Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkatkaa kivoja ja hienoja oleskeluasuja + miten välttää nuhjuinen kotilook?

Vierailija
19.01.2018 |

Mistä löytyisi kivan tuntuisia, käytännöllisiä mutta myöskin kivan näköisiä kotivaatteita?...siis sellaisia ettei tarvi hävetä kulahtaneita ja roikkuvia vaatteitaan jos joku sattuu piipahtamaan kylässä :D ja kyllähän ne kauhtuneet kotivaatteet vaikuttaa tosi paljon omaankin mielialaan ja siihen miten itsensä näkee.

Nyt oon siis kotiäitinä, niin ei tule kauheasti laittauduttua tai meikattua yms. tavallisessa arjessa. Mitä helppoa ja vähän aikaa vievää ulkonäköä kohentavaa voisi tehdä välttääkseen nuhjuisen kotilookin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, koska teen kotona töitä. Oon jättänyt pyjamanhousut kokonaan unholaan, koska menee mielenterveys, jos viettää suurimman osan päivästään pyjamassa. 

Uusin hankintani on sellaiset viskoosiset kuviolliset kesähousut. Niiden kanssa sitten neuletakki tai neule. Käytän myös sellaisia kevyempiä joustavia retkeilyhousuja ja huppareita. 

Vierailija
2/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Ei nyt kotona farkuissakaan viitsi olla.

Kesällä pidän leveähelmaisia mekkoja, mutta eihän nyt tarkene.

Marks & spencerissä on oloasuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta mitään erityisiä oleskeluasuja. Käytän ihan normaaleja siistejä vaatteita kotonakin. Kulahtaneet ja venahtaneet pistän pois armotta. Siis esim trikoomekkoja, legginsejä ja tunikoita, farkkuja ja trikoopaitoja tarkoitan . Rentoja laadukkaita asuja, ei tietenkään mitään jakkupuku virityksiä.

Vierailija
4/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas "normaalit siistit vaatteet" (joissa esiinnyn kodin ulkopuolella) on yleensä farkut, ja niitä en tykkää pitää kotona. Mulla on aika vähän sellaisia parempia vaatteita, koska tosiaan teen töitä kotona ja resuan aika paljon tallilla, jossa taas käytetään järkeviä ulkoiluvaatteita. Pidän siis siistimmät neuleet puhtaina niin, etten käytä niitä kotona. Leggarit ja tunika varmasti ovatkin ihan mukavia kotivaatteina, mutta farkut taas eivät (ainakaan minulla).

Vierailija
5/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Narsisti hakee tyydytystä toisten voittamisesta ja hänen on vaikea sietää häviämistä. Narsisti ihailee valtaa ja tavoittelee sitä. Narsistin arvomaailmaa sävyttää usein autoritäärisyys ja hän ihailee ns. kovia arvoja. Narsistinen henkilö on yliherkkä arvostelulle. Häiriöön liittyy erityisesti pettymystilanteissa esiintyvää masennusta ja päihteiden väärinkäyttöä"

http://www.terve.fi/narsismi-tietopaketti

"Narsisti ei unohda tilanteita, joissa hänen tahtonsa ei toteudu. Tavallista on, että hän kostaa tilanteet, joissa hän kokee tulleensa väärinymmärretyksi tai – kohdelluksi. Narsistin kiukuttelu saattaa muistuttaa uhmaikään juuttuneen pikkulapsen käyttäytymiseltä.

Kaikki narsistin rakkaussuhteet ovat täynnä syyllisiä ja syytettyjä, uhreja ja syntipukkeja."

https://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_ylei…

Noniin, nyt voit jatkaa selittelyjäsi, kuinka äiti on vaan väärässä ja sinulla on oikeus kaikkeen perheesi ja äitisi kiusaamiseen ja omassa paskassasi jumittamiseen. Se vaan todistaa, että ihan oikeasti olet narsisti.

Vierailija
6/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha sori väärä ketju :D piti mennä äitihullulle

Vierailija
7/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
8/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viimeisin hankinta on siisti valkonen t paita ja mustat legginsit. aina tyylikäs basic oloasu ja mukava. jos ei tykkää leggsreista musta college housukin on tyylikäs.

Vierailija
9/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan työvaatteet pois kun tulen kotiin ja viihdyn Illat paljon parjatuissa legginsseissä, päällä "roiskeläppä-trikoominihame" sekä t-paita ja neuletakki. Jalassa on villasukat. Mukavat ovat ja takki päälle, niin niissä voi myös käydä kaupassa. 

Vierailija
10/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähihainen polvipituinen mekko on paras! Niitä löytyy nyt joka kaupasta. Paksut pehmeät sukkahousut sinne alle, jos kotona on viileää.

Vierailija
11/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihdan työvaatteet pois kun tulen kotiin ja viihdyn Illat paljon parjatuissa legginsseissä, päällä "roiskeläppä-trikoominihame" sekä t-paita ja neuletakki. Jalassa on villasukat. Mukavat ovat ja takki päälle, niin niissä voi myös käydä kaupassa. 

Sulta löytyy luultavasti myös lyhyeksi kynitty tukka?

Vierailija
12/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Preppytyyli on kuin luotu noita tilanteita varten. Se sopii tiukan paikan tullen joka lähtöön reippailuun, juhlimiseen, edustamiseen... :) Ei ole koskaan ali- eikä ylipukeutunut! ;)

Vierailija
13/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta löytyy luultavasti myös lyhyeksi kynitty tukka?

Ei, vaan paksu pitkä ja tumma tukka.

Neuletakki pitää olla päällä, koska muuten olisi aivan liian hot vartalon myötäisissä vaatteissani.

Vierailija
14/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se se "hemulimekko" ole + päähän vielä antenni/nallen korvat - pipo niin että on varmasti veikeää ja lapsenmielistä

Vierailija
15/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja minäkin pidän. Pidän niitä läpi talven yleensä joka paikassa. Pitkähihaisia ja paksut sukkahousut.

Kotona sellaisia mukavasti istuvia.

Vierailija
16/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein leggarit ja Marimekon tunika tai Marimekon trikoomekko tai hihaton puuvillakotelomekko kesäisin. Ostan näitä ihan kotikäyttöön, mekkoja olen joskus käyttänyt ensin töissä tai jossain tilaisuuksissa ja sitten kun alkaa näyttää kulahtaneelta niin kotikäyttöön.

Vierailija
17/17 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellaiset kasmirvillaiset oloasut on parhaita, ne on lämpimiä ja tyylikkäitä.

Esim. loro pianalla on sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi