Onko mitään ärsyttävämpää kuin ihmiset jotka peittävät naamansa aina kuvatessa?
Kaveripiiriin kuuluu pari tällaista "älä kuvaa mua" tyyppiä. Yritä sitten siitä saada onnistuneita kuvia kun muutamalla on aina kädet tai jokin esine naaman edessä. Miksi??
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiiriin kuuluu pari tällaista "älä kuvaa mua" tyyppiä. Yritä sitten siitä saada onnistuneita kuvia kun muutamalla on aina kädet tai jokin esine naaman edessä. Miksi??
Kyllä se kamerahörhö on vielä ärsyttävämpi
Oudointa on torjua kuvaaminen kotialbumiinkin omana perheenjäsenenä. Kuinka heikko itsetunto voi ollakaan ja aiheetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä kuvaat väkisin vaikka lupaa ei anneta? Oletko sitä mieltä että sulla on enemmän oikeuksia? Voisitko tajuta että fiksu ihminen jättää kohteen kuvaamatta jos kohde ei halua tulla kuvatuksi?
Kato kaikki eivät halua naamaansa nettiin. Meneekö ihan tosiaan noin paljon yli ymmärryksen tämä asia?Oletko tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Oudointa on torjua kuvaaminen kotialbumiinkin omana perheenjäsenenä. Kuinka heikko itsetunto voi ollakaan ja aiheetta.
Ehkä se ihminen ei halua että esittelet niitä kuvia randon tyypeille ? Se vasta veemäistä onkin. Ei mun naama nimen kanssa kuulu tuntemattomien tietoon.
Kyse on yksityisyydestä.
Onko mitään ärsyttävämpää kuin ihmiset jotka ottavat minusta kuvia ilman lupaani ja laittavat ne someen ja kun sanon että nyt poistat kuvan, sitä ei ole otettu yleisellä paikalla, niin vingutaan. Opettelisivat blurraamaan naamani kuvista. Tai antakaa peittää kädellä. Setäni kylläkin peitti naamansa sukujuhlakuvissa nostamalla keskarin naaman eteen. Niitä kuvia ei someen ole laitettu...
Onko mitään ärsyttävämpää kuin joku joka valitsee someen kuvia joissa itse näyttää paremmalta ja muut suohirviöiltä?
Tai esim. läski hoikalta ja hoikka läskipäältä?
Selfeissä kun asettaa toisen eteen saa kivasti efektin, jossa etualalla oleva näyttää läskimmältä kuin taaempana oleva...
On, niin paljon on ärsyttävämpiä asioita. Mikset kunnioita ihmisten toivetta jos eivät halua tulla kuvatuiksi? Ota kuvia heistä jotka siitä tykkäävät.