Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan hyvännäköisen vauvan?

Vierailija
19.01.2018 |

Lapsen pitää oppia lukemaan neljävuotiaana ja kävelemään 10 kk ikäisenä. Miten tällainen taika tehdään?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taapero meni töihin jo tuossa iässä.

Vierailija
2/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoi Aasiasta. Nehän on ihan fiksuja ihmisiä. Jos naama ei miellytä säästä rahaa plastiikkakirurgiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, ettei se ole sinun geeneilläsi mahdollista. Ei, vaikka miehesi olisi Einstein.

Vierailija
4/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä kauniin ja älykkään miehen.

Mä en jaksa, joten sun on vaan jatkettava etsimistä.

Vierailija
5/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen pitää oppia lukemaan neljävuotiaana ja kävelemään 10 kk ikäisenä. Miten tällainen taika tehdään?

Älä tee sitä itse. Jätä homma niille, joilla on jonkun verran paremmat geenit kuin sinulla.

Kerrataas vielä: KAIKKEA EI TARVITSE YRITTÄÄ ITSE.

Vierailija
6/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO200 kirjoitti:

Olen varma, ettei se ole sinun geeneilläsi mahdollista. Ei, vaikka miehesi olisi Einstein.

Olet oikeassa, koska en voi saada lapsia. Mies on kyllä komea ja viisas.

Vierailija
7/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se kauneusleikkaukseen. Siinäpä vasta ällistystä olisi. Ensimmäistä kertaa pieni lapsi kauneusleukkauksessa. Ehkäpä tulevaisuudessa yleistää enemmänkin ? Noh, tämäkin avaus osoittaa ihmisten pinnallisuuden.

Vierailija
8/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten se onnistuu, kun tutustut minuun. Priimavauvoja on ennenkin tullut tehtyä. Anna puhelinnumero tai osoite.

Vierailija
9/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaatia lapselta enempää kuin itseltäsi. Oletko itse kaunis ja osasitko kävellä tuolloin ja lukea tuolloin? Tosin kaikki osaavat lukea nelivuotiaana, joten vähän outoa puhua siitä kuin se olisi jotain ihmeellistä.

Vierailija
10/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilla kauniita lapsia. Yksikin äiti näytti aivan aku ankalta ja lapsi oli kuin enkeli korkkiruuvi kiharoineen.

Vierailija
11/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten se onnistuu, kun tutustut minuun. Priimavauvoja on ennenkin tullut tehtyä. Anna puhelinnumero tai osoite.

Panet kaikkea mikä liikkuu etkä osaa sitoutua yhteen naiseen? Kiitos ei, minulla on jo mies

Vierailija
12/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies. Itse olet älykäs. Sektio. Siinä se taika.

Vierailija
13/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitele tussu hunajalla ja laita sipulirengas peeniksen ympärille.

Vierailija
14/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket miestäsi laskemaan lakanoille ja laitat silmät kiinni

Vierailija
15/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimalla parhaimman näkösen pleierin kanssa tietenkin.

Vierailija
16/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumilla kauniita lapsia. Yksikin äiti näytti aivan aku ankalta ja lapsi oli kuin enkeli korkkiruuvi kiharoineen.

Moni lapsena kaunis, varsinkin tyttö, ei ole sitä enää aikuisena.

Vierailija
17/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsimällä kauniin ja älykkään miehen.

Mä en jaksa, joten sun on vaan jatkettava etsimistä.

Ei geenit toimi niin, että hyvännäköiset saa hyvännäköisiä lapsia ja rumat rumia. Joskus voi käydä toisinkinpäin, kun on niin monenlaisia yhdistelmiä joista yksilö voi koostua...

Ja muuten, älykkyys periytyy pitkälti äidiltä (pääosin äidiltä periytyvät geenit ohjaavat aivokuoren kehittymistä).

Vierailija
18/18 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin hankkimalla todella paljon lapsia. Todennäköisyys, että joku niistä on "hyvännäköinen" (mitä se sitten kohdallasi tarkoittaakaan) kasvaa mitä enemmän lapsia sinulla on.

Älykkyys on osin geenien sanelemaa, mutta tietty kasvuolosuhteilla voi vaikuttaa paljonkin. Onnellinen, virikkeellinen ja turvallinen lapsuus (paljon kirjoja, musiikkia ym. luovaa) voi tehdä paljonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän