Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaminen masennuksen vuoksi

Vierailija
19.01.2018 |

Olen päättänyt jättää miehen ja lapset, sillä sairastan masennusta. Olen tullut siihen lopputulokseen, että tämä on paras ratkaisu kaikille. Mies koko ajan valittaa, että mitään ei voi suunnitella tai tehdä minun masennukseni takia ja riitelemme jatkuvasti. Lapsiakaan en kykene yksin hoitamaan, joten parempi jättää heidät miehelle.

Olen huomannut, että lapset reagoivat kodin ilmapiiriin, joten tämä on ainoa järkevä vaihtoehto rauhoittaa tilanne.

Olen nyt kotihoidontuella, joten miten tuo onnistuu käytännössä kun ei ole rahaa? Uusi asunto ja kaikki muu. En voi ilmeisesti saada rahaa mistään ennen kuin ero tulee voimaan?

Olen ajatellut hakea töihin, mutta pelottaa, etten jaksa kun masennus on aika paha juuri nyt. En pysty toipumaan kotona, sillä jatkuvat velvollisuudet ahdistavat ja mies aloittaa valittamisen heti, jos minulle tulee parempi päivä. Tukee kyllä sitten, jos masentelen sängyssä koko päivän. Mutta hyvinä päivinä purkaa pahan olonsa minuun, jolloin masennun enemmän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt herranjestas perhettäsi hylkää vaan hanki ammattiapua. Terapia, lääkitys yms. Tuo sinun ideasi ei ole todellakaan hyvä ratkaisu, pahentaa kaikkien oloa pidemmän päälle. Varmasti saat perhe-elämäsi vielä kuntoon sekä myös itsesi, kunhan nyt oikeasti hankit kunnollista ja intensiivistä hoitoa. 

Vierailija
2/2 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt herranjestas perhettäsi hylkää vaan hanki ammattiapua. Terapia, lääkitys yms. Tuo sinun ideasi ei ole todellakaan hyvä ratkaisu, pahentaa kaikkien oloa pidemmän päälle. Varmasti saat perhe-elämäsi vielä kuntoon sekä myös itsesi, kunhan nyt oikeasti hankit kunnollista ja intensiivistä hoitoa. 

Olen saanut apua kyllä, sen vaikutus vaan ei ole ollut kovin hyvä.

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän