Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan vaimo saa pihtaille ennen kuin saan moraalisen "oikeuden" käydä maksullisissa

Vierailija
19.01.2018 |

Kun mennään naimisiin niin lupaudutaan antamaan sitä pimppiä. Nyt synnytyksen jälkeen alkanut pihtailu en ole kuukauteen saannut. Edes suihin ei ole ottanut vaikka se ei liity synnytykseen mitenkään. Kuinka kauan tällästä pitää katella?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt, niin väsynyt... 0/5

Vierailija
2/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on moraalinen oikeus? Sinulla on oikeus kertoa vaimollesi, kuinka koet tilanteen ja ehdottaa, että yhdessä miettisitte siihen ratkaisuja. Yksi ratkaisuvaihtoehto, jonka sitten kerrot, on että sinä alat käydä maksullisissa.

Vierailija
4/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisissa käyvä on aina huono mies, oli sinkku tai naimisissa.

Vierailija
5/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ulkomailla ole tapana hankkia rakastaja jonka luota mennään katsomaan vaimon synnytystä?

Vierailija
6/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta

Haluaisikko/pystyisikkö olemaan seksittä 2 vuotta!! Minä en pysty mielummin hirsi ja köysi

Ao

Ehkä hirsi ja köysi on oikea ratkaisu. Maailma ei tarvitse maksullisissa käyviä miehiä yhtään lisää.

Vierailija
7/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan ettei eroaminen ota ollenkaan päähän

Vierailija
8/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi on nyt laitettu, ei seksiä enää ikinä. Ja avioliittoon mennessäsi olet luvannut uskollisuutta kuolemaan saakka, joten mitään oikeutta ei ikinä tule.

Vierailija
9/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun asiakkaat ainakin on tosi mukavia, ei huonoja ollenkaan. Edes punkassa. Mut mulla onkin vakkarit.

Vierailija
10/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan ottaa asiaa puheeksi kotona, vaan käydä kitisemässä vauvapalstalla!

Vierailija
11/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä sellaisessa tilanteessa kun puoliso ei halua rakastelua eikä seksiä, eikä anna lupaa kuitenkaan mennä vieraisiin eikä maksullisiinkaan ? Puoliso sanoo että ero edessä, jos petän enkä halua eroakaan koska lapset joutuisivat eniten kärsimään. Seksiä neljä kertaa vuodessa, se kuulemma riittää parisuhteen seksin määräksi. Panettaa koko ajan ja runkkaan paljon.

Vierailija
12/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta

Haluaisikko/pystyisikkö olemaan seksittä 2 vuotta!! Minä en pysty mielummin hirsi ja köysi

Ao

Ehkä hirsi ja köysi on oikea ratkaisu. Maailma ei tarvitse maksullisissa käyviä miehiä yhtään lisää.

Onko sinulla edes yhtä syytä mikä tekee maksullisessa käynnistä väärää?

Ap

Lukemattomia jotka jokainen moraalinen ihminen tietää. Moraalitonta on turha yrittää vakuuttaa, hän on menetetty tapaus ja täysin arvoton.

Vierailija
13/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaan asti.-3 kert/Viikossa ihanaa seksiä vaimonkaa.

Vierailija
14/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä sellaisessa tilanteessa kun puoliso ei halua rakastelua eikä seksiä, eikä anna lupaa kuitenkaan mennä vieraisiin eikä maksullisiinkaan ? Puoliso sanoo että ero edessä, jos petän enkä halua eroakaan koska lapset joutuisivat eniten kärsimään. Seksiä neljä kertaa vuodessa, se kuulemma riittää parisuhteen seksin määräksi. Panettaa koko ajan ja runkkaan paljon.

Jatka runkkaamista. Eihän nainen voi edes kuvitella haluavansa miestä joka edes harkitsee maksullisissa käyntiä.

Vierailija
15/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin. Mies ei pidä minua haluttavana enää synnytyksien jälkeen. Aina kuittailee roikkuvista tisseistä ym ym. Ja mieluummin jää vetämään käteen kun menen nukkumaan. Mä olen puhunut miehelle tästä mutta mitään muutosta ei ole tullut vaikka on luvannut useasti. Nyt olenkin alkanut etsimään vähän seksi seuraa. Saas nähdä pystynkö pettämään. Mutta en jaksa tällaistakaan. Olen normaalipainoinen ja treenaan geishakuulilla säännöllisesti. Pidän itsestäni huolta. Miinuksina jäi raskausarvet ja roikkuvat tissit mutta en koe itseäni epäseksikkäänä silti.

N23

Vierailija
16/16 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun asiakkaat ainakin on tosi mukavia, ei huonoja ollenkaan. Edes punkassa. Mut mulla onkin vakkarit.

Mukavia voivat olla, mutta kirjoitinkin heidän arvostaan miehinä ja kumppaneina. Se on nolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä