierailija
19.01.2018 |

Rahaa ei ole. Sen sijaan jouluveljen bisnes kukoistaa. Missä vika?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei varaa enää pyörittää toimintaa..?

Vierailija
22/31 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nimenomaan ihan kylmän käteisen tarvetta koska muuten ei ole mitään paikkaa, missä pitää niitä lahjoituksia, vaatteita tai etenkin kylmäsäilytystiloja vaativaa ruokaa.

Siinä Apu-lehden jutussa Hursti kertoi, että pelkästään jakelutilojen vuokra on 9000 euroa kuussa, ja kun Helsingin kaupunki leikkasi 3 vuotta sitten oman vuosilahjoituksensa 150 000 eurosta 100 000 euroon, se oli aika paha isku. Siinä menivät puolen vuoden vuokrarahat. Muuhunkin menee rahaa, kuten sähköön ja autoon, jolla lahjoitukset noudetaan. (Hurstin laupeudentyö ry pyörii pelkästään lahjoitusvaroilla, joten ei ole, mistä ottaa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyys ei vain toimi. Mitään tarvetta Hurstin työlle ei pitäisi olla olemassakaan, leipäjonot ja asunnottomuus Suomen kaltaisessa maassa ovat KANSALLINEN HÄPEÄ.

Vierailija
24/31 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://hurstinapu.fi/1_7_lahjoitukset.html

Jos ihan hirveästi harmittaa se, ettei yhteiskunta tue tätä toimintaa, niin tukekaa itse.

Vierailija
25/31 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa riittää kyllä paperittomien terveydenhuoltoon.

Tämä

Vierailija
26/31 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, Suomessa ei kenenkään tarvitse olla leipäjonossa, jos ei itse halua.

Vierailija
27/31 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan hirveästi harmittaa se, ettei yhteiskunta tue tätä toimintaa, niin tukekaa itse.

Miksi tämä saa alapeukkuja? Lahjoitin jo itsekin muutaman kympin. Kerrankin sellainen taho, että voi luottaa rahojen menevän oikeasti hyväntekeväisyyteen. Itseäni ei edes kirkkoon kuulumattomana haittaa tuo toiminnan uskonnollinen tausta, pääasia on että nälkäisille saadaan ruokaa jatkossakin.

Vierailija
28/31 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hursti on saanut tietää, että jonossa on näitä pihejä, joilla on muutama sijoitusasunto, mutta jotka tulevat ilmaista ruokaa hakemaan, kun sitä on tarjolla. Turhauttaahan se.

Vierailija
29/31 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväntekeväisyys ei vain toimi. Mitään tarvetta Hurstin työlle ei pitäisi olla olemassakaan, leipäjonot ja asunnottomuus Suomen kaltaisessa maassa ovat KANSALLINEN HÄPEÄ.

Mikä sitten toimisi?

Vierailija
30/31 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa ei ole. Sen sijaan jouluveljen bisnes kukoistaa. Missä vika?

Mikä bisnes?

Vierailija
31/31 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea määrä lahjoittajia ja valtio maksaa vuokrat. Hekö etsivät isompaa kämppää?

Mua epäilyttää tää toiminta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi