Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram nolo

Vierailija
19.01.2018 |

Yhdellä miehellä josta olen kiinnostunut on instagramissa yksityinen käyttäjätili. Laitoin seuraamispyynnön ja odotin kaksipäivää eikä ollut tullut ilmoitusta että olisi hyväksynyt. Kävin katsomassa miehen profiilia ja siellä oli "seuraa". Eli oliko mies hylännyt seuraamis pyyntöni kun luki uudelleen seuraa eikä että pyydetty. Kyllä hävettää jos näin on. Tosi noloa kun nään miestä ainakin viikoittain joskus useamminkin pakolla kun on sellaisessa paikassa samaan aikaan. Mies ei tiedä että olen kiinnostunut kun ei olla juteltu paljoa, muutamia sanoja vaihdettu. Mutta luulen että on tajunnut tuosta pyynnöstä ja ei vaan ole minusta kiinnostunut ja nyt aiheutin meille molemmille aika nolon seuraavan "tapaamisen".
Mitä teen? Tekisi mieli laittaa vielä uudelleen pyyntö jos oli vahingossa hylännyt tai jos en ollutkaan epähuomiossa oikeasti painanut siitä seuraa napista ja luulin vain niin. Sit jos hylkää sen niin sit annan olla? Voinko tehdä niin? :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaan uudestaan. Joskus niitä hylkää vahingossa. Ja vaikka hylkäisi uudelleen niin se ei tee pyynnöstäsi noloa. Menoksi vaan!

Vierailija
2/3 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Eipä tässä ole mitään menetettävää. :'D kai... Noloa jos se sitten ajattelee että eikö tuo hel****ti usko että en halua! Sitten kertoo toisille mitä olen tehnyt ja kaikki kattoo oudosti ensikerralla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en omista instaa, en whappia, en kikkiä, en jodelia, en fasea, en tinderiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän