Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekasauna on nuorena hienoa, mutta ei enää 35v jälkeen

Vierailija
19.01.2018 |

Tai eihän se oma ikä mitään haittaa, mutta jos ne muut saunojat ovat samaa ikäluokkaa, niin meikittömien mammojen punoittavat naamat ja raskausarvet jne. ei ole kovin eroottinen näky. Jätän jatkossa väliin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iha kiva siel on käydä vähä levittelees ;) hehe

N21

Tässä toinen malliesimerkki siitä, mitä sekasaunassa käymätön kirjoittelee. Alastomuus - niin äärimmäisen jännittävä ilmiö

Minä taas olen samaa mieltä kuin N21. Mulla nyt ei ole enää mitään mitä muut katsoisi, mutta musta alasti oleminen on seksuaalista, jos kyse on pariutumisikäisistä ei-sukulaisista. Ihanaa kun voi olla mummo, eikä tarvii enää todistaa olevansa okei asian kanssa. Mä osaan seurustella ihmisten kanssa vaatteet päällä. Peseytymisen jätän vain perheen kanssa tehtäväksi.

Vierailija
22/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kommentoin, että kyllä minä katson minkälaista tuheroa siellä saunassa näkyy. Paskaako sitä valehtelemaan. Nämä vanhat "kokeneet" sekasaunojat ovat just niitä pahimpia pervoja vaikka esittävät muuta

Mitä "pahimpia pervoja"? Mä meen alasti saunaan, joten toki kaikki siellä olevat silloin näkevät, miltä näytän alasti, samoin kuin näen, miltä muut näyttävät. Mitä sitten? Eihän siinä mitään perverssiä ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kyllä parikymppisenä rumimmillani. Aknekin. Selässäkin.

Vierailija
24/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kommentoin, että kyllä minä katson minkälaista tuheroa siellä saunassa näkyy. Paskaako sitä valehtelemaan. Nämä vanhat "kokeneet" sekasaunojat ovat just niitä pahimpia pervoja vaikka esittävät muuta

Mitä "pahimpia pervoja"? Mä meen alasti saunaan, joten toki kaikki siellä olevat silloin näkevät, miltä näytän alasti, samoin kuin näen, miltä muut näyttävät. Mitä sitten? Eihän siinä mitään perverssiä ole. 

Niin ei sinua siellä kukaan halua katsella

Vierailija
25/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iha kiva siel on käydä vähä levittelees ;) hehe

N21

Tässä toinen malliesimerkki siitä, mitä sekasaunassa käymätön kirjoittelee. Alastomuus - niin äärimmäisen jännittävä ilmiö

Minä taas olen samaa mieltä kuin N21. Mulla nyt ei ole enää mitään mitä muut katsoisi, mutta musta alasti oleminen on seksuaalista, jos kyse on pariutumisikäisistä ei-sukulaisista. Ihanaa kun voi olla mummo, eikä tarvii enää todistaa olevansa okei asian kanssa. Mä osaan seurustella ihmisten kanssa vaatteet päällä. Peseytymisen jätän vain perheen kanssa tehtäväksi.

Tiedätkö miten tämän asian myös voisi ilmaista? Sinä et ole käynyt sekasaunassa, eikä se sinua kiinnosta. Mutta muiden ihmisten puolesta et oikein voi tehdä johtopäätöksiä, esim. sellaista, että kyse on jonkin asian todistamisesta tai siitä, ettei osaa seurustella vaatteet päällä.

Eri ihmiset tykkäävät eri asioista. Ei kai se ole yllätys?

Vierailija
26/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ei sinua siellä kukaan halua katsella

No jos sinulle on tärkeää, niin sovitaan sitten, että kukaan ei todellakaan halua katsella minua, mutta miten se tähän liittyy? 

Vierailija
27/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaivaannuttavaa miehenä nämä sekasaunat, koska pitää pelätä erektiota. Vaikka nainen ei olisikaan kaunis, niin seksuaaliset ajatukset tulevat helposti mieleen tuollaisessa tilanteessa. 

Vierailija
28/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekasauna on yäk

Vierailija
29/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rehellisyydestä. Juuri näin.

Vierailija
30/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rehellisyydestä. Juuri näin.

Tekopyhyys on paskinta. Ihminen on seksuaalinen olento. Ei se seksuaalisuus siellä saunassa mihinkään katoa

Vierailija
31/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaivaannuttavaa miehenä nämä sekasaunat, koska pitää pelätä erektiota. Vaikka nainen ei olisikaan kaunis, niin seksuaaliset ajatukset tulevat helposti mieleen tuollaisessa tilanteessa. 

Katseletko naisia "sinne" ?

Vierailija
32/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseletko naisia "sinne" ?

Kyllä minä naista katson kun hän tulee saunaan ja samoin katson muita, kun tulen itse saunaan. Saman teen myös miesten saunassa ja ylipäänsä kun ihminen tulee johonkin tilaan tai tulen itse tilaan, jossa on ihmisiä. En minä tuijottamaan jää oli nainen sitten kaunis tai ei, koska en pidä sitä sopivana. Ehkä katson vielä uudestaan jos nainen on kaunis. Toki haluaisin katsoa kaunista naista enemmänkin, mutta en viitsi, jotta ei ala seisomaan tai hän pidä sitä jotenkin ahdistavana.

Hyvin harvoin sekasaunassa olen hyvännäköisiä naisia nähnyt ellen ole sitten ollut kaveriporukalla. 

Vierailija
33/33 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta luin että selkäsauna ja odotin jo jotain avausta siitä, kuinka on epäloogista antaa selkäsauna lapselle ja tuomita parisuhdeväkivalta. :D