Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auto kannattaisi ostaa n. 20 000 eurolla, jos tarkoituksena on "iskeä" sen avulla naisia?

Vierailija
19.01.2018 |

Olen kaksvitonen sinkkumies, jos sillä jotain merkitystä on.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksvitonen sinkkumies, jos sillä jotain merkitystä on.

Jos mulla ois 20 000, laittaisin sen osakkeisiin kasvamaan tuottoa sen sijaan että ostaisin nopeasti arvonsa menettävän koslan. Itseasiassa niin teinkin  aikoinaanja nyt mulla ois varaa ostaa 40 000 euron auto käteisellä jos vaan huvittais.Mutta kun ei  huvita, mieluummin ajelen halvalla autolla ja nautin osinkotuloista.

Kyllä naisen saamiseen tarvitaan ihan jotain muuta kuin auto. Grow up.

Boring! Olet niin tylsä korkojen kasvattaja, ettei naiset kiinnostu seurastasi.

Vierailija
42/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta letukka, sillä saat letukoita kyytiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mulle se 20 000 niin hommaan sulle sen naisen

Vierailija
44/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia autot kiinnosta, jos kiinnostuvat miehestä ovat kiinnostuvinaan autosta etteivät vaikuttaisi ihan niin tyrkyiltä. Kyllähän jotkut naiset kiinnostuu rikkaan oloisista miehistä, mutta sitten pitää olla joku niin kalliin näköinen auto että nainenkin älyää sen kalliiksi, joku limusiini tai oudon näköinen urheiluauto.

Kyllä itse tunnen useita naisia jotka ovat kiinostuneita autoista.

Minä en tunne yhtään.

Vierailija
45/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rättäri, kupla tai se vanhanaikainen VW-paku.

Vierailija
46/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 000 eurolla et saa autoa joka kiinnittäisi gold diggereiden huomion ja muita ei miesten autot kiinnosta. Jos kuitenkin välttämättä haluat tällä tavalla iskeä naisen, niin vuokraa joku Ferrari vuorokaudeksi tonnilla, niin saat iskettyä sen naisen. Kannattaa tosin varautua siihen, että nainen joka haluaa tällaisen miehen vaatii sitten myös sen tasoisia treffejä, joista et selviä alle kolminumeroisilla summilla. Näissä suhteissa on aika selvää, että toinen haluaa itselleen elättäjän ja toinen yleensä seksiä. Jos rakkautta haluat, niin unohda autot ja keskity itseesi sekä siihen naiseen.

Vierailija
47/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersu jossa taksikyltti

Vierailija
48/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ajatella kuten autoista mitään tietämätön. Minkälaisiin autoihin kiinnitetään edes vähän huomiota? Jotenkin massasta poikkeaviin tietenkin. Eli väri ja muotoilu pitää olla jotenkin poikkeavia. Osta joku urheilullisen näköinen ja värinen käytettynä.

Vierailija
49/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mikä vaan Ford Mustang, erityisesti n. 70 luvun. Käytettynä saa uudempia malleja alta 20 k. Ainakin Jenkeistä, kannattaa katsoo Saksan markkinat.

Tai Chevrolet Bel Air. Mikä tahansa avoauto, erityisesti jenkki maantielaivat.

Vierailija
50/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mersumies kirjoitti:

Miksi haluat naisen, joka kostuu autostasi?

Hmmm. Voi myös porata datsunin kattoon reiän, jos naisen on kostuttava. Toimii, jos on lunta katolla.

Pikku-Kalle meni ostamaan kortsuja. Myyjä kysyi, että mitähän merkkiä, johon Pikku-Kalle, että Datsunia. Myyjä oli ihmeissään, koska sehän on automerkki (nykyinen Nissan). Pikku-Kalle siihen: "Televisiossa mainostetaan, että pitkän päälle Datsun". 

Tämä oli siis vitsi 80-luvun alun TV-mainoksesta, jossa noilla sanoilla mainostettiin.

Vierailija
51/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia autot kiinnosta, jos kiinnostuvat miehestä ovat kiinnostuvinaan autosta etteivät vaikuttaisi ihan niin tyrkyiltä. Kyllähän jotkut naiset kiinnostuu rikkaan oloisista miehistä, mutta sitten pitää olla joku niin kalliin näköinen auto että nainenkin älyää sen kalliiksi, joku limusiini tai oudon näköinen urheiluauto.

Minä en tunne yhtään.

Haluaako kukaan fiksu mies naista, joka on kiinostunut, autoista vaikka.

Ai niin, eihän sitä tässä kysyttykään.

Vierailija
52/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma Tojota Korolla 5 %:n rahoituskorolla saa naisen kuin naisen syttymään!

Vierailija
53/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin fiksu, tuliterä pikkuauto. Uusi on aina uusi.

Vierailija
54/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Supra, kunnon kyyti :D

Vierailija
55/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanin värinen pikkuinen Kia. Ainoastaan itsevarma mies kehtaa. Plus moni voi tulla juttelemaan kysymällä: ”Mitäs helvettiä..”. Sitte vaan isket kimppuun ku sika limppuun.

Varma pienimunaisuuden merkkinen.

Vierailija
56/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Subaru BRZ, jos ei vielä parilla kympillä saa niin parin vuoden päästä ainakin..

Vierailija
57/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kaupan tykeimmän prätkän pörinäputkilla ja nahkavaatteet. Pöljänä kuvittelin sillä saavani naista.

Paskanvitut, känsät kasvaa käteen edelleen ja pyörä seisoo tallissa kun en ees tykkää ajaa..

Vierailija
58/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tunne yhtään.

Haluaako kukaan fiksu mies naista, joka on kiinostunut, autoista vaikka.

Ai niin, eihän sitä tässä kysyttykään.

Mitä pahaa siinä on jos naista kiinnostaa autot.

Mun Kulta on itse rakentanut kisa-autonsa alusta valmiiksi saakka, virittänyt moottorit, mutta osaa ja tykkään tehdä myös ns. ”naisten” töitä.

Upea nainen.💝

Vierailija
59/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opel Corsa

Vierailija
60/76 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies35v helsinki kirjoitti:

Mä ostin kaupan tykeimmän prätkän pörinäputkilla ja nahkavaatteet. Pöljänä kuvittelin sillä saavani naista.

Paskanvitut, känsät kasvaa käteen edelleen ja pyörä seisoo tallissa kun en ees tykkää ajaa..

Moottoripyörä on sama kuin vessan pytyllä istuisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi