Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään ärsyttävämpää kuin ihmiset jotka peittävät naamansa aina kuvatessa?

Vierailija
19.01.2018 |

Kaveripiiriin kuuluu pari tällaista "älä kuvaa mua" tyyppiä. Yritä sitten siitä saada onnistuneita kuvia kun muutamalla on aina kädet tai jokin esine naaman edessä. Miksi??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, niin paljon on ärsyttävämpiä asioita. Mikset kunnioita ihmisten toivetta jos eivät halua tulla kuvatuiksi? Ota kuvia heistä jotka siitä tykkäävät.

Vierailija
22/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiiriin kuuluu pari tällaista "älä kuvaa mua" tyyppiä. Yritä sitten siitä saada onnistuneita kuvia kun muutamalla on aina kädet tai jokin esine naaman edessä. Miksi??

Kyllä se kamerahörhö on vielä ärsyttävämpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa on torjua kuvaaminen kotialbumiinkin omana perheenjäsenenä. Kuinka heikko itsetunto voi ollakaan ja aiheetta.

Vierailija
24/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi  sinä kuvaat väkisin vaikka lupaa ei anneta? Oletko  sitä mieltä että  sulla on enemmän oikeuksia? Voisitko  tajuta että fiksu  ihminen jättää kohteen kuvaamatta jos  kohde ei  halua tulla kuvatuksi?

Kato  kaikki eivät halua naamaansa nettiin. Meneekö  ihan tosiaan noin paljon yli ymmärryksen tämä  asia?Oletko  tyhmä?

Vierailija
25/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudointa on torjua kuvaaminen kotialbumiinkin omana perheenjäsenenä. Kuinka heikko itsetunto voi ollakaan ja aiheetta.

Ehkä  se ihminen ei halua että esittelet niitä kuvia randon tyypeille ? Se vasta veemäistä onkin. Ei  mun naama nimen kanssa kuulu tuntemattomien tietoon.

Kyse on yksityisyydestä.

Vierailija
26/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään ärsyttävämpää kuin ihmiset jotka ottavat minusta kuvia ilman lupaani ja laittavat ne someen ja kun sanon että nyt poistat kuvan, sitä ei ole otettu yleisellä paikalla, niin vingutaan. Opettelisivat blurraamaan naamani kuvista. Tai antakaa peittää kädellä. Setäni kylläkin peitti naamansa sukujuhlakuvissa nostamalla keskarin naaman eteen. Niitä kuvia ei someen ole laitettu...

Vierailija
27/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään ärsyttävämpää kuin joku joka valitsee someen kuvia joissa itse näyttää paremmalta ja muut suohirviöiltä?

Tai esim. läski hoikalta ja hoikka läskipäältä?

Selfeissä kun asettaa toisen eteen saa kivasti efektin, jossa etualalla oleva näyttää läskimmältä kuin taaempana oleva...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan