Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusalla tehdyt lastensuojeluilmotukset

Stressaantunut
19.01.2018 |

Lapsistani on tehty viimeaikoina useita lastensuojeluilmoituksia ja jouduimme sitten asiakkaiksi tämän takia.

Pari ilmoitusta on varmasti tehty todellisesta huolesta, mutta kuulopuheiden perusteella ja muut pelkästä kiusaamisen ilosta.

Kenellekkään en ole pahaa tehnyt, enkä ymmärrä tuollaista toimintaa. Saan vielä potkut persauksille töistä, kun jotkun jatkuvasti asioimaan sossussa, käymään seuloissa jne.

Minulle tulee jo muutenkin possaoloja töistä sairauteni vuoksi, eikä sekään ole oikein että sosiaalityöntekijät joutuvat hoitamaan turhia asioita, koska se on muilta pois.

En tiedä mitä tehdä ja tuntuu todella pahalta tällainen. Kiusaa on tapahtunut muullakin tavalla ja vielä sellaisten ihmisten toimesta, joita en ole edes koskaan tavannut

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ilmoituksissa on ollut paljon sellaista asiaa, jotka eivät pidä paikkaansa. Esim kenen kanssa olen ollut, mitä olen tehnyt ja missä olen ollut.

Monet näistä ilmoitusten aiheista ovat olleet akuuttitapauksia, joihin olisi pitänyt puuttua heti. Ilmoitukset on kuitenkin tehty jälkikäteen, joten ihan turhaa tavallaan niistä on edes keskustella, loska en pysty niitä vääriksi todistamaan. Ainoastasn raittiuteni.

Eilen sain kuulla taas valheita omista toimistani puhelimitse. Kyseessä vanhempi asia. Ehkä siitäkin on tehty lastensuojeluilmoitus, mutta parempi niin, koska sen pystyn ainakin vääräksi osoittamaan.

Kauanko tällaista pitäisi muka jaksaa? On minulla muutakin tekemistä, eikä ole mukavaa että tuntemattomat ihmiset vainoavat soittelemalla yms salaisella numerolla.

Seuloissa juokseminen taasen haittaa työntekoani, koska liikun kävellen ja julkisilla, joten työaikaa kuluu hukkaan jo siitäkin.

Vierailija
22/23 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne tilanteet yleensä ole niin mustavalkoisia ja "uhri" tilanteessa niin puhtoinen pulmunen kuin oikeasti väittää.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne tilanteet yleensä ole niin mustavalkoisia ja "uhri" tilanteessa niin puhtoinen pulmunen kuin oikeasti väittää.. ;)

Ehkä ei. En tiedä muista kuin itsestäni. Jos ei olisi lapsia, niin kyllä tämä kiusaaminen jatkuisi joka tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi