Loukkaannunko turhasta?
Olen eronnut ja monen vaikean vuoden jälkeen löytänyt ihanan miehen elämääni. Näin ystävääni eilen ja kerroin jotain hänelle. En korosta elämääni enkä ylpeile millään.
Ystäväni kommentoi kucan nähtyään ikävästi miehen ulkonäöstä ja kyseenalaisti onko meidän suhteessa pidemmän päälle järkeä.
Nyt kun mietin niin mielestäni ystäväni käyttäytyi loukkaavasti. Ymmärrän että hän on katkera kun ei ole löytynyt miestä ym. Mutta kuinka pitkälle pitää ymmärtää?
En taida haluta puhua hänelle enää mitään asioitani :(
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
No siis pointtini oli aiemmin se (jäi välistä niinkuin yöunetkin) että en juurikaan reagoi ystävieni mielipiteeseen. Toki mietin kuinka paljon he loukksantuisivat jos rehellisesti ruotisin heidän poikaystäviään mutta annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos itse pidät miehestä niin mitä väliä vaikka ystäväsi ei ulkoisesti hänestä pidä? Itse en laittaisi muutoin toimivaa ystävyyttä poikki tälläisen takia.
T. Se usein samassa tilanteessa ollut
Tuollainen vie kyllä syvyyttä ystävyydeltä aika pahasti. On sillä väliä, että ystävä ei koita tarkoituksella loukata, kuten aloittajan ystävä teki.
Miksi vtussa sellainen pitäisi nonsaleerata? En mä ainakaan ole niin vähäarvoinen. Jos ystäväni ei sitä tajua, niin tungen sen kasvot hatulliseen paskaa.
Eli jos ihminen saa tuossa kohtaa naamaansa hatullisen paskaa, niin miksi alkaa syyttää minua? Itsehän ei arvostanut mua yhtään, eikö se sama paskanaamakokemuksena olekaan kivaa?
Seurustellaan tai ei, ja olkoon tosiasiat mitkä tahansa, joka tapauksessa toisen ystävän tai kumppanin ulkonäön arvostelu on typerää ja huonoa käytöstä. Minun on hyvin vaikea kuvitella, että joku ystävistäni voisi syyllistyä moiseen.
Riippuu varmaan hieman mitä on kommentoinut.
Miehesi voi olla linnasta vapautunut narkomaani, vaikea sanoa kun et kerro tarkemmin.
No siis pointtini oli aiemmin se (jäi välistä niinkuin yöunetkin) että en juurikaan reagoi ystävieni mielipiteeseen. Toki mietin kuinka paljon he loukksantuisivat jos rehellisesti ruotisin heidän poikaystäviään mutta annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos itse pidät miehestä niin mitä väliä vaikka ystäväsi ei ulkoisesti hänestä pidä? Itse en laittaisi muutoin toimivaa ystävyyttä poikki tälläisen takia.
T. Se usein samassa tilanteessa ollut