Loukkaannunko turhasta?
Olen eronnut ja monen vaikean vuoden jälkeen löytänyt ihanan miehen elämääni. Näin ystävääni eilen ja kerroin jotain hänelle. En korosta elämääni enkä ylpeile millään.
Ystäväni kommentoi kucan nähtyään ikävästi miehen ulkonäöstä ja kyseenalaisti onko meidän suhteessa pidemmän päälle järkeä.
Nyt kun mietin niin mielestäni ystäväni käyttäytyi loukkaavasti. Ymmärrän että hän on katkera kun ei ole löytynyt miestä ym. Mutta kuinka pitkälle pitää ymmärtää?
En taida haluta puhua hänelle enää mitään asioitani :(
Kommentit (25)
Kateus on ikävä ilmiö.
Miksei voi sanoa jotain tyyliin, voi sua onnenmyyrää!
Kunpa mäkin tapaisin jonkun kivan.
Mulla meni maku kaveriin, myös eron jälkeen. Elämässä ei ollut kuin riekaleet jäljellä, mutta sitten varasin kreikanmatkan. Kaveri alkoi piikitellä oudosti. Meni hetki ennen kuin tajusin että hän on kateellinen! Niin kuin mulla ei olisi saanut olla mitään iloa, niin kuin se olisi ollut häneltä pois.
Sitä alkaa vaistomaisesti karttaa kateellista ihmistä: tietää, että tuo ei suo mulle hyvää.
Hei, onnea!! 💐
Tuo antaa toivoa muillekin.
Missä tapasitte?
Läpinäkyvä provo. Suunta liian ilmeinen
Onnea saavutuksestasi! Olet löytänyt itsellesi oikein miehen siis MIEHEN!
Tai sitten hän oli rehellinen. Erittäin epäkorrekti, mutta rehellinen. Jos tuntuu ettet pidä hänestä enää tuon jälkeen niin anna ystävyyden mennä. Onhan noita - sekä ystäviä että miehiä. Ihmisiä ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten hän oli rehellinen. Erittäin epäkorrekti, mutta rehellinen. Jos tuntuu ettet pidä hänestä enää tuon jälkeen niin anna ystävyyden mennä. Onhan noita - sekä ystäviä että miehiä. Ihmisiä ylipäätään.
Rehellisyys vs käytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näin. Epäkorrekti mainittu. Ehkä hän myös tiesi ettei ystävyys mielipiteen jälkeen välttämättä jatku. Harkittu sanavalinta - ja rehellisyys.
Vierailija kirjoitti:
Millälailla rehellinen? Kerrotko? Sillälaillako, että sen miehen haluttavuudesta ulkonäöllisesti on olemassa vain yksi totuus, ja hän kertoi sen? Vai mitä vttua oikein tarkoitat aivovammaainen idioottti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näin. Epäkorrekti mainittu. Ehkä hän myös tiesi ettei ystävyys mielipiteen jälkeen välttämättä jatku. Harkittu sanavalinta - ja rehellisyys.
Mitä oikein tarkoitat? Ettei ystävyys enää kommentin jälkeen jatku? Mitään tekemistä sillä ei ole rehellisyyden kanssa. Jos hän olisi rehellinen ja halusi jostakusta eroon, niin tämäkö oli rehellinen tapa ilmaista se? Raukkamainen tapa, ja ap tajuaa sen kyllä, millainen ressukka kaveri on, jos siinä oli takana jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Oikea psykopaatin mielipide, mitä väliä ystävistä, niiii.
Kerro nyt alapeukuttajan pska millälailla ystävä oli rehellinen. Koita nyt perustella mustaa valkoiseksi ja paskaa mannaksi.
Olen monesti ollut saman asian edessä. Naispuoliset ystäväni monesti haukkuvat tapailemanieni miesten ulkonäköä. "Luulin että se olis hyvännäköinen" tms vaikka omat poikaystävänsä ovat kyllä kaukana hyvännäköisestä. Tiedän että ihmiset olettavat koska olen ihan nätti nuori nainen muiden mielestä (omasta mielestä ihan tavis) että poikaystävät ovat sellaisia mallipoikia mutta minä pidän vähän karskimman näköisistä. Liian hyvännäköinen mies on yleensä ihan itseään täynnä ja saa liikaa muilta naisilta huomiota. Siksi en heitä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti ollut saman asian edessä. Naispuoliset ystäväni monesti haukkuvat tapailemanieni miesten ulkonäköä. "Luulin että se olis hyvännäköinen" tms vaikka omat poikaystävänsä ovat kyllä kaukana hyvännäköisestä. Tiedän että ihmiset olettavat koska olen ihan nätti nuori nainen muiden mielestä (omasta mielestä ihan tavis) että poikaystävät ovat sellaisia mallipoikia mutta minä pidän vähän karskimman näköisistä. Liian hyvännäköinen mies on yleensä ihan itseään täynnä ja saa liikaa muilta naisilta huomiota. Siksi en heitä huoli.
Et miettinyt nyt loukkaantumista asiasta lainkaan, ketään ei kiinnosta sun poikaystävävalintasi tässä ketjussa.
ei ap
Millälailla se ystävä oli rehellinen?
Just tälläisten asioiden takia en itse kerro enää ystäville mitään. Kaikki pyrkivät löytämään hyvistäkin asioista vaan ne negatiiviset puolet. :D
Joskus seurustelin ihmisen kanssa joka oli ollut kihloissa. Hänellä oli kuva sormuksestaan kädessä fb:ssä, ja ystäväni oli nähnyt sen, ja kommentoi sitä minulle vakavana ikäänkuin tämä olisi pettänyt mua? Ja kuva oli siis monta vuotta vanha... :D
Vierailija kirjoitti:
Just tälläisten asioiden takia en itse kerro enää ystäville mitään. Kaikki pyrkivät löytämään hyvistäkin asioista vaan ne negatiiviset puolet. :D
Joskus seurustelin ihmisen kanssa joka oli ollut kihloissa. Hänellä oli kuva sormuksestaan kädessä fb:ssä, ja ystäväni oli nähnyt sen, ja kommentoi sitä minulle vakavana ikäänkuin tämä olisi pettänyt mua? Ja kuva oli siis monta vuotta vanha... :D
Eihän ne sitten ole sulle ystäviä, vaan vihollisia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne sitten ole sulle ystäviä, vaan vihollisia.
Joo, totta. Pyydän anteeksi, kirjoitin väärin.
Millälailla ystävä oli siis rehellinen, kertoisitko, sinä niin väittänyt kommentoija? Osaat varmasti kertoa ja perustella asian, jonka osaat mielipiteenäsi lausuakin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea saavutuksestasi! Olet löytänyt itsellesi oikein miehen siis MIEHEN!
Sinulla ei sellaista herkkua taida ollakaan. Eikä tuolla asenteella tulekaan. Onnea!
Et. Kyllä aihetta oli. Kommenttinsa perusti täysin miehen ulkonäköön tuntematta miestä. Oikeasti suuttuisin. Ystäviä tuetaan ja heidän puolesta ollaan iloisia. Joku kateus taustalla. Muuten ei voi moista käytöstä selittää.